روزن جون
مبارک باشه خانمی.
از شاد هم خبر داری؟ کجاست؟ من خیلی نگرانشم.
تشکرشده 498 در 242 پست
روزن جون
مبارک باشه خانمی.
از شاد هم خبر داری؟ کجاست؟ من خیلی نگرانشم.
تشکرشده 160 در 86 پست
مبارک
قدم اومد داشته با شه!
از شادی خبری نیست...
شما با خبر نیستی؟؟
تشکرشده 574 در 212 پست
خدا گر ز حکمت ببندد دری زرحمت گشاید در دیگری!
موفق باشی روزن عزیز بازم خوش خبر باشی!
ما هم دلتنگت بودیم مامان قهرمان!
تشکرشده 27 در 23 پست
سلام بچه ها، من تازگی فهمیدم که دیگه تنها نیستم! خدا بهترین هدیه رو به من و همسرم داده، یه نی نی کوچولو. مرداد پاشو به این دنیا میذاره. امیدوارم بتونیم پدر و مادر خوبی براش باشیم.
یه کار جدید هم پیدا کردم دیگه کمتر میتونم بیام، امروز مرخصی بودم. دلم براتون تنگ شده بود.
![]()
تشکرشده 673 در 178 پست
ممنون بچه هاامیدوارم بتونیم پدر و مادر خوبی براش باشیم.
شادی دو سه روزی درگیر کارهای مسافرتش بود. اما فکر کنم امروز اومده باشه. دیگه بعد از این من میشم پیغام رسون :D البته اگه دوست داشته باشین.
تشکرشده 94 در 50 پست
سلام روزن عزیزم منم بهت تبریک میگمنوشته اصلی توسط روزن
ایشالا که روزای قشنگی داشته باشی![]()
تشکرشده 216 در 84 پست
![]()
روزن جان تبریک میگم خیلی خوشحال شدم.![]()
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
مهساي عزيزم من تمام تاپيك رو از اول تا اخر خوندم ولي ميخوام از اخر به اول بيام
به نظرم تو و اميد لايق تمام بهترين هاي دنيا و البته يه بچه ي خوب و صالح هستينخدا خيلي دوست داره خيلي زياد چون اميد بي نظير رو بهت داده چون شادي مهربون رو بهت داده و مهمتر از همه دل بزرگي كه اين همه عشق و مهربوني توش جا گرفته شايد باورت نشه اما واقعا به علاقه اي كه به اميد داري حسوديم شد و از خدا ميخوام اين عشق قشنگ رو به دل من هم بده تا احسان گلم رو بيشتر از اين كه هست دوست داشته باشم ارزوي بهترين ها رو برات دارم
مشتاق ديدارتم عزيزم![]()
تشکرشده 673 در 178 پست
مرسی بچه ها![]()
![]()
![]()
تشکرشده 657 در 204 پست
من همیشه سرگذشتت رو دنبال می کردم عزیزم ولی خودمو لایق نمی دوستم که چیزی بنویسم
الان برای همه چیز بهت تبریک می گم
مراقب نی نیه گلمونم باش
قدمش مبارک باشه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)