سلام mngh عزیز،
اگه خونواده شما مخالف هستند، این می تونه بخاطر شناختی باشه که از شما دارن.
اما در مجموع جواب سوال شما، بستگی به روحیات خودت داره. اینکه تا چه حد این مسائل برات مهم باشه، و چقدر بتونی انعطاف داشته باشی.
یه نفر ممکنه شخصیت و موقعیت همسرش براش در اولویت اول باشه، و بتونه با آدم های با فرهنگ متفاوت هم ارتباط خوبی برقرار کنه و دوستشون داشته باشه. این فرد احتمالا از چنین ازدواجی راضی خواهد بود، و با خونواده همسرش هم ارتباط خوب و شادی خواهد داشت.
اما یکی دیگه ممکنه اون شهر رو توی ذهنش به یه زندان سیاه تبدیل کنه، و حتی از خوبی های همسرش هم نتونه شاد بشه. اینها طبیعتا بعد از یه مدت متوجه می شن جوانب مثبتی که بخاطرش همدیگه رو انتخاب کردن هم تحت تاثیر قرار گرفته. مثلا شوهری که مهربون بوده، الان اونقدر تحت فشار قرار گرفته که کم تحمل و عصبی شده و انگار دیگه همسرش رو اونقدرا هم دوست نداره. اینجا این خانوم حسابی احساس شکست خواهد کرد.
بنابراین همش بستگی به روحیات و اولویت ها و توانایی های خودت داره.
اما در هرحال یه نکته رو در نظر بگیر: اگه خواستی این فرد رو انتخاب کنی، حتما قبلش خونوادت رو راضی کن. نارضایتی اونها هم اثرات منفی خودش رو خواهد داشت. و رضایت قلبیشون هم اثرات بسیار مثبتی بر زندگیت میگذاره.
موفق باشی.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)