سلام
من تصمیم گرفتم مهریمو از چندین سکه به 14 سکه کنم.
میخوام ببخشمش به شوهرم فقط مهرم 14 سکه باشه

میخواستم بدونم کار اشتباهی میکنم؟
این کار به ضررمه؟