ماهک جان شوهرت دوستت داره امامتاسفانه هیچ مهارتی درارتباط باشمانداره.دخترخوب سوال پیچش نکن.سرزنشش نکن.
ماهک اگه میتونی درستش کنی بگوکه باهم دیگه شروع کنیم اگه هم نمیتونی وهمش میخوای بگی میرم خونه بابام پس دیگه هیچی...
اینم بگم اگه میخوای همه چی رودرست کنی بایدفعلا قیدخیلی چیزهاروبزنی اما بعداهمه روبه دست میاری...
اگه میتونی ووسط راه کم نمیاری بسم ا...
نگران نباش همه چی درست میشه.اگه جوابت مثبته به این سوالهادقیق پاسخ بده
محبت کلامی بین خودت وشوهرت چطورهست؟
خصوصیات خوب شوهرت روبگوکه خیلی باهاشون کارداریم؟
قبل ازاینکه دعوا بشه چکاری میکنی که ازدعواجلوگیری کنی یابرعکس چی میشه که دعواتون بالامیگیره؟
شوهرت به چه موضوعاتی حساس هست؟
باهمه بدحرف میزنه یافقط باشما؟عصبانیتش واسه همه ست مثلا دوستاش یافقط شما؟
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
علاقه مندی ها (Bookmarks)