سلام دوستانمن یکم تجربه در زمینه کار مستقل دارم با اجازه مینویسم. ممنون میشم بقیه کاملش کنن:
1- 40% قضیه دریافت سفارش کاره 40% گرفتن پوله و فقط 20% مهارت انجامشه ،پس باید یا یه رابطی چیزی داشته باشی که بتونی شروع کنی یا یه مدت به صورت شغل دوم روش کار کنی تا یه وقت به خاطر یه مبلغ کم مثلا1 میلیون تومن تمام سرمایه گذاری و وقتت ازبین نره.
2-تبلیغات مهمترین چیزه .بخصوص تو این بازار کساد و پر رقابت، ولی باید هدف دار باشه مثلا تو زمینه کاری من باید بیشتر توی شهرکهای صنعتی کار کرد و تبلیغات تو سطح شهر پول دور ریختنه.
3- هیچ چیز مثل تجربه نیست ولی بهتره قبل از اینکه خودت مجبور شی تجربه کنی با بقیه صحبت کنی پس هیچوقت دست از تحقیق و پرسش برندار
4-تلاش و مقاومت راز موفقیته نباید در برابر شکست کم اورد و دست از تلاش برداشت.باید منطقی فکر کنی ،ایراداتو پیدا کنی و دوباره شروع کنی
5- حتماحتما برای شکست برنامه داشته باش و یه حدیو برای ضرر در نظر بگیر اگر از اون حد گذشت دست نگه دار و درست در مورد کارت فکر کن..
امیدوارم موفق باشی![]()







من یکم تجربه در زمینه کار مستقل دارم با اجازه مینویسم. ممنون میشم بقیه کاملش کنن:

علاقه مندی ها (Bookmarks)