سلام
هر روز صبح که مامانتو میبینی ببوسش. هر شب که کنارش نشستی یه مطلب بامزه از اتفاق امروزتو براش بگو تا لبخندو رو لباش ببینی. با تموم وجودت دوستش داشته باش. کسی بیشتر از مامانت دوست نداره. بدون که شکر داشتنشو تا امروز کامل بجا نیاوردی.

به اون موضوع هم سعی کن دیگه فکر نکنی. حافظ میگه


آن که رخسار تو را رنگ گل و نسرین داد صبر و آرام تواند به من مسکین داد
وان که گیسوی تو را رسم تطاول آموخت هم تواند کرمش داد من غمگین داد
من همان روز ز فرهاد طمع ببریدم که عنان دل شیدا به لب شیرین داد