به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 90 از 125 نخستنخست ... 405060708081828384858687888990919293949596979899100110120 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 891 تا 900 , از مجموع 1246
  1. #891
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    مردها جنگ را دوست دارند چون بخاطر جنگ ظاهری جدی پیدا میکنند و این تنها چیزیست که نمیگذارد زنها بهشان بخندند. “جان رابرت فاولز”

    - - - Updated - - -

    تنها یکی از ۱۰۰۰ مرد، رهبر مردان دیگر می شود. ۹۹۹نفر دیگر دنباله رو زنهایشان هستند. “گروچو مارکس”
    همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند

    مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

    بنابراین

    تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

    مگر اینکه شما اجازه بدهید...





  2. 6 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 12 مهر 93), fariba s (دوشنبه 14 مهر 93), m.reza91 (شنبه 12 مهر 93), terme00 (یکشنبه 13 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 12 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93)

  3. #892
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 04 [ 11:37]
    تاریخ عضویت
    1391-1-16
    محل سکونت
    همین نزدیکی
    نوشته ها
    176
    امتیاز
    13,347
    سطح
    75
    Points: 13,347, Level: 75
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 75.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    825

    تشکرشده 878 در 168 پست

    Rep Power
    46
    Array
    به نام خدا
    سلام

    به نظر میاد در دل "فرشته مهربان" سایت خبرهایی هست ...

    شاید چند وقت دیگه خبرهای خوشی از ایشون بشنویم.

    شاید....

    .
    .
    در پناه حق.
    گر در طلب منزل جانی ، جانی / گر در طلب لقمه نانی ، نانی
    این نکته رمز اگر بدانی ، دانی / هر چیز که در جستن آنی ، آنی
    مولانا

  4. 4 کاربر از پست مفید Aram_577 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 12 مهر 93), terme00 (یکشنبه 13 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 12 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93)

  5. #893
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    میخوام یه اطلاعیه صادر کنم :
    ابتدا این قسمتهای پست قیلیم رو پس میگیرم چون بررسی کردم دیدم نه، به کسی بدهی خاصی ندارم ،ضمن اینکه کامله حق با فرشته اردیبهشته! و اصن حرف ایشون حجته احتیاجی به مدرک و اینا نیست! :
    نقل قول نوشته اصلی توسط m.reza91 نمایش پست ها
    منم موفقیتتونو تبریک میگم ،البته هزار نفر اونطرف دو سه نفرم این ور که یکیشون خالقزی بود ؛خب تازه فک کردین فتح الفتوح کردین !!! البته من خوشحالم که اخلاق و جوانمردی رو نباختم!!!بععله! این مهمه!
    ضمنا خارج از این گروه مردا و زنا، من هنوز به شما یه مقدار بدهی دارم و تا اونا رو تسویه نکنم شبا نمیتونم راحت بخوابم!!،پس خیلی عجله نکنید!!!،اینبارم دیگه هم گروهی ندارین که به دادتون برسه! ،انفرادیه!!؛ یو ها ها ها!
    راستی پیامای خصوصیتونم هست که از من خواهش میکردین دیگه چیزی اینجا ننویسم و اینا !(میدونی که دست به جعلم خیلی خوبه!!!)

    این که کذب محضه! غیر ممکنه یه پسر این کارو بکنه! اگه مدرکی فیلمی عکسی چیزی دارین رو کنید وگرنه اینطوری قبول نیست ! کسی تا حالا همچین چیزی دیده!؟
    بعید میدونم! مگه اینکه خالقزی این کارو کرده باشه که بازم حساب نیست!
    و نسبت به تاپیک کل کل اعلام بی طرفی کامل میکنم!!!!! و تا اطلاع ثانوی به مرز ایران و افغانستان متواری میشم!!!!!

    -----------
    خالقزی و سایرین ،وقتی گفتم ازین فرصت استفاده کنین برای آبرومندانه جمع کردن همه چی، گوش نکردین !!
    حالا بکشین همتون !راستی منتظر مدیر همدردیم نباشین ایشونم خودشون از بالا دستوراشونو میگیرن!!
    خوشم میاد سر بزنگاه بساطمو جمع کردمو رفتم!!
    ---------------------------------


    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : شنبه 12 مهر 93 در ساعت 19:44

  6. 6 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 12 مهر 93), terme00 (یکشنبه 13 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 12 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 12 مهر 93), آرام دل (یکشنبه 13 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93)

  7. #894
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط abi.bikaran نمایش پست ها
    فریبا جان هیچ میدونستین کلمه آرامش وکل کل هیچ سنخیتی با هم ندارن؟
    ابی بیکران جان هیچ میدونستی من دقیقا با کل کل احساس ارامش میکنم؟ تو دنیای واقعی نمیتونم زبونمو جمع کنم .قضیه چیه؟ من ایراد دارم یا شما؟ هرچند اقای رضا گفت حرف من حجته پس شما مشکل داریبه فکر درمان باش دختر جان.
    عجب قیاسی شدا.

    -خودت یه بار گفتی بیکاران حالا هی ابی بیکاران میخونمت ..شنیدم بعضیا گفتن قرمز بیکران (نعوذ ب....؟)یکی نیست بهشون بگه اخه مارو چه به قرمز و ابی ؟ اونها هم مشکل دارن .


    نقل قول نوشته اصلی توسط m.reza91 نمایش پست ها
    این که کذب محضه! غیر ممکنه یه پسر شلوار پارچه ای با کتونی بپوشه ! اگه مدرکی فیلمی عکسی چیزی دارین رو کنید وگرنه اینطوری قبول نیست ! کسی تا حالا همچین چیزی دیده!؟
    بعید میدونم! مگه اینکه خالقزی این کارو کرده باشه که بازم حساب نیست!


    کذبه؟ مطمان باشید از حرفتان پشیمون میشین قبل اینکه برین این رو بخونید و برید.

    این نوشته rama25 می باشد :

    حالا مواردي كه باعث شده من خيلي ها رو به خاطرش رد كنم خيلي خنده داره گاهي!!!!

    - يه نفر رو به خاطر حركات دستش ((دستاش رو مثل خانوم ها تكون ميداد ))
    - يه نفر رو به خاطر تيپش ((شلوار پارچه اي با كتوني پوشيده بود ))
    اوکی؟
    - يه نفر رو به خاطر اينكه خيلييييييي خوشگل بود رد كردم ((احساس كردم به من سره))
    - يه نفر رو به خاطر ابرو هاي بر داشتش
    - يه نفر رو به خاطر خيليييييييي پولدار بودنش ((احساس كردم خيلي پر توقعه)) ...تو همون جلسات اوليه مدل ماشينشون و متراژ خونشون رو به رخم كشيد!!!!
    - يه نفر رو به خاطر اينكه تو جلسه دوم آشنايي گفت ميخوام ببوسمت :
    اوه اوه پسر است دیگر
    - يه نفر رو وقتي فهميدم دوست دختر زياد داشته ((طوري كه شمارش از دستش در رفته بود))
    - يه تعداد زيادي ي ي ي ي ي ي هم از طرز صحبت كردن هاشون خوشم نيومده

    البته در صورت تمایل میتونید سرچ کنید این خوبشه.
    بماند موردهایی که خودم دیدم .دست رو دلم نذارین که ....

    شک ندارم خودتون این کارو کردین که واکنش نشون میدیدن. این یه اصله در روانشناسی .

    حالتان خرابه میدونم ولی حالت به شود دل بد مکن***** وین سر شوریده باز اید به سمان غم مخور.

    - - - Updated - - -

    ...
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : شنبه 12 مهر 93 در ساعت 20:08

  8. 7 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 12 مهر 93), fariba s (دوشنبه 14 مهر 93), m.reza91 (شنبه 12 مهر 93), terme00 (یکشنبه 13 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 12 مهر 93), آرام دل (یکشنبه 13 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93)

  9. #895
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    فکر کنم با این پست فرشته مهربون اقایون دیگه نتونن تو تایپیک قد علم کنن وپشت در بمونن

    البته به جز یه نفر که از رو دیوار هم که شده خودش میندازه وسط کل کل تا مدافع حقوق لههههههه شده اقایون باشه
    زحمت نکشین منقرض شدین رفت
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  10. 6 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    fariba s (دوشنبه 14 مهر 93), m.reza91 (شنبه 12 مهر 93), terme00 (یکشنبه 13 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 12 مهر 93), رزا (شنبه 12 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93)

  11. #896
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    زیر پوست شهر تغییرات مهمی در حوضه فرهنگ ازدواج و اهمیت مردها و زنها اتفاق افتاده که باید برسی بشه .

    و امیدوارم با انقراض مردها تو نسل خانمها تنزلی ایجاد نشه . و دعا هاشون برا یه همسر خوب ویه شونه برا تکیه کردن مستجاب بشه .

    میبینم که فرشته مهربون بیطرفانه طرف خانمهارو گرفته و خانمهارو نعمتی میدونه برا جلو گیری از آتش جهنم مردها که باید بگم
    این موضوع کج رفتن بیراهه رفتن برا خانمها بیشتر شده اسم آقایون بد دررفته .

    وقتی با هندوانه وارد خانه شدم همسرم با کارد آشپز خانه به سراغم آمد سلام نکرده گفت اگه قرمز نباشه با خونت قرمزش میکنم . هندوانه قرمز بود ولی من هرگز دیگه هندوانه نخریدم حتی شب یلدا

    رضا جان پرچمت سفیده ولی یه دنیا رنگ داره یه دنیا حرف داره . من بهش میگم شکست سیاست مدارانه
    شکست همراه با پیروزی .

    بدرود

  12. 4 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 12 مهر 93), terme00 (یکشنبه 13 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 12 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93)

  13. #897
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    5,866
    سطح
    49
    Points: 5,866, Level: 49
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    317

    تشکرشده 1,458 در 274 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    71
    Array
    [QUOTE]
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    سلام دوزتان

    نقل قول نوشته اصلی توسط paiize نمایش پست ها
    فرشته مهربان این جماعت روبایددسته جمعی ریخت توی همون پلاستیک وفرستادقعردریاهاااا!!والا.. .بازهم کمه


    سلام

    آقا ما توی این تاپیک وارد میشیم ، گیر میفتیم از بس سوژه داره…



    این شکلک ها رو دیدم ، رفتم توی فکر که یک شب با بچه های همدردی رفتیم جنگلی جایی ، بعد همینطور که اتیش روشن کردیم و دور اتیش نشستیم و داریم میخونیم :


    کومبایا ، کومبایا ، کومبایا.
    کومبایا.. همدردی
    کومبایا .. همدردی
    و….






    بعد یک ادم فمنیست مجهول الهویه معلوم الحالی از پشت میاد و این جمع نازنین رو میندازه توی پلاستیک و بعد هم میندازه قعر دریا.. بعد همینطور که این جمع دارن قل قل میکنن میرن قعر دریا ، این دیالوگها بین این نفرات رد و بدل میشه…


    امین : آخ آخ ، نامردا ما رو انداختن توی دریا … من چند تا متلک جدید در مورد اشپزی و رانندگی خانمها یاد گرفته بودم میخواستم توی سایت بنویسم ، نزاشتن دیگه

    محمد رضا : قل *&*%$ قل #@ قل ، دوستان فقط این دم اخری یادتون باشه ، من شنیدم کف دریا شنود کار گذاشتن ، خیلی با احتیاط حرف بزنید… محمد 93 جان ، ببخشید این جوراب هام یکم بو میده ، میدونم ناراحت نمیشی ، فقط برای احتیاط میپرسم ، ناراحت شدی؟؟

    خاله قزی : آقا ما رو چرا قاطی اینا انداختین کف دریا، اینا یک مشت ادم عزب هستن ، اخه من که تنها مرد متاهل سی ساله انجمن بودم چرا منو انداختین اخه؟ حالا این به کنار ، من یک دختر هم دارم ، من یک پدرم ، خوب میتونستم مشکلات دخترهای سایت رو درک کنم ، اخه من خودم یک پدرم . میفهمید ؟ پدرممممم


    بعد در همین حال یک عروس دریایی از کنار این کیسه پلاستیکی رد میشه…

    محمد 93 : آخ جووووووون ، چه دختر با شخصیت شاد جینگوله مستونی.. ببخشید خانم مهربون ، میشه عشق زندگی من بشید؟ منم واسه عشق تو میدم قلبمو… عروس دریایی : خجالت بکش فلان فلان شده ، مگه تو از خودت خار مادر نداری ، من خودم عروسم ، از خودم شوهر دارم ، میفهمی؟ شوهرررررررر!

    فرهنگ 27 : قل قل.

    مدیر همدردی: با سلام خدمت کاربران قدیمی سایت و تشکر از صبر و تحمل شما در این شرایط دشوار . دوستان فقط توجه داشته باشید ، چون اینجا یکم جاش تنگه ، و ما هم توی همدیگه لولیدیم ، یکم صحنه اش نافرم شده و این حالت مشمول قانون 22 سایت میشه و مجبوریم بقیه مسیر رو در انجمن ازاد طی میکنیم. خانم فرشته مهربان گروه رو اعمال قانون کن .

    بووووووق.





    أَلَيْسَ اللَّهُ بِكافٍ عَبْدَهُ
    آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟

    ( زمر / 36 )


  14. 9 کاربر از پست مفید محمد 93 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (یکشنبه 13 مهر 93), fariba s (دوشنبه 14 مهر 93), parsa1400 (یکشنبه 13 مهر 93), terme00 (یکشنبه 13 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 12 مهر 93), آرام دل (یکشنبه 13 مهر 93), رزا (شنبه 12 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93), شهراز (یکشنبه 13 مهر 93)

  15. #898
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    74
    Array
    آقا محمد یه نفس میکشیدی وسط نوشته هات .....!!! ماشالله دست به قلمت خوبه ها....

    من فکر کنم تو اون شرایط که خاله قزی داره غرق میشه با خودش میگه پس اگه من غرق شم حق اشتراکم چی میشه ؟ کی از این به بعد ازش استفاده کنه؟!!!!
    همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند

    مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

    بنابراین

    تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

    مگر اینکه شما اجازه بدهید...





  16. 4 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (یکشنبه 13 مهر 93), terme00 (یکشنبه 13 مهر 93), محمد 93 (شنبه 12 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93)

  17. #899
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    [quote=محمد 93;355110]



    فرهنگ 27 : قل قل.

    مدیر همدردی: با سلام خدمت کاربران قدیمی سایت و تشکر از صبر و تحمل شما در این شرایط دشوار . دوستان فقط توجه داشته باشید ، چون اینجا یکم جاش تنگه ، و ما هم توی همدیگه لولیدیم ، یکم صحنه اش نافرم شده و این حالت مشمول قانون 22 سایت میشه و مجبوریم بقیه مسیر رو در انجمن ازاد طی میکنیم. خانم فرشته مهربان گروه رو اعمال قانون کن .

    بووووووق.
    خداییش دیالوگ این دونفررو خییییییللللللللللللللی خوب اومدی بخصوص فرهنگ27 قل قل.

    ای خدا چقدر خندیدم
    اقا محمد خدا روحتون شادکنه دم اخری تو قعر دریا این قدر دلمون شاد کردی خدا رحمتتون کنه
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  18. 3 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    terme00 (یکشنبه 13 مهر 93), رزا (یکشنبه 13 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93)

  19. #900
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    آبی.زود توضیح بده برای چی خندیدی؟کجاش خنده داشت؟


  20. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (یکشنبه 13 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93), شهراز (یکشنبه 13 مهر 93)


 
صفحه 90 از 125 نخستنخست ... 405060708081828384858687888990919293949596979899100110120 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.