
نوشته اصلی توسط
paiize
ترمه منم باهات موافقم...فک کنم خبرهاییه!!!!
البته نه فقط فرهنگ!!!خیلی های دیگه..مثلا بعضی ها!!!وهمچنین اون بعضی ها وغیره!!!
این تغییروتحولات بیخودی نیست!!
میگم چطوره یه تاپیک کل کل جداگانه واسه آقارضا وفرشته اردیبهشت بازبشه!!اینهاول کن نیستن...بزاریدتوی یه تاپیک جداخوب همدیگه روله ولورده کنن!!

پاییزه منم باهات موافقم که برا بعضیا خبریه ولی رو نمیکنه و اون یکی بعضیا ... اونو میگی دیگه؟
ولی یکیشونو اشتباه اومدی پاییز.
ما که منتظر عروسی ایم البته دست بجنبونینا وقت کمه آی بعضیا.
هوا یخه
بوی برف می اید همی بوی یار مهربان اید همی 
-------------------------
دختر بیخیال خوبی عزیزم؟ ادم از هر کاری که ازش میترسه بعد انجام دادنش میفهمه ترسش یه توهم بوده که ازش رنج می برده .
دعا داریم: خدایا مارا از تاریکی های وهم و خیال خارج کن.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : سه شنبه 15 مهر 93 در ساعت 19:42
علاقه مندی ها (Bookmarks)