نظر من اینه یه امشبو نری و هیچ قولی هم بهش ندی که باهاش میمونی یا نه بگو بریم که تو گرفتن. تصمیم کمکمون کنه من فک میکنم چون دیده هو مصر بر حل کردن مشکل و با هم بودنی اینطور میگه. ک
ولی تو خودت بهتر میفهمی شاید من اشتباه کنم اما اگه امشب بری فردا زیاد تلاش برا به دست آوردنت نمیکنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)