درود بانو مینوش
بهترین کار اینه محلش ندی اصلا بهش اهمیت نده انگار نمیبینیش اینا مثل مار میمونن باید ازشون فاصله بگیری
میدونم شما هم مثل ما هستی ما هم از اینا البته یکم کمتر توی نزدیکامون بودن فقط در حد سلام همین و بس اگه باهاشون کل کل کنی میشی مثل خودشون
ولی اینم یادت باشه وقتی صداش رو برات برد بالا جوری سرش داد بزن که جد و آباد نداشتش بیاد جلوی چشماش هیچوقت جلوی آدمای اینجوری کم نیار
ولی بازم میگم اصلا انگار نه انگار نه خودش نه کسی که میاد باهاش کار داره توجه نکن اینم بهش بعنوان یه تجربه نیگا کن
بانو شیدا بهترین راهنمایی رو کرد بهت![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)