سلام
من تصمیم گرفتم مهریمو از چندین سکه به 14 سکه کنم.
میخوام ببخشمش به شوهرم فقط مهرم 14 سکه باشه
میخواستم بدونم کار اشتباهی میکنم؟
این کار به ضررمه؟
تشکرشده 16 در 8 پست
سلام
من تصمیم گرفتم مهریمو از چندین سکه به 14 سکه کنم.
میخوام ببخشمش به شوهرم فقط مهرم 14 سکه باشه
میخواستم بدونم کار اشتباهی میکنم؟
این کار به ضررمه؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)