تشکرشده 2,354 در 759 پست
باغبان (چهارشنبه 01 مرداد 99)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
miss seven (چهارشنبه 01 مرداد 99), باغبان (چهارشنبه 01 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
دیدم آقایون اگه بخوان میتونن دقیق آشپزی کنن
نکته انحرافی داشت که اتفاقا از همین نقطه تو تله افتادید
لطفا با چشم بصیرت نگاه کنید
وقتی شما صحبت از سوپ میکنید ....سوپی که با تفت دادن آب درست میشه
و همینطور شکار ملخ و گوریل و احتمالا موجودات دوست داشتنیه دیگه ....
تهیه این نوع سوپ جز در تخصص و دقت نظر سرآشپزان کاذب نیست!!
وگرنه که بانوان بزرگواری که نام بردین سالهاست در تلاش برای سیر کردن
هم نوعان شما همت گماشته اند و تهیه سوپ به عنوان پیش غذا کمترین مهارتیه که
از این عزیزان دیده شده.
متاسفانه شما متوجه کنایه موجود در صحبتهای خانم شمیم نشدید!!
البته چه بسا ناگزیر شدید این مهم رو کتمان کنید اما از اون جاییکه وجدان بیداری دارید به ناچار در آخر صحبتتهاتون از جمیع بانوان کمال تشکر و قدردانی رو داشتید
بسیار خب
حالا میتونید نتیجه های جدید و اعلام کنید
یواش یواش سرتون به پرچم ما نخوره
.
.
.
.
.
تا ضد حمله ای دیگر بدرود![]()
gholam1234 (چهارشنبه 01 مرداد 99), miss seven (چهارشنبه 01 مرداد 99), باغبان (چهارشنبه 01 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)
تشکرشده 371 در 127 پست
gholam1234 (پنجشنبه 02 مرداد 99), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 02 مرداد 99), باغبان (پنجشنبه 02 مرداد 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
بابا بس کنین حالم بهم خورد. دو ماهه مدام در مورد ملخ و قورباغه صحبت میکنین، از خانمها تعجب میکنم هی دام میزنن
. خودتون حالتون بهم نخورد؟ باغبان دیگه مدیر هم شدی دیگه چیزی هم نمیشه بهت گفت
، چی بگم از دستت باغبان جان؟؟؟
miss seven (چهارشنبه 01 مرداد 99), باغبان (چهارشنبه 01 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
فرصت تایپ نیست وگرنه برای گزینه ه و خ تون داشتم
همینهارو تا بنویسم صد بار پاشدم ....ولی خب وظیفه خودم دونستم تا ثبت نشدن نتایج رفع ابهام کنم.....
ببخشید که خوشحالیتون دیری نپایید
پ.ن
راستی صندلی تموم شد؟؟
من گفتم تا هفته دیگه ادامه پیدا کنه ی دورهمی داشته باشیم...منم بیام...امتحانهای بچه هام هفته بعده....
اقا غلام ببخشید....
- - - Updated - - -
پس خوب که صندلی تموم میشد وگرنه اقا غلام دیپورت میکرد منو.
gholam1234 (چهارشنبه 01 مرداد 99), miss seven (چهارشنبه 01 مرداد 99), Mvaz (چهارشنبه 01 مرداد 99), باغبان (چهارشنبه 01 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
من واقعا از همه بزرگواران تیم آقایون و خانمها عذر میخوام اینطوری همرو به هم ربختم. در جریان ماجرا درست نبودم
همتون آشپزیاتون حتما خوبه که تو همدردی اینقدر پستای خوب میذارین
گزینه خ صرفا به خاطر متفاوت بودنش انتخاب شد و اینکه کلا دوست دارم آقایون آشپزی کننحالا تو دنیای واقعی این سعادت نصیبمون نمیشه گفتیم یک سوپ دستپخت آقایون تو مجازی بخوریم
![]()
gholam1234 (پنجشنبه 02 مرداد 99), باغبان (پنجشنبه 02 مرداد 99)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
گول حرف های خانم الهه زیبایی ها را نخورید خانم شمیم الزهرا :)
من و اسکارفیس توانایی داریم د ر تمام سیارات انواع سوپ ها و غذا ها را درست کنیم :)
اون سوپ هایی که خانم معلم نام برد را؛ برا غول ها و موجودات فضایی درست می کنیم ،،
ولی اگه بخوایم برا زمینی ها درست کنیم ، شگرد مخصوص خودمون را داریم :)
که نمیگیم روشش را بهتون :)
دیالوگ مشتری های ما :
بِخَر و بِبَر ،،،
ببوی و بخر ،،
بچش و ببر ،،
برا سلامتیشون سلامت ،،
دمشون گرم ،،
عجب هنرمندهایی ،،
عجب تزئینی :)
و....
..................................
خانم شمیم الزهرا گرامی ، از این حرف هایی که پشت ما و ضد ما میگنند فاصله بگیرید ، رو ذهنتون تاثیر می ذارنند
..................................
غلام من چیکاره بیدم آخه :)
من فقط سئوال پرسیده بیدم کدوم سوپ بهتر بید :)
و خانم شمیم الزهرا گزینه صحیح را انتخاب کرده بیدند .
:)
...........................
در پناه خدا![]()
ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 02 مرداد 99 در ساعت 04:02
gholam1234 (پنجشنبه 02 مرداد 99), scarface (پنجشنبه 02 مرداد 99), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 02 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 02 مرداد 99)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
بدون شرح.
.
.
.
آقا غلام من به احترام شما سکوت کرده بودم.
چون دیدم بچه بودید کارتون تام و جری رو دوست نداشتید......همون دیشب توبه کردم گذاشتم کنار...ولی دیگه چی کار کنم با تهدید شدن میونه ای ندارم.....نگم میمونه تو گلوم....
رخصت اقا غلام
نع با ۶ تا تشدید
خب این چیرو عوض میکنه؟؟؟؟.؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه ی دیقه هیشکی هیچی نگه ......میخوام بدونم واقعا چه فرقی میکنه؟؟؟
در هرصورت شما آب و تفت میدین
آب یا آب گوریل.....ایها الناس چه فرقی میکنه؟؟ !!!!!!!!!!!!!!
جمع کنید این سیاه بازیها رو...دست شما دیگه برای همه رو شده.....
دیگه این آشپزخونتون صدای همه رو دراورده....دیشب دعوامون کردن..بهمون گفتن جولو پلاستونو جمع کنید از اینجا برید.....
منم اومدم گفتم میخوام صندلی شرکت کنم....بلافاصله شبونه تعطیل کردن رفتن!!!
همشم تقصیر شماست...آخه نه اینکه من صاب کارتونم ..ترسیدن از سوپ های اسمش و نیار براشون ببرم....بله.
.ها....سرآشپز....ی سیاره رو غذا میدن اینا...نه بابا...از کی تاحالا
عادت دارین خودتون خودتون و تحویل بگیرین میدونم
پرچمتون که کلا خوابیده زمین
به جای اینکارها بیایید با همدستاتون شکستتونو اعلام کنید....اعلام شکست
منم شاید دلم بسوزه اتش بس اعلام کنم
.
.
.
.
ما رو از شرح و بسط باکی نیست فقط جواب اقا غلام با خودتون...
ولی به نظر من به جوونیتون رحم کنید آقا غلام و بهونه کنید و از ادامه بازی
انصراف بدین....منم قول میدم جایی تعریف نکنم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اعلام نتایج لطفا![]()
تشکرشده 2,261 در 917 پست
اله زیبایی ها، انصافی خیلی باحالی، ولی بهت میاد جک خوب بلد باشی انصافی، یه جکی هم برامون تعریف نکردی بخندیم...
بحثو ادامه ندین، اگه ادامه دادین، منم بحثو شروع میکنم، چیزایی میگم که دیگه نتونین وعده های غذایی تون رو میل کنین ها! از ما گفتن بود...، بعدش شرایط جوری میشه که سحر بهاری باید بیاد وسط ، تذکر بده ....
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)