من قضاوت نکردم
گفتم بهتره واقعیت را ببینی.
حالا که کار و درآمدی ندارید
حالا که به گفته ی خودتون توی دعواها خانواده تون شما را مقصر می دونند و برای طلاق حمایتت نمی کنند
و حالا که مشکل شوهرتون جدی نیست و بیشتر به خاطر غر زدنها و مشکلات شخصی شماستوزنگ زد بابامو داداشم امدن وطبق معمول همیشه که خانواده من حق رو به من نمیدن جلوی شوهر طرفداری اونو کردن وگفتن ما با طلاقت موافق نیستیم
بهتره یه تجدید نظری توی رفتارتون بکنید
و زندگی مشترکتون را اصلاح کنید
اگه فردا همسرت خسته شد و گفت طلاقت می دم به التماس نیفتی که چیکار کنم
به جای گیردادن به همسرت، کار و حرفه ای یاد بگیر
روحیه خودت را تقویت کن
ورزش کن
تفریح کن
و شرایطت را بهتر کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)