خب توکه پسره رو دیدی به نظرت ارزش اشنایی بیشترو وقت گذاشتن و داره یانه؟؟ چرا دوستیتون به هم خورد اصن؟؟اگر ارزششو نداره که همون تلفنی ردش کن..
اگر هم می خوای بیاد خواستگاری خب طبیعیه اول که شما رو ببینه جا بخوره ولی توی جمع که چیزی نمیگه وقتی هم رفتین باهم صحبت کنین بهش بگو اگر نظر اونم اشناییه بیشتره که هیچی
اگر هم نیست ازش بخواه با ابروداری تموم کنه:)








علاقه مندی ها (Bookmarks)