با توجه به سیل نصیحت دوستان در پیغامهای خصوصی، دوستان عزیزی که به روش من اعتراضی دارند و انتقادی دارند، در این تاپیک من به انتقادات آنها جواب می دهم و سعی می کنم آنها را اگر منطقی بودند اصلاح کنم. لحن من در این تاپیک کاملا متفاوت با سایر تاپیکها خواهد بود. آرامتر و شنواتر
با تشکر







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)