سلامش دوستان من ۳ ساله ازدواج کردم توی این ۳ سال چند بار از شوهرم مورد دیدم البته اون چیزی که من دیدم در حد پیام بود اما نمیدونم بیشتر بوده یا نه پیگیری نکردم. توی این مدت زندگیم کلا حالم خوب نبوده الانم که کلا شکاکم و بی اعتماد . یعنی هرچی میگه فکر میکنم دروغه. اینم بگم که کلا دروغ زیاد میگه به همه. اصلا ارامش ندارم. با خونوادم صحبت کردم اونام پشتم نیستن میگن زندگیتو بکن از این بدترها هم هستن دارن زندگی میکنن هیچکی درکم نمیکنه که حالم بده.نمیدونم چه کنم