نقل قول نوشته اصلی توسط sina484 نمایش پست ها
سلام

آخه من گفتم بهشون "اگه میشد همدیگه رو دوباره ببینیم خیلی خوب بود.."

خب اینجا غیرمستقیم دعوتشون کردم که هم رو دوباره ببینیم ولی ایشون گفتن "متاسفانه من از مهر باید برم دانشگاه شهر دیگه و نمیتونیم همدیگه رو ببینیم. امیدوارم شما هر جایی هستید موفق باشید"
من اینو به عنوان یک جواب منفی از طرف ایشون استنباط کردم... درست فکر میکنم؟
اولا فهمیده که بهش علاقه دارین ولی فکر کرده صرفا برای دوستی میخواین و سنگین جواب داده. اگر میخواین بفهمه که قصدتون ازدواجه باید سرراست تر از اینها بهش بگین. مخصوصا این روزا که دیگه پسر واقعا دنبال ازدواج کم پیدا میشه و همه دنبال دوستن فقط.
ولی جدا از بحث اینکه جوابشون چی بوده، ایشون یه شهر دیگه میخواد بره و اگر بهتون جواب مثبت بده هم بهتره سایر جوانب کار رو هم سبک سنگین کنین. رابطه از راه دور دلتنگی داره، دلخوری داره، نگرانی داره، شک و فکر و خیال داره و.....
پیشنهاد میکنم بیشتر فکر کنین.