مردها جنگ را دوست دارند چون بخاطر جنگ ظاهری جدی پیدا میکنند و این تنها چیزیست که نمیگذارد زنها بهشان بخندند. “جان رابرت فاولز”
- - - Updated - - -
تنها یکی از ۱۰۰۰ مرد، رهبر مردان دیگر می شود. ۹۹۹نفر دیگر دنباله رو زنهایشان هستند. “گروچو مارکس”
تشکرشده 1,505 در 452 پست
مردها جنگ را دوست دارند چون بخاطر جنگ ظاهری جدی پیدا میکنند و این تنها چیزیست که نمیگذارد زنها بهشان بخندند. “جان رابرت فاولز”
- - - Updated - - -
تنها یکی از ۱۰۰۰ مرد، رهبر مردان دیگر می شود. ۹۹۹نفر دیگر دنباله رو زنهایشان هستند. “گروچو مارکس”
همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند
مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند
بنابراین
تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت
مگر اینکه شما اجازه بدهید...
تشکرشده 878 در 168 پست
به نام خدا
سلام
به نظر میاد در دل "فرشته مهربان" سایت خبرهایی هست ...
شاید چند وقت دیگه خبرهای خوشی از ایشون بشنویم.
شاید....
.
.
در پناه حق.
گر در طلب منزل جانی ، جانی / گر در طلب لقمه نانی ، نانی
این نکته رمز اگر بدانی ، دانی / هر چیز که در جستن آنی ، آنی
مولانا
abi.bikaran (شنبه 12 مهر 93), terme00 (یکشنبه 13 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 12 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93)
تشکرشده 3,515 در 811 پست
میخوام یه اطلاعیه صادر کنم :
ابتدا این قسمتهای پست قیلیم رو پس میگیرم چون بررسی کردم دیدم نه، به کسی بدهی خاصی ندارم ،ضمن اینکه کامله حق با فرشته اردیبهشته! و اصن حرف ایشون حجته احتیاجی به مدرک و اینا نیست! :
و نسبت به تاپیک کل کل اعلام بی طرفی کامل میکنم!!!!! و تا اطلاع ثانوی به مرز ایران و افغانستان متواری میشم!!!!!
-----------
خالقزی و سایرین ،وقتی گفتم ازین فرصت استفاده کنین برای آبرومندانه جمع کردن همه چی، گوش نکردین !!
حالا بکشین همتون !راستی منتظر مدیر همدردیم نباشین ایشونم خودشون از بالا دستوراشونو میگیرن!!
خوشم میاد سر بزنگاه بساطمو جمع کردمو رفتم!!
---------------------------------
![]()
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
ویرایش توسط m.reza91 : شنبه 12 مهر 93 در ساعت 19:44
abi.bikaran (شنبه 12 مهر 93), terme00 (یکشنبه 13 مهر 93), فرهنگ 27 (شنبه 12 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 12 مهر 93),آرام دل(یکشنبه 13 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
ابی بیکران جان هیچ میدونستی من دقیقا با کل کل احساس ارامش میکنم؟ تو دنیای واقعی نمیتونم زبونمو جمع کنم .قضیه چیه؟ من ایراد دارم یا شما؟ هرچند اقای رضا گفت حرف من حجته پس شما مشکل داریبه فکر درمان باش دختر جان
.
عجب قیاسی شدا.
-خودت یه بار گفتی بیکاران حالا هی ابی بیکاران میخونمت ..شنیدم بعضیا گفتن قرمز بیکران (نعوذ ب....؟)یکی نیست بهشون بگه اخه مارو چه به قرمز و ابی ؟ اونها هم مشکل دارن .
کذبه؟ مطمان باشید از حرفتان پشیمون میشین قبل اینکه برین این رو بخونید و برید.
این نوشته rama25 می باشد :
حالا مواردي كه باعث شده من خيلي ها رو به خاطرش رد كنم خيلي خنده داره گاهي!!!!
- يه نفر رو به خاطر حركات دستش ((دستاش رو مثل خانوم ها تكون ميداد))
- يه نفر رو به خاطر تيپش ((شلوار پارچه اي با كتوني پوشيده بود )) اوکی؟
- يه نفر رو به خاطر اينكه خيلييييييي خوشگل بود رد كردم ((احساس كردم به من سره))
- يه نفر رو به خاطر ابرو هاي بر داشتش
- يه نفر رو به خاطر خيليييييييي پولدار بودنش ((احساس كردم خيلي پر توقعه)) ...تو همون جلسات اوليه مدل ماشينشون و متراژ خونشون رو به رخم كشيد!!!!
- يه نفر رو به خاطر اينكه تو جلسه دوم آشنايي گفت ميخوام ببوسمت:اوه اوه پسر است دیگر
- يه نفر رو وقتي فهميدم دوست دختر زياد داشته ((طوري كه شمارش از دستش در رفته بود))
- يه تعداد زيادي ي ي ي ي ي ي هم از طرز صحبت كردن هاشون خوشم نيومده
البته در صورت تمایل میتونید سرچ کنید این خوبشه.
بماند موردهایی که خودم دیدم .دست رو دلم نذارین که ....
شک ندارم خودتون این کارو کردین که واکنش نشون میدیدن. این یه اصله در روانشناسی .
حالتان خرابه میدونم ولی حالت به شود دل بد مکن***** وین سر شوریده باز اید به سمان غم مخور.
- - - Updated - - -
...
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : شنبه 12 مهر 93 در ساعت 20:08
تشکرشده 2,695 در 688 پست
تشکرشده 2,704 در 676 پست
زیر پوست شهر تغییرات مهمی در حوضه فرهنگ ازدواج و اهمیت مردها و زنها اتفاق افتاده که باید برسی بشه .
و امیدوارم با انقراض مردها تو نسل خانمها تنزلی ایجاد نشه . و دعا هاشون برا یه همسر خوب ویه شونه برا تکیه کردن مستجاب بشه .
میبینم که فرشته مهربون بیطرفانه طرف خانمهارو گرفته و خانمهارو نعمتی میدونه برا جلو گیری از آتش جهنم مردها که باید بگم
این موضوع کج رفتن بیراهه رفتن برا خانمها بیشتر شده اسم آقایون بد دررفته .
وقتی با هندوانه وارد خانه شدم همسرم با کارد آشپز خانه به سراغم آمد سلام نکرده گفت اگه قرمز نباشه با خونت قرمزش میکنم . هندوانه قرمز بود ولی من هرگز دیگه هندوانه نخریدم حتی شب یلدا
رضا جان پرچمت سفیده ولی یه دنیا رنگ داره یه دنیا حرف داره . من بهش میگم شکست سیاست مدارانه
شکست همراه با پیروزی .
بدرود
m.reza91 (شنبه 12 مهر 93), terme00 (یکشنبه 13 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 12 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93)
تشکرشده 1,458 در 274 پست
[QUOTE]
سلام
آقا ما توی این تاپیک وارد میشیم ، گیر میفتیم از بس سوژه داره…
این شکلک ها رو دیدم ، رفتم توی فکر که یک شب با بچه های همدردی رفتیم جنگلی جایی ، بعد همینطور که اتیش روشن کردیم و دور اتیش نشستیم و داریم میخونیم :
کومبایا ، کومبایا ، کومبایا.
کومبایا.. همدردی
کومبایا .. همدردی
و….
بعد یک ادم فمنیست مجهول الهویه معلوم الحالی از پشت میاد و این جمع نازنین رو میندازه توی پلاستیک و بعد هم میندازه قعر دریا.. بعد همینطور که این جمع دارن قل قل میکنن میرن قعر دریا ، این دیالوگها بین این نفرات رد و بدل میشه…
امین : آخ آخ ، نامردا ما رو انداختن توی دریا … من چند تا متلک جدید در مورد اشپزی و رانندگی خانمها یاد گرفته بودم میخواستم توی سایت بنویسم ، نزاشتن دیگه
محمد رضا : قل *&*%$ قل #@ قل ، دوستان فقط این دم اخری یادتون باشه ، من شنیدم کف دریا شنود کار گذاشتن ، خیلی با احتیاط حرف بزنید… محمد 93 جان ، ببخشید این جوراب هام یکم بو میده ، میدونم ناراحت نمیشی ، فقط برای احتیاط میپرسم ، ناراحت شدی؟؟
خاله قزی : آقا ما رو چرا قاطی اینا انداختین کف دریا، اینا یک مشت ادم عزب هستن ، اخه من که تنها مرد متاهل سی ساله انجمن بودم چرا منو انداختین اخه؟ حالا این به کنار ، من یک دختر هم دارم ، من یک پدرم ، خوب میتونستم مشکلات دخترهای سایت رو درک کنم ، اخه من خودم یک پدرم . میفهمید ؟ پدرممممم
بعد در همین حال یک عروس دریایی از کنار این کیسه پلاستیکی رد میشه…
محمد 93 : آخ جووووووون ، چه دختر با شخصیت شاد جینگوله مستونی.. ببخشید خانم مهربون ، میشه عشق زندگی من بشید؟ منم واسه عشق تو میدم قلبمو… عروس دریایی : خجالت بکش فلان فلان شده ، مگه تو از خودت خار مادر نداری ، من خودم عروسم ، از خودم شوهر دارم ، میفهمی؟ شوهرررررررر!
فرهنگ 27 : قل قل.
مدیر همدردی: با سلام خدمت کاربران قدیمی سایت و تشکر از صبر و تحمل شما در این شرایط دشوار . دوستان فقط توجه داشته باشید ، چون اینجا یکم جاش تنگه ، و ما هم توی همدیگه لولیدیم ، یکم صحنه اش نافرم شده و این حالت مشمول قانون 22 سایت میشه و مجبوریم بقیه مسیر رو در انجمن ازاد طی میکنیم. خانم فرشته مهربان گروه رو اعمال قانون کن .
بووووووق.
أَلَيْسَ اللَّهُ بِكافٍ عَبْدَهُ
آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟
( زمر / 36 )
abi.bikaran (یکشنبه 13 مهر 93), fariba s (دوشنبه 14 مهر 93), parsa1400 (یکشنبه 13 مهر 93), terme00 (یکشنبه 13 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 12 مهر 93),آرام دل(یکشنبه 13 مهر 93), رزا (شنبه 12 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93), شهراز (یکشنبه 13 مهر 93)
تشکرشده 1,505 در 452 پست
آقا محمد یه نفس میکشیدی وسط نوشته هات .....!!! ماشالله دست به قلمت خوبه ها....
من فکر کنم تو اون شرایط که خاله قزی داره غرق میشه با خودش میگه پس اگه من غرق شم حق اشتراکم چی میشه ؟ کی از این به بعد ازش استفاده کنه؟!!!!
همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند
مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند
بنابراین
تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت
مگر اینکه شما اجازه بدهید...
abi.bikaran (یکشنبه 13 مهر 93), terme00 (یکشنبه 13 مهر 93), محمد 93 (شنبه 12 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93)
تشکرشده 2,695 در 688 پست
[quote=محمد 93;355110]خداییش دیالوگ این دونفررو خییییییللللللللللللللی خوب اومدی بخصوص فرهنگ27 قل قل.
فرهنگ 27 : قل قل.
مدیر همدردی: با سلام خدمت کاربران قدیمی سایت و تشکر از صبر و تحمل شما در این شرایط دشوار . دوستان فقط توجه داشته باشید ، چون اینجا یکم جاش تنگه ، و ما هم توی همدیگه لولیدیم ، یکم صحنه اش نافرم شده و این حالت مشمول قانون 22 سایت میشه و مجبوریم بقیه مسیر رو در انجمن ازاد طی میکنیم. خانم فرشته مهربان گروه رو اعمال قانون کن .
بووووووق.
ای خدا چقدر خندیدم![]()
اقا محمد خدا روحتون شادکنه دم اخری تو قعر دریا این قدر دلمون شاد کردی خدا رحمتتون کنه![]()
مرا با حقیقت
بیازار
اما،
هرگز با دروغ
آرامم نکن.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
abi.bikaran (یکشنبه 13 مهر 93), شیدا. (یکشنبه 13 مهر 93), شهراز (یکشنبه 13 مهر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)