به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 خرداد 97 [ 16:51]
    تاریخ عضویت
    1397-2-27
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    45
    سطح
    1
    Points: 45, Level: 1
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آیا این احساس من اشتباه و غیر منطقیه ؟

    سلام و روز و شبتون بخیر ! نماز و روزه هاتون هم قبول
    والا نمی دونم از کجا شروع کنم ! من کلا آدم منطقی هستم و از احساسات تا حد امکان دوری می کنم ! ولی چند وقته فکر خیلی مشغوله یه نفره
    حدود یه سال پیش یه داروخونه توی شهر ما دایر شد و صاحب این داروخونه یه آقای جوان هستش و تو قسمت آرایشی خانومی هست که خواهر این آقای دکتره ! من از روز اولی که ایشون رو دیدم بهشون علاقه مند شدم ولی روزهای اول زیاد نبود و حتی بعضی وقتا فراموشش میکردم ولی الان چند ماهه به شدت فکرم درگیره ایشونه ! جوری که وقتی حتی اسمش هم میشنوم حالم عوض میشه یا وقتی میبینمش ضربان قلبم تند میشه دست و پامو گم می کنم و به پته پته میوفتم ! ایشون خیلی زیباس و به جرات میگم زیبا ترین شخصیه که تو کل طول عمرم دیدم !
    یرادر ایشون به شدت مرد خوب و خوش اخلاقیه و تو این چند وقتی که من به داروخونه رفتم با من یه مقدار صمیمی هم شده و خیلی برام احترام قاعله و جوری که از دور منو میبینه بلند میشه و کلی احول پرسی میکنه
    من 24 سالمه و پشت کنکوری هستم تو رشته تجربی و مسمم هستم که پزشک بشم ! مستندات این حرفم هم اینه 3 ساله پشت کنکور موندم تا حتما به خواستم برسم
    ولی در مورد این خانم اصلا جرات نکردم حتی یه کلمه بگم ! چون خیلی میترسم اون یه ذره احترامی هم بین منو برادرش هست به هم بریزه خیلی رودبایستی دارم ولی دست خودم نیست همین که میبینش حالم عوض میشه
    نمیدونم این رفتارم غیر منطقی یا نه؟ بعضی میگن طبیعیه و بلخره هرکسی تو زندگیش عاشق میشه ولی بعضی ها هم میگن آخه تو کجا و اون کجا؟
    بعضی وقتا هم میگم صبر کنم هر وقت شرایطم خوب شد و یه کسی شدم پا پیش بزارم و به خودم میگم این خانوم یه انگیزه ای باشه برام برای تلاش کردن ولی بازم به خودم میگم حتی اون موقع هم غیر ممکنه که ایشون منو قبول کنه آخه من یه مشکلی دارم به خاطر یه بیماری که تو نوزادی دچار شدم راه رفتنم فرق داره و یکم میلنگم و به خودم میگم همچین دختری با اون همه زیبایی محاله حتی به من فکر کنه
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید تا تکلیف خودمو بدونم .
    ویرایش توسط rasool724 : پنجشنبه 27 اردیبهشت 97 در ساعت 19:15


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. غیر فعال شدن ایمیل های غیر معتبر
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 اردیبهشت 97, 13:57
  2. پاسخ ها: 58
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 تیر 93, 09:49
  3. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 92, 10:02
  4. ازدواج با پسر غیر ایرانی غیر مسلمان(دوستش دارم چه کنم؟)
    توسط 1391 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 دی 91, 21:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.