به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 95 از 193 نخستنخست ... 45556575858687888990919293949596979899100101102103104105115125135145 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 941 تا 950 , از مجموع 1928
  1. #941
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط افسونگر نمایش پست ها
    سلام ...ممنون از این که از بعدی وارد شدین. دفه قبل خیلی نوشتم . ولی یهو پاک شد.
    من برای شروع احتیاج به حرارت و گرمایی که برام قدرت ایجاد کنه دارم....ولی تهی ام. انگار یه سیاه چاله در درونم تمام وجودم را به سمت خودش کشیده...نمیتونم بفهمم جنس اون سیاه چاله چیه...ماهیتش چیه ...حتی از من چی میخاد....انگار با ضعیف شدن طوفانهای تند چند سال پیش بوجود اومده...یه مدت قدرتمند با کلاس ورزشو هنر و .... سعی کردم نابود شه اما نشد ...حتی کم هم نشد..
    سلام
    سرکار خانم افسونگر

    پیشنهاد جناب باغبان خیلی خوبه، یه تاپیک بزنید و ریشه ای درموردش گفتگو کنید.
    هر چند مشاوره تخصصی بهتره.

    میدونستین اگر یه جسمی نزدیک سیاهچاله بشه شتاب گرانش اش بر او تاثیر میگذاره و ممکنه ( اگر سالم بمونه و کش نیاد) از سمت دیگر خارج بشه؟ اطلاعاتم خیلی کمه تو این زمینه اگر اشتباه بود دوستان اصلاح کنند.


    دو تا نکته وجود داره، سیاهچاله رو به عنوان تفکرات و افعال منفی در نظر بگیریم و اجازه بزرگ شد بهش بدیم، شتاب گرانشش بیشتر میشه و شما رو بیشتر سمت خودش میکشه، پس اگر بدونیم این سایهچاله دقیقا کجاست نزدیکش نشیم بهتره. چون همه ما انسان ها برای خودمون سیاهچاله هایی داریم.


    منتظر تاپیکتون هستیم

  2. 4 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    gholam1234 (یکشنبه 05 مرداد 99), افسونگر (شنبه 11 مرداد 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 05 مرداد 99), سحر بهاری (یکشنبه 05 مرداد 99)

  3. #942
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    این ام و از عشقه، اطلاعات خوبی داره و میشه ازش استفاده مفید کرد

  4. #943
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام به همگی
    خوبین؟؟ یا خوابین؟؟؟
    من گفتم چقدر همه مایلن برای تاپیک پر رونق!

    انگیزتونو از دست دادین؟؟ یا هنوز دارین فکر میکنین چی کار کنیم؟؟چندروز فرصت میخوایین

    خانم سحر بهاری خون اشام هستم:
    میایید تاپیک پررونق راه بندازین یا راتون بندازم

    poooooooohhh صداااااااای منو میشنوی ی ی ی ی ی ی؟؟؟؟؟؟
    اهاااااااای pooooooohhhhhh ???
    کجااااااای ی ی ی ی ؟
    به ما سر نمیزنی ی ی ی ی ی ی ی؟؟؟؟؟؟
    میخوای ی ی ی ی ی من بیااااااااااام؟؟

  5. 5 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    gholam1234 (چهارشنبه 08 مرداد 99), Pooh (شنبه 11 مرداد 99), باغبان (سه شنبه 07 مرداد 99), زن ایرانی (چهارشنبه 08 مرداد 99), سحر بهاری (چهارشنبه 08 مرداد 99)

  6. #944
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    احساس می کنم بعضی از نقص هام رو هیچوقت نمی تونم برطرف کنم. و بدتر اینکه در بعضی موارد پس رفت هم دارم.

    مثلا در مورد مهارت های ارتباطی، از خودم ناراضی هستم. و بدتر اینکه: تازگی چند مورد پیش اومده که باعث می شم بهم لج کنن. نمی دونم چطور اینکارو می کنم، اما نه تنها کارم پیش نمی ره، بلکه در موارد خیلی ساده به بن بست می خورم...

    کاشکی قحطی روانشناس نبود و کسی بود که بهم کمک کنه.

    راستی سلام. حال من گرفته ست، امیدوارم حال شما خوب باشه

  7. 2 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    Mvaz (چهارشنبه 08 مرداد 99), باغبان (چهارشنبه 08 مرداد 99)

  8. #945
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سلام خانم میشل
    ان شالله خوب باشید .



    به نظرم مهارت های ارتباطی یه موضوع وسیع هست ،،
    هر فردی هم نقاط مثبت و منفی خودش را داره ،،
    یه کاغذ بردارید تو مواردی که احساس می کنید باید بیشتر روی آن کار کنید ،،تخصصی درباره اش مطالعه کنید و یا مشورت بگیرید .
    یا اگه خواستید تاپیک بزنید .





    چند مطلب هست در این باب اینکه :



    * د رمسیر مهارهای ارتباطی خودمان را د رجاده اصلی قرار بدیم و اگه در مسیر درست بودیم و دیدیدم یه روز عقب رفتیم ،،،نباید خودمان را محاکمه کنیم !
    زندگی همیشه تجربه هاست و این تجربه ها به ما کمک میکنه ،،اینکه بتونیم نقطه ضعف ها ی خودمان را شناسایی کنیم و اون را توسعه بدیم .



    *ما نمی تونیم همه را راضی نگه داریم ، ولی می تونیم تعادل را نگه داریم .



    *به قول یه دوستی : عصای جادویی ای در کار نیست ....یه خورده ریاضت می خواد ( که همه یه جوری باید این مسیر را بریم )
    مثلا مهارت کنترل خشم - مهارت برخورد با انتقاد یا مهارت انتقاد کردن - مهارت سکوت - مدیریت حل تعارض و ...
    بعد یه مدت اگه اون ریاضت ،،برامون شکلات شد ....یعنی به هدف نزدیک تر شدیم .




    * من بهتون پیشنهاد می کنم یه چیزی و یه نشانه ای همراه تون باشه ( مثل یه انگشتر معنوی یا ... ) که یادتون باشه در باب مهارت های ارتباطی یه قولی به خودتون دادید .
    اگه یه روزی اشتباهی صورت گرفت ( از طرف خودتون یا دیگران ) ،، خودمان و عزت نفسمون را محاکمه نکنیم ،،بلکه تجربه ای بشه برا توسعه خودمون .
    داریم از تهران میریم مشهد ،،، مهم اینکه در مسیر مشهد باشیم ،،،اگه لاستیک پنچر شد ، بنزین تموم کردیم ،،یا برف اومد و مجبور شدیم بزنیم کنار جاده ...نگران نباشیم .
    در مسیر باشیم .


    موفق باشی .
    ویرایش توسط باغبان : چهارشنبه 08 مرداد 99 در ساعت 16:53

  9. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (چهارشنبه 08 مرداد 99), میشل (پنجشنبه 09 مرداد 99)

  10. #946
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    سلام به همگی

    من خیلی خیلی التماس دعا دارم از تک تک تون...خیلی دیدم که
    التماس دعا گفتن هام اینحا در حقم موثر بوده
    منم لایق باشم همیشه دعا گو تون هستم .
    ان شالله که امام زمان دعامون کنه
    ویرایش توسط باغبان : شنبه 11 مرداد 99 در ساعت 12:24 دلیل: موارد ویرایشی انتقال پیدا کرد به تاپیک : پیشنهاد بهبود فضای تالار

  11. 4 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    Mvaz (چهارشنبه 08 مرداد 99), گیسو کمند (پنجشنبه 09 مرداد 99), باغبان (چهارشنبه 08 مرداد 99), سحر بهاری (چهارشنبه 08 مرداد 99)

  12. #947
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    ممنونم باغبان عزیز،

    درسته عصای جادویی ای در کار نیست، ما خودمون جادو و معجزه ی خلقت هستیم.

    باید همت کنم برای کمی سازی و پایش مستمر؛ کار نشد نداره، اما سختی داره. آنکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد...

    امیدوارم فردا انسان بهتری باشم.

  13. 4 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    Mvaz (پنجشنبه 09 مرداد 99), گیسو کمند (پنجشنبه 09 مرداد 99), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 09 مرداد 99), باغبان (پنجشنبه 09 مرداد 99)

  14. #948
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شمیم الزهرا نمایش پست ها
    خسته شدم ارینهمه احساسات... چقدر خونسردی نعمته ... چقدر کم حرفی نعمته
    چرا اینقدر دلم میخواد حرف بزنم

    کاش یکم منطقم بیشتر بود به جای این حجم احساس، کاش یکم مدل آقایون تالار بودم میتونستم اینقد برونریزی نکنم

    سلام

    دربارۀ برون نریزی آقایون

    یه بار کسی توی همدردی نوشته بود که چقدر خانما مشکل دارن !
    ببینید خانما وقتی به مشکل میخورن زودتر و بیشتر به فکر مشاوره هستن ،

    الان توی همین همدردی چقدر تاپیک هست که خانما اومدن از مشکلاتشون با پدر ، مادر، خواهر و برادر صحبت میکنن و از وضعیت ناراحتن
    توی اون خونه قطعا جنس مرد هم زندگی میکنه ، ولی نمیاد توی همدردی یا هر جای مشاوره ای تاپیک بزنه
    یا کلا مشکلو نمیبینه
    یا میبینه براش مهم نیست
    یا براش مهمه ولی هنوز نمیدونه مشاوره کمک کننده است .
    یا اگه بخواهیم خوش بین باشیم اون آقا یه رفیق داره که خیلی داناست و همیشه با اون مشورت میکنه ( داستانهای باورنکردنی :)
    یا خوب بعضی آقایون درگیر کار و امرار معاش و .. هستن طبعا ذهنشون درگیریهای دیگری هم داره .

    ** اینجا پر از خانومه و یه تعداد خیلی کمی آقا هستن چون بخش مشاوره های شغلی و فنی و کامپیوتری و... یا وجود نداره یا کمرنگه .
    منم اگه آقا بودم و توی تالار همدردی بودم ، احتمال نه تاپیک میزدم نه درد دل میکردم اصلا نمیموندم میرفتم :)
    مزاح بود - اینجا وقتی خیلی از ما خانما تاپیک میزنیم ( توی یکسری مسائل البته ) به یه نتیجه ای میرسیم ، چون اعضایی که تا حدی شبیه ما فکر کنن هستن .
    ولی آقایون کلا 2 نفری میخوان حرف بزنن اونم میرن 2 تا پیام رد و بدل میکنن تموم میشه . ( یا میرن پیش اون دوستشون ، پیر سفرکرده ی دانا :)


    مطلب بعدی اینه که چی میشه که برون ریزی میکنیم
    برون ریزی چهطوری باشه
    برون ریزی اگه زیاد بشه چه میکنه
    اگه نباشه چه میشه

    برای این یه تاپیک باحال میزنم ان شاالله .
    ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست

    ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !


    ویرایش توسط گیسو کمند : پنجشنبه 09 مرداد 99 در ساعت 08:44

  15. 4 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    Mvaz (پنجشنبه 09 مرداد 99), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 09 مرداد 99), باغبان (پنجشنبه 09 مرداد 99), سحر بهاری (پنجشنبه 09 مرداد 99)

  16. #949
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط گیسو کمند نمایش پست ها
    سلام

    دربارۀ برون نریزی آقایون

    یه بار کسی توی همدردی نوشته بود که چقدر خانما مشکل دارن !
    ببینید خانما وقتی به مشکل میخورن زودتر و بیشتر به فکر مشاوره هستن ،

    الان توی همین همدردی چقدر تاپیک هست که خانما اومدن از مشکلاتشون با پدر ، مادر، خواهر و برادر صحبت میکنن و از وضعیت ناراحتن
    توی اون خونه قطعا جنس مرد هم زندگی میکنه ، ولی نمیاد توی همدردی یا هر جای مشاوره ای تاپیک بزنه
    یا کلا مشکلو نمیبینه
    یا میبینه براش مهم نیست
    یا براش مهمه ولی هنوز نمیدونه مشاوره کمک کننده است .
    یا اگه بخواهیم خوش بین باشیم اون آقا یه رفیق داره که خیلی داناست و همیشه با اون مشورت میکنه ( داستانهای باورنکردنی :)
    یا خوب بعضی آقایون درگیر کار و امرار معاش و .. هستن طبعا ذهنشون درگیریهای دیگری هم داره .

    ** اینجا پر از خانومه و یه تعداد خیلی کمی آقا هستن چون بخش مشاوره های شغلی و فنی و کامپیوتری و... یا وجود نداره یا کمرنگه .
    منم اگه آقا بودم و توی تالار همدردی بودم ، احتمال نه تاپیک میزدم نه درد دل میکردم اصلا نمیموندم میرفتم :)
    مزاح بود - اینجا وقتی خیلی از ما خانما تاپیک میزنیم ( توی یکسری مسائل البته ) به یه نتیجه ای میرسیم ، چون اعضایی که تا حدی شبیه ما فکر کنن هستن .
    ولی آقایون کلا 2 نفری میخوان حرف بزنن اونم میرن 2 تا پیام رد و بدل میکنن تموم میشه . ( یا میرن پیش اون دوستشون ، پیر سفرکرده ی دانا :)


    مطلب بعدی اینه که چی میشه که برون ریزی میکنیم
    برون ریزی چهطوری باشه
    برون ریزی اگه زیاد بشه چه میکنه
    اگه نباشه چه میشه

    برای این یه تاپیک باحال میزنم ان شاالله .

    سلام گیسو کمند، خوبی؟ فکر میکنم درست نیست که اینجوری بصورت کلی بگیم آقایون اینجورین خانمها اینجورین. آقایان برون ریزی ندارن، خانما دارن و .... توی هر جنسی هر مدل آدمی هست، ولی فکر میکنم میشه گفت توی خانمها این مسئله بیشتره، نه اینکه همه خانمها اینجورین. ..

  17. 2 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    گیسو کمند (جمعه 10 مرداد 99), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 09 مرداد 99)

  18. #950
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    سلام بر اهالی خوب همدردی




    ان شاء الله که همگی خوب و خوش باشید


    شب عید است و طی شد نامه هجر

    سلامٌ حی حتی مطلع الفجر


    شب عید و هوایی فرحبخش و توفیق حضور در همدردی و یاد یاران و ....

    برایتان بهترین ها را آرزو میکنم


    اخیرا یکی از برنامه های اوقات فراغت این دوران کرونایی و خانه نشینی پرداختن به شیرینی پزی بوده و به ابتکاراتی جالب دست یافتم .....

    از شما چه پنهان قصد کرده ام که به حول و قوه الهی برای عید فردا خودم شیرینی بپزم و توزیع کنم فعلا بین در و همسایه تا قسمت چه کسان دیگر هم در میان آید


    خیلی التماس دعاهای خوب برای همدیگر در این روزها و عید فردا و عید هفته آتی ... بخصوص برای جمع شدن بساط کرونا و بهبودی حال بیماران بد حال

    خوش باشید در پناه خدای مهربان و بی نهایت دوست داشتنی

  19. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 10 مرداد 99), Mvaz (جمعه 10 مرداد 99), گیسو کمند (جمعه 10 مرداد 99), الهه زیبایی ها (جمعه 10 مرداد 99), باغبان (جمعه 10 مرداد 99), سحر بهاری (جمعه 10 مرداد 99)


 
صفحه 95 از 193 نخستنخست ... 45556575858687888990919293949596979899100101102103104105115125135145 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.