عزیزم ایشون یک پسر هوس باز و بی مسئولیت است.
برعکس این که نوشتید مسئولیت پذیر است. کدوم مسئولیت؟ حتی مسئولیت هشت ماه ارتباط و قول و قرارهاش را هم به عهده نمی گیره و به شما گفته شما با من چه نسبتی داری که توی کارهام دخالت می کنی.
با دوست دختر سابقش که ازش با خیانت جدا شده ارتباط داره و جالب این که می گه دختر یک دوست پسر جدید داره و ما فقط درد دل می کنیم و ؟؟؟؟؟
باور می کنی؟
بهت گفت که خانواده دختر زنگ زدند به من و گفتند دختر ما لیاقت تو را نداشت و دنبال یک نفر دیگه بگرد؟
خانواده اینقد پی گیر مسایل دوست پسرهای دخترشون هستند؟ نوبره!!
عزیز من گیر یک هوس باز خوش سرو زبون و دروغگو افتادی.
خودش هم که اولش بهت گفته من به کسی قول ازدواج نمی دم. منظورش دختر همسایه که نبوده. منظورش شما بودی.
ایشون اصلا قصد ازدواج نداره که شما بخوای ببینی مناسب است یا نه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)