سلام
رابطه ای که با کس شروع کردی و اگه بخوای بدون دلیل تمومش کنی نمیشه یه کاری کن که هیچ وقت افسوس نخوری و پشیمون نشی
هیچ کس تو دنیا کامل نیست همه یه ایرادی دارن
این رابطه را با هیچ موردی جدیدی اصلا مقایسه نکن چون همه چی رو در این مورد می دونی ولی مورد های جدید رو نه
ممکنه بعد از قطع رابطه پشیمونی بیاد سراعت و دیونه ات کنه
پس تا مونی مشاوره بگیر اونقدر پیش مشاور بروه که هیچ وقت بعدش پشیمون نشی
و ارزش این رابطه طولانی رو هم بدون
اگه تا حالا باهم خوب نبودید و روحیتون سازگار نبود با هم اینقدر دوام نمی اوردید
و می دونم که نمی تونی به این راحتی کاتش کنی حداقل 5 سال دیگه زمان می بره عزیزم(اینجاشو خوب دقت کن که خودم دارم می کشم)
پس اگه تصمیم گرفتی تموم کنی باید دلیل محکم پشتش باشه وگرنه زیر بارش بعدا له می شی مث من
امیدوارم تصمیم درست و صحیح و بگیری
حق یارت