به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آذر 94 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    2,683
    سطح
    31
    Points: 2,683, Level: 31
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,932

    تشکرشده 348 در 164 پست

    Rep Power
    35
    Array
    دوست من شما بچه هم دارین؟
    تا حالا شده بدون جر و بحث مشکلتون رو با همسرتون در میان بذارید.............آیا شده موضوعتون رو با یه مشاور مطرح کنید؟آیا شده که مو ضوع رو به طور جدی ار طریق یک ریش سفید فامیل پیگیری کنید؟آیا شده که بعد از یک بحث جدی و بدون دعوا به همسرتون بگید که این وضع برای شما غیر قابل تحمل و باید یه فکر جدی تر بکنید؟
    با یکی دیگه حرف زدن که مشکلی رو حل نمی کنه فقط تصمیم گیری برای شما رو سخت تر می کنه.........شما با حرف زدن با شخص ثالث فقط یه مدت کوتاهی اعتماد به نفس می گیرین و دوباره روز از نو......

  2. #12
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    دیروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط fakhteh1365 نمایش پست ها
    سلام ممنونم مدیر همدردی و دوستان
    من 27ساله همسرم 37من اهل تهران و اون اذری
    من زمان مجردیم اهل خیانت نبودم چون خودم رو میشناسم از لحاظ عاطفی چطوری هستم. فرضا سمت گوشی و نت نرم مگه علاقه تو زندگیم ایجاد میشه مگه شوهرم عاشق من میشه تو زندگی برای من فداکاری نداره. من متنفرم از زندگی بدون عشق و امید. هرچه بیشتر مطالعه میکنم بیشتر میفهمم اشتباه کردم شخصیت برخورد اهداف اون به کل با من فرق داره من تو این سه سال هیچ پیشرفت علمی نداشتم حتی ذره ای اینا برام مهم بود ولی نیست من نمیخام شرایط رو به زور تحمل کنم. پس چه کنم؟

    با سلام
    لطفا به پست قبلی بنده دقت بیشتری بکنید.
    یکی از 2 کار ذیل را می تونید بکنید.
    1 - ابتدا جلسات مشاوره حضوری برای تغییر وضعیت بروید انشاء الله زندگیتون در جهت رضایت بخشی قرار خواهد گرفت.
    2 - یا اینکه به هر حال این زندگی را نمی خواهی و شیفته آن آقایی. طلاق بگیر، با او ازدواج کن.(البته این فعلا در تخیل شماست. کسانی بوده اند که قسمت اول را یعنی طلاق را انجام دادند.، بعد متوجه شدند فرد مقابل عاشق زندگی با آنها نبوده است. بلکه بخشی از سرگرمی زندگیشون این گفت و شنود ها بوده است.)
    اما به هر حال بهتر از بی آبرویی و احساس گناه هست. اکنون در تعهد فرد دیگری هستید. ابتدا باید این تعهد به اتمام برسد. بعد برای ساخت یک زندگی جدید اقدام شود.




    ==========
    پاورقی:
    در ضمن عنوان موضوع شما شامل یک خطای مهم هست.
    - به خاطر عدم علاقه به شوهر، می توان ناراحت شد
    - عدم علاقه به شوهر می تواند انسان را بر انگیزد که راههای کسب علاقه را پیدا کند.
    حتی می توان گفت به خاطر عدم علاقه به شوهر می خواهم طلاق بگیرم.

    اما هرگز عدم علاقه به شوهر منجر نمی شود که شما با یه آقا بریزد رو هم. این بیشتر به خاطر عدم تعهد انجام می شود نه عدم علاقه

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  3. 5 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (دوشنبه 04 آذر 92), del (یکشنبه 03 آذر 92), N.I.K.I (سه شنبه 05 آذر 92), کاغذ بی خط (دوشنبه 04 آذر 92), شیدا. (یکشنبه 03 آذر 92)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 دی 92 [ 19:23]
    تاریخ عضویت
    1392-7-26
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    398
    سطح
    7
    Points: 398, Level: 7
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    92

    تشکرشده 77 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط alireza35 نمایش پست ها
    سلام ، شما در تاپیک قبلی گفته بودید سیم کارت رو دور انداختید و دیگه این کار ( چت و ....) نمی کنید ، یعنی دوباره ازنو شروع شده ؟
    فعلا خیلی خودتون رو گناه کار ندوید چون بدتر اثر منفی داره.
    ا
    سلام جناب alireza 35
    من فکر می کنم شما تاپیک فرد دیگری را با ایشون اشتباه گرفته باشید. چون خانم فاخته قبلا چنین تاپیکی نزدند و فکر می کنم شما تاپیک خانم هستی 67 را با ایشون اشتباه گرفتید.
    http://www.hamdardi.net/thread-31064.html
    و این موضوع را از این جهت عرض کردم که موضوع ایشان را با دیگران اشتباه نکنیم و بهتر بتونیم بهشون کمک کنیم.

    همانطور که مدیر محترم هم فرمودند, شما اول باید تکلیف این زندگی را روشن کنی و بعد به ساخت زندگی دیگری فکر کنی.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.