به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17
  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    ممنونم. الان بهترم.
    صبا جان مراجعه به روانپزشک ندارم. قبلا چند بار رفتم بیشتر عصبی و آشفته شدم، اینه که دیگه نرفتم.

    فدایی یار، ممنونم. دست خودم نیست، وقتی روحیه ام یده همه چی رو از چشم خودم میبینم. اگه بارون نمیباره، حتما من بدم، اگه پدرم مریضه ، حتما یه خاطر گناه های منه، اگه فلانی ناراحته، حتما من رفتارم نادرست بوده. شده واسم یه وسواس.
    برام دعا کنید.
    حس میکنم من هیچی رو نمیتونم تغییر بدم. دیگه واقعا منتظر معجزه ام.
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.

  2. 3 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    فدایی یار (دوشنبه 25 اسفند 93), آرام عشق (دوشنبه 25 اسفند 93), صبا_2009 (دوشنبه 25 اسفند 93)

  3. #12
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 خرداد 94 [ 14:19]
    تاریخ عضویت
    1393-7-11
    نوشته ها
    162
    امتیاز
    3,278
    سطح
    35
    Points: 3,278, Level: 35
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    162

    تشکرشده 593 در 152 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    خانم عشق افرین، بنده بدون شک در حد تاپیک های شما و راهنمایی به شما نیستم. اما دلم نیومد کمی باهاتون هم کلام نشم.
    شما تاپیک ها و نظرات قدرتمندی داشتی که تجربیات و نتایج ارزشمندی رو در اختیار دیگران قرار میده و تحسین برانگیزه.

    اما یه موردی که کمتر بهش اشاره شده، اینه که شما محدوده بین امورات خودت و خدایت رو تعیین نکردی.
    هر چی میشه سریع خدا رو میاری وسط.
    اشتباه میکنی، میگی خدا خواسته. مشکلی پیش میاد میگی خدا خواسته.
    بابا خدا مگه با شما پدرکشتگی داره اخه؟
    مگه بیکاره؟
    متوجهم که هر که مقرب تر، جام بلا بیشتر، اما اون یه بحث دیگست.

    به نظرم بد نیست کمی خدایتان را بزرگ تر کنید.
    خداوند برای کارهایی که خودمان ، توان حل و انجامشان را داشته باشیم، کاری نمی کند. این را در زندگی ام یافته ام. قبول کنید بیشتر چیزایی که ما از خدا میخوایم، خودمون میتونیم بدست بیاریم. ولی بجای رفتن دنبالش با تمام وجود، فقط دعا میکنیم. اگر عمیق تر به خواسته هایمان نگاه کنیم، در اکثر موارد ، در لایه های عمیق تر، می بینیم که راه حلش دست خودمان بوده.

    البته بحث بیماری ، کلا جداست که نمیخام واردش بشم.

    به هر حال خیلی ها با تاپیک های شما جان گرفته اند. اگر شما کارای بدید و جیز بکنی ، اونا هم میکنن . از ما گفتن .

    موفق و موید

  4. کاربر روبرو از پست مفید love less تشکرکرده است .

    عشق آفرین (دوشنبه 25 اسفند 93)

  5. #13
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    باید از کجا شروع کنم؟
    از تصحیح عقایدم
    یا از انگیزه ام و موفقیت ها؟
    یا از تعادل روحی؟
    از هر کدوم آغازمیکنم، اون یکی به همش میریزه. با هم هم سخته و تا بحال موفق نشدم.
    مثلا وقتی سعی میکنم حال روحیمو خوب نگه دارم، میگم خب الان حالم خوبه،دیگه چی؟ برم سمت پیشرفت ها، اینجا احساس پوچی میکنم، نمیتونم عشق و انسانیت رو نادیده بگیرم، میرم سمت ارتقاء عقایدم، باز حالم بد میشه و تعادل از بین میره، در نتیجه اش از انگیزه و پیشرفت باز میمونم.

    یک بار به در بسته خوردن واسم مشکلی نیست، اما پشت در های بسته موندن نا امیدم میکنه. لطفا راهنمایی کنید از کدوم شروع کنم یا چجوری شروع کنم.
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.

  6. کاربر روبرو از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده است .

    شیدا. (دوشنبه 25 اسفند 93)

  7. #14
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 خرداد 94 [ 14:19]
    تاریخ عضویت
    1393-7-11
    نوشته ها
    162
    امتیاز
    3,278
    سطح
    35
    Points: 3,278, Level: 35
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    162

    تشکرشده 593 در 152 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    دوست عزیز، نمیدونم خطابتون به بنده بود یا به دوستان. اگر با من بودید که بازم تاکید میکنم بنده صلاحیت راهنمایی به شماروندارم و نظراتم تایید شده نیستند و صرف از نگاه دوستی واستون می نویسم.

    اجازه بدید جملات خودشان صحبت کنند :

    برای زندگیه اسان تر دعا نکن، برای انسان قوی تری بودن، دعا کن.
    نگران این نباش که زندگی ات به پایان برسد، نگران این باش که هیچ گاه شروع نشود.
    همواره به اینده فکر کن، هنوز کتاب هایی برای خواندن، غروب هایی برای تماشا کردن و دوستانی برای دیدن وجود دارند.
    وقتی که زندگی برایت خیلی سخت شد، یادت باشد که دریای ارام ، ناخدای قهرمان نمی سازد.
    باخت بد ترین نتیجه شکست نیست. بلکه دوباره تلاش نکردن بد ترین حاصل شکست است.
    اگر از میان جهنم می گذری، به راهت ادامه بده.
    درپشت هیچ در بسته ای ننشینید تاروزی باز شود، راه کار دیگری جستجو کنید و اگر نیافتید همان در را بشکنید.
    زندگی در مورد پیداکردن خودت نیست، زندگی در مورد ساختن خودت هست.
    تو نخواهی دانست که چقدر قوی هستی، مگر این که قوی بودن تنها راه چاره ات شود.
    پشت هر انسان موفقی، سال ها شکست وجود دارد.
    اگر یک فلج مادرزاد ، قهرمان دو ماراتن نشود، مقصر خودش هست.

    ونهایتا :
    الهی...
    نه من انم که ز فیض نگهت چشم بپوشم نه تو انی که گدا را ننوازی به نگاهی
    در اگر باز نگردد نروم باز به جایی پشت دیوار نشینم چو گدا برسر راهی
    کس به غیر از تو نخواهم، چه بخواهی چه نخواهی باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی

  8. 2 کاربر از پست مفید love less تشکرکرده اند .

    محیا ناز (دوشنبه 25 اسفند 93), عشق آفرین (سه شنبه 26 اسفند 93)

  9. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام عشق آفرین عزیز
    چه اسم زیبایی داری... و چه آواتار خوشگلی...

    من بعضی وقتها که جملاتت را در حال و حوال یاران همدردی می خوندم خیلی خوشم میومد و غبطه می خوردم که عجب حال خوبی داری....

    ولی همه ما کم و بیش تو حال بد قرار می گیرم...
    وقتی آدم را به یه چیزی می شناسند خیلی سخت میشه بخوای برخلافش بشی...
    مثلا من خودمو می گم... تو محیط بیرون که منو آدم شاد می بینند وقتی غمگین می شم انگار حق ندارم غمگین بشم! یعنی بعضی وقت ها به من حق داده نمیشه که آقا جون منم آدمم ها! بعضی وقت ها دلم می خواد از زور غمگینی داد بزنم... اصلا دلم می خواد آدم بدی بشم....
    تا میام مثلا یکم از حال و احوالم شکایت کنم مثلا بهم می گن شما چرا خانم فلانی... شما که این قدر باایمانی (اصلا من خودم ایمانم را قبول ندارم. راست می گم.اصلا قبول ندارم)
    گاهی آدم روی کاغذ و منطق می دونه که چقدر داره اشتباه می کنه... حتی می دونه که راه حل اشتباهش چیه... ولی انگار یه حسی تو درون آدم راه میفته که میگه خودت را تخلیه کن!!! به راه حل فکر نکن برون ریزی کن!!! یه چیزایی تو دل و قلبت میاد مثل همین خودکشی که به خودت می گی این منم که همچین حرفهایی می زنم؟!!! حتی خجالت می کشی به یکی بگی که همچین فکری از ذهنت عبور کرده!

    من بعضی وقتها تو چنین شرایطی یه کاغذ بر می دارم... به خودم می گم این کاغذ خودمه! اینجا حریم شخصی منه... کسی حق نداره این کاغذ را بخونه... به کسی ربطی نداره من تو این قسمت دلم می خواد چی بنویسم... هر چی دلم بخواد می نویسم...
    شاید یکی اون کاغذو بخونه به من بگه: وای خانم فلانی از شما بعیده همچین حرفهایی.... ولی من اون موقع می نویسم.... و پیش خودم می گم به کسی ربطی نداره... اصلا من دلم می خواد موقتا دختر بدی باشم...
    خیلی کم برام همچین موقعیتی پیش اومده ولی وقتی پیش اومده تاثیر داشته... چون گفتن حرفام به خودم رودروایسی نمی خواد .....
    تو هم دلت خواست یه همچین کاری بکن البته بعدش کاغذ را پاره کن...
    **********

    اگه اجازه بدی یه چند تا توصیه هم برات دارم:
    1) عشق آفرین جان گاهی روح و روان ما با جسممون ارتباط مستقیمی داره. وقتی جسممون حالش خوب نیست روحمون هم حالش خوب نیست...
    من یه مدت راجع به طب سنتی مطالعه کردم... به نظر من روی تغذیه و طب سنتی خوب تمرکز کن. نتیجه می گیری.....
    ببین وقتی طبعت به سمت سودا می ره افکار خودکشی به سمتت میاد... پس ممکنه طبعت هم در این افکار خیلی دخیل باشه...
    وبلاگ طبیب تهرانی و دکتر روازاده می تونه کمک کننده باشه... تو اینترنت هم جستجو کن.

    چای هل و دارچین خیلی برات خوبه... حجامت الان بکنی خیلی برات خوبه... ( بعدش پماد آلفای رژودرم بزن.)
    ترنجبین بسیار خوبه و خیلی چیزهای دیگه... برای خودت بعضی وقت ها شربت زعفران درست کن... بعضی وقت ها هم عرق رازیانه بخور... اینایی که گفتم نشاط آوره...
    ولی حتما بهتره یه دکتر طب سنتی هم بری... می خوای شماره بهت بدم. سایت دکتر روازاده و طبیب تهرانی هم خوبه.

    2) عشق آفرین جان حتما یه ورزش انتخاب کن... مثلا ایروبیک انتخاب کن. بعد اگر خواستی می تونی سی دی ایروبیک تو خونه هم داشته باشی... ورزش خیلی خیلی می تونه تو روحیه ات تاثیر بذاره.

    3) یه هدف برا خودت انتخاب کن که از پیشرفت کردن توش لذت ببری... بذار وقتت این قدر پر شه که فکر بی خود به ذهنت نیاد...
    زبانت چه طوره؟کلاس زبان می ری؟ سایت جی 5 را هم یه نگاه بنداز ببین شاید دوست داشته باشی...
    اصلا تاپیک آقای love less را بخون. ببین می تونی زبانت را تقویت کنی... زبان نشاطتت را زیاد می کنه...و بهت انگیزه می ده

    4) راستی به پوستت می رسی؟ به زیباییت چی؟ جلو آینه می ری کی را می بینی؟یه دختر با پوست صاف یا... از خودت تعریف می کنی؟
    وبلاگ زیر خیلی وبلاگ خوبیه.نویسنده اش واقعا خانم با نشاطیه...و توصیه های خوبی برای زیبایی داره. حتما به این وبلاگ سر بزن: ماجراهای این روز های من( بانوی برتر )
    ماسک ماست و حنا برای پوست خیلی خوبه و حنا کلا یه حالت خوبی هم می ده.که می تونی از حنای بی رنگ استفاده کنی و سدر و گلاب هم اضافه کنی... و آخر هر حمام به کل بدنت بزنی و دیگه بعدش هم صابون نزن.قدیمی ها می گفتن حنا نشانه بهشته... اصلا بوش به آدم یه نشاط خاصی می ده. اگر پیام خصوصی داشتم بهت چیزای دیگه هم می گفتم. راستی گلاب هم خیلی خوبه. شب ها گلاب بزن که بوش بهت آرامش بده.

    5) عشق آفرین جان شما خودت از من بیشتر به خدا نزدیکی و حتما بیشتر دعا می کنی... ولی وقتی که قلبت خیلی ناراحته دعای 7 صحیفه سجادیه را با معنی بخون و با خدا به اون واسطه درد و دل کن.ببین چقدر آرامش می گیری...

    راستی من نمی دونم چرا این جدیدا که برگشتم سایت من نمی تونم رنگ و وارنگ بنویسم. مثلا تو ورد رنگی رنگی می نویسم.ولی وقتی اینجا پیست می کنم و ارسال میشه همش سیاه میشه. شما می دونی چرا؟
    موفق باشی دوستم
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  10. 3 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    آرام عشق (چهارشنبه 27 اسفند 93), شیدا. (چهارشنبه 27 اسفند 93), عشق آفرین (چهارشنبه 27 اسفند 93)

  11. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    تشکر آقای loveless
    یه برنامه ریختم مجدد. ایشالا به لطف خدا و انگیزه شما حالم بهتر میشه.

    مصباح الهدی عزیزم تشکر از همدردیت، روی کاغذ نوشتن ایده خوبیه. ممنون.
    در مورد طب سنتی باید گفت من متاسفانه به اکثر درمان های سنتی (مخصوصا درمان گیاهی) و اکثر بو ها، مثل گلاب و هل و حنا و دارچین و... آلرژی دارم. اما روی تغذیه ام کار میکنم.
    ورزش رو شنا و ایروبیک کار میکنم، فعلا به خاطر آسم باید ابتدا تنفسم رو کنترل کنم، بعد ورزش کنم. اگه درمان خوب پیش بره بعد عید میتونم ورزش کنم.
    از نظر هدف به موسیقیم بپردازم عالیه. زبان انگلیسیم خوبه و میتونم صحبت کنم.
    پوستم خوبه خدارو شکر و مشکلی ندارم. به بهداشت هم خیلی اهمیت میدم، یه جور وسواسی. اما متاسفانه حنا و گلاب و اینا به همون دلیل آلرژی و آسم ، مقدور نیست استفاده کنم.
    و در مورد دعا چشم، حتما میخونم.
    فکر کنم باید رنگ رو از خودابزار سایت تنظیم کنی خانومی.

    ممنون از همه. از راهنماییهای خوبتون استفاده بردم. باید همه تلاشمو بذارم. واسم دعا کنید.
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.

  12. 2 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    آرام عشق (چهارشنبه 27 اسفند 93), شیدا. (چهارشنبه 27 اسفند 93)

  13. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 98 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1393-4-15
    نوشته ها
    382
    امتیاز
    12,547
    سطح
    73
    Points: 12,547, Level: 73
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    894

    تشکرشده 1,236 در 375 پست

    Rep Power
    101
    Array
    سلام خانم عشق آفرین

    راسیاتش منم همشهری تونم ولی به خاطر یه اتفاقُی چن سالی قم مهمونم.

    بهار شیراز معروف هست که آدم رو کرخت میکنه و به خاطر گرده گیاهانی هست که توی شیراز هست و شما هم که آلرژی تون زده بالا . بعضی ها هم واقعا فصلی دچار افسردگی میشن که برای بعضی ها ممکن هست خیلی حاد اتفاق بیفته .

    اگه بتونید از روانپزشک کمک بگیرید به نظرم خیلی کمک کننده هست و در مورد روانپزشک من واقعا میتونم دکتر حسن فراشبندی که مطب شون تا اونجایی که یادم هست توی خیابون معدل هست تایید کنم واقعا دکتر متعهدی روی کارشون هستن شماره شون رو هم میتونید از 118 بگیرید.(من خدا رو شکر هیچ وقت با تمام سختی هایی که توی زندگی ام داشتم نیازی به دارو درمانی نداشتم ولی این به این معنی نیست که این موضوع رو بد میدونم و اگر ضرورت داشته باشه برای خودم هم در موردش حیا نمی کنم.)

    در مورد موسیقی هم که چی بگم ،من خودم عمری رو توش بودم(کلاً خانوادگی بودیم) با کله و کلاً یا توی باریتون بودم یا نکیسا یا صبا و.... ولی همیشه هم به شدت توش پا در هوا بودم ، نمی تونستم اون وابستگی ای رو که توی من به خودش ایجاد میکنه رو برای خودم بپذیرم ،روزی که تارم رو فروختم حس عجیبی داشتم ،ترکیبی از رهایی و درد ، الآن هم یه سه تار مشقی فکستنی عطا دارم که بعضی وقت ها سراغش میرم ، و باز هم بوی آرزوهایی رو که داشتم رو توی خودم میشنوم ولی خیلی کمرنگ تر از قبل .

    ولی عشقم این بیت مولاناست:

    خُنُک آن قماربازی که بباخت هر چه بودش
    بنمـــاند هیـــچش الّا هـــوس قمـــار دیگـر

    ولی اصلی ترین عشقم توی شاعرها معلومه که حافظ هست ،دیگه باید از حافظ بذارم نمیشه دیگه:

    تو کز سرای طبیعت نمی‌روی بیرون
    کجا به کوی طریقت گذر توانی کرد

    جمال یار ندارد نقاب و پرده ولی
    غبار ره بنشان تا نظر توانی کرد

    بیا که چاره ذوق حضور و نظم امور
    به فیض بخشی اهل نظر توانی کرد

    ولی تو تا لب معشوق و جام می خواهی
    طمع مدار که کار دگر توانی کرد

    دلا ز نور هدایت گر آگهی یابی
    چو شمع خنده زنان ترک سر توانی کرد



    - - - Updated - - -

    سلام خانم عشق آفرین

    راسیاتش منم همشهری تونم ولی به خاطر یه اتفاقُی چن سالی قم مهمونم.

    بهار شیراز معروف هست که آدم رو کرخت میکنه و به خاطر گرده گیاهانی هست که توی شیراز هست و شما هم که آلرژی تون زده بالا . بعضی ها هم واقعا فصلی دچار افسردگی میشن که برای بعضی ها ممکن هست خیلی حاد اتفاق بیفته .

    اگه بتونید از روانپزشک کمک بگیرید به نظرم خیلی کمک کننده هست و در مورد روانپزشک من واقعا میتونم دکتر حسن فراشبندی که مطب شون تا اونجایی که یادم هست توی خیابون معدل هست تایید کنم واقعا دکتر متعهدی روی کارشون هستن شماره شون رو هم میتونید از 118 بگیرید.(من خدا رو شکر هیچ وقت با تمام سختی هایی که توی زندگی ام داشتم نیازی به دارو درمانی نداشتم ولی این به این معنی نیست که این موضوع رو بد میدونم و اگر ضرورت داشته باشه برای خودم هم در موردش حیا نمی کنم.)

    در مورد موسیقی هم که چی بگم ،من خودم عمری رو توش بودم(کلاً خانوادگی بودیم) با کله و کلاً یا توی باریتون بودم یا نکیسا یا صبا و.... ولی همیشه هم به شدت توش پا در هوا بودم ، نمی تونستم اون وابستگی ای رو که توی من به خودش ایجاد میکنه رو برای خودم بپذیرم ،روزی که تارم رو فروختم حس عجیبی داشتم ،ترکیبی از رهایی و درد ، الآن هم یه سه تار مشقی فکستنی عطا دارم که بعضی وقت ها سراغش میرم ، و باز هم بوی آرزوهایی رو که داشتم رو توی خودم میشنوم ولی خیلی کمرنگ تر از قبل .

    ولی عشقم این بیت مولاناست:

    خُنُک آن قماربازی که بباخت هر چه بودش
    بنمـــاند هیـــچش الّا هـــوس قمـــار دیگـر

    ولی اصلی ترین عشقم توی شاعرها معلومه که حافظ هست ،دیگه باید از حافظ بذارم نمیشه دیگه:

    تو کز سرای طبیعت نمی‌روی بیرون
    کجا به کوی طریقت گذر توانی کرد

    جمال یار ندارد نقاب و پرده ولی
    غبار ره بنشان تا نظر توانی کرد

    بیا که چاره ذوق حضور و نظم امور
    به فیض بخشی اهل نظر توانی کرد

    ولی تو تا لب معشوق و جام می خواهی
    طمع مدار که کار دگر توانی کرد

    دلا ز نور هدایت گر آگهی یابی
    چو شمع خنده زنان ترک سر توانی کرد



    - - - Updated - - -

    این چرا اینجوری شد ویرایش هم که گزینه اش فعال نیست که
    حداقل اصل شعر اگه دوست داشتی از لینک زیر بخون ولی من اون ابیاتش بیشتر مد نظرم بود:
    http://ganjoor.net/hafez/ghazal/sh144/

  14. 4 کاربر از پست مفید hamed-kr تشکرکرده اند .

    مصباح الهدی (چهارشنبه 27 اسفند 93), آرام عشق (چهارشنبه 27 اسفند 93), شمیم الزهرا (چهارشنبه 27 اسفند 93), عشق آفرین (چهارشنبه 27 اسفند 93)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مبارزه با وسوسه های درونی و شیطانی با غم و گریه
    توسط Dreams end در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 14 فروردین 94, 14:22
  2. وسوسه ی رابطه با غیر از همسر...
    توسط sheytoon در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 دی 91, 16:07
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 23 تیر 91, 18:32
  4. چند وقته مرتب وسوسه خودكشي مياد تو ذهنم
    توسط tabestan در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 مرداد 90, 11:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.