نقل قول نوشته اصلی توسط mehdi_7 نمایش پست ها
اتفاقا برعکس، ارتباطاتم زیاد هست.
سوالی که پرسیدم و نکته ای که بهش اشاره کردم این هست که در کشوری که تفکیک جنسیتی شده هست، چگونه میتوان با فردی دوست شد و یا شخصی را پیدا کرد. و آشنایی باهاش پیدا کرد. من الان مشکلم اینه که نمی تونم کسی پیدا کنم. چون اصلا در فرهنگ ما نبوده(و یا از اول انقلاب نبوده) دوست شدن.
و در ثانی، شاید اون کسی که برای من مناسب باشد مثلا در یک سمت دیگه شهر باشه و هیچ ارتباطی از طرف دوست و آشنا با وی نباشد.
سلام دوست عزیز ... خب دقت کن :
شما مشکل پیدانکردن یک کیس مناسب ازدواج برای خودتون رو "تفکیک جنسیتی در کشور" دونستین و تصور کردین از اول انقلاب این مشکل وجود داشته !!!!!!!
برای پیدا کردن کسی لازم نیست از فرمول پیچیده ای استفاده کنین ...
بیرون کلی دختر مناسب برای ازدواج ریخته که باید دنبالش بری... بعید هم نیست که شما تو ذهنتون این باشه که همسر آینده شما سفارشی در ازل ساخته شده و آلان حی و حاظر تو شهر خودتون هست و فقط شما باید اون خانم مشخص رو پیداش (کشف) کنین ... بریز دور این حرفارو ...
شما هروقت تونستین با یک غریبه (خانم) به طریقه صحیح ارتباط برقرار کنین و این ارتباط رو مدیریت کنین اونوقت که کیس های خوب برای ازدواج رو هم میتونی از بین اونها تمیز بدی.
زندگی عادیت رو بکن و سعی کن ارتباطات رو با غریبه ها بیشتر کنی ! از خیلی جهات دیگه هم به نفعته ..