سلام. در کل من بر اساس تجربه شخصی خودم بگم برات که زندگی کردن با آدمهای بسیار باهوش بسیار بسیار بسیار سخت است. خیلی از اینها زندگی های یک بعدی دارن و از همه جنبه های زندگی عادی فاکتور می گیرن و وقت مفیدشان عمدتاً صرف کار، تحصیل و ... می شود و صرف اهداف مشترک خانوادگی، تفریح، فرزندپروری و ... که روال عادی جامعه هست نمی شود. مثلاً همسر من، بین من و لوگاریتم قاعدتاً شناخت بهتری از لوگاریتم دارن. یک وقتی آدم چشم باز می کنه می بینه که داره با یک آدم خاص زندگی می کنه که مهارتهایی که این افراد دارند هیچ کدومشون به درد زندگی واقعی نمی خوره و بخش اعظم مسئولیتها را با این بهانه که کار داره تو باید به دوش بکشی و حتی نزدیکانت هم فقط از دور زندگیتو می بینن و همسر معروف و باهوشت را تحسین می کنن اما اون آدم توی خونه و زندگی خودش حضور فیزیکی نداره و در واقع معتاد به کار کردن و درس خواندن هست. خیلی مراقب باش. چون برای زندگی خانوادگی به یک چیزهایی غیر از مدرک تحصیلی و رتبه دانشگاه نیاز است. ولی اگر عاشق هم شدی سعی کن مسئولیت انتخابت و اون چیزهایی که با این انتخابت از دست می دی را به عهده بگیری و شاد زندگی کنی.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)