خدا را شکر که بهتری.
نوشته هات مثل روزهای اول حکایت از آشفتگی و پریشانی شما نداره و خیلی آروم تر به نظر می رسی.
اون نوشته ها خیلی دردناک بود و حتی خوندنش رنج آور بود. پست امروزتون اگر چه غمگین اما با آرامش بود. انشاله که باز هم بهتر بشید.
امیدوارم هر چی که خیر و صلاحتون هست پیش بیاد![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)