به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array

    خستگی زیاد روحی و ناتوانی

    سلام به همدردی های نازنین
    آخرین بار یادم نمیاد کی اومدم حتی یادم نبود چجوری تاپیک میشد زد کلی گشتم تا فهمیدم، دلم نمیخواست با انرژی منفی بیام ولی دیگه کجا بگم دردامو

    نمیدونم از قدیمیا کسی مونده؟ تاپیکا خیلی کمن و همه آدما جدیدن
    کم آوردم بچه ها میشل کجایی از حرفای معنویت بزن خیلی نیاز دارم

    - - - Updated - - -

    باگوشی هستم نمیرفت دیگه پایین تا ادامشو بگم
    نمیدونم از کجا شروع کنم، بچم یکسره ناآرومه یعنی صداش مستقیم تو سلولای مغزم میره، شب تا صبح گریه بیقراری از نظر درک و فهم هم هیچی نداره، تنها کاری که میکنه راه رفتته، صبح تا شب راه میره وسایل به هم میزنه و صداهای بلند تولید میکنه، دیگه نمیکشم همش آرزوی مرگ خودم یا اونو دارم
    روانپزشک فراوون بردم یک دارو میدن یکجارو درست کنن ده جارو خراب میکنن
    خودمم روانپزشک میرم دارو مصرف میکنم که یکم کرخم میکنه وگرنه این حجم نخوابیدن و تحمل صدا و داد و بی قراری اصلا نداشتم
    همش حالت تهوع سرگیجه دارم، هیچکاری تو زندگی نمیرسم یک کتاب برمیدارم دو خط بخونم اینقدر حالم بده نمیتونم ترجیح میدم یک فیلم ببینم تا منو یک ساعت ازین شرایط جدا کنه
    به بهزیستی فکر میکنم خیلی درموندم
    این وسط فکنین شب داری بچه بیقرارو دست تنها نگه میداری یهو شوهرم از اتاقش میاد بیرون و چهارتا ناسزا و سرصدا میکنه بامن و میره میخوابه

    - - - Updated - - -

    اصلا نمیدونم چرا اومدم اینجا، چه کمکی کسی میتونه بکنه؟
    اخلاقم با پسرمم بد شده، تکلیف نمینویسه، بهداشت رعایت نمیکنه، شلختست، خیلی کم غذاست درحد زنده بودن میخوره باید حتما بچه هشت سالرو دهنش کنم... وگرنه اینقد نمیخوره تا در حد زنده موندن یکی دو قاشق بخوره
    اینقد لاغر و کم وزنه کلی دکتر و ازمایش بردم هیچیشم نیست فقط اذیت میکنه
    هرکی میبینش میگه چقد لاغره چقد زرده چرا دکتر نمیبرین

    - - - Updated - - -

    واس یک حموم رفتن پدر منو درمیاره هفته ای یکبار شاید با بدبختی بره...
    واقعا کاش شوهر نداشتم هیچ کاری کمکی نمیکنه
    دوتا بچه عملا بدون شوهر دارم پیش میبرم
    صبحا تا چهار پرستار گرفتم
    اصلا از اتاقم درنمیام از بس صدای دخترم رو اعصابمه نمیخوام ببینمش
    چرا ابکون گریه هام اینجوری میاد نمیدونم

  2. 6 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    paiize (پنجشنبه 19 مهر 03), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 19 مهر 03), مدیرهمدردی (جمعه 20 مهر 03), بانوی آفتاب (سه شنبه 24 مهر 03), باغبان (جمعه 04 آبان 03), طنین باران (جمعه 20 مهر 03)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.