سلام، خانم حافظ عزيز، شما با همسرتون صحبت كرديد و بهش گفتيد كه چقدر اين رفتارش باعث دلخورى و ناراحتى شما ميشه؟ به نظرم اگر اين بار اختلافى پيش اومد شما بى دليل عذرخواهى نكنيد و سعى كنيد بفهميد ريشه اين ناراحتى ايشون از كجاست، بايد بهشون بفهمونيد كه اين موضوع باعث آزردگى روح و روان شماست!
راستى خودتون در حالت عادى رفتارتون با همسرتون چطور هست؟ بهش محبت و ابراز احساسات مى كنيد؟ رفتارتون با همسرتون مقابل خانواده تون چطوره؟ و همينطور رفتار خانواده شما با ايشون! چرا ايشون از خانواده شما خوششون نمياد؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)