به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 81 تا 84 , از مجموع 84

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array

    چطوری مرز و تنهایی خودمو به دست بیارم؟

    سلام.
    امیدوارم حالتون خوب باشه.

    من در مورد اینکه چطور مرزهای خودم و فضای تنهایی و ارامش خودم رو داشته باشم نیاز به راهنمایی دارم.

    از اواسط بیماری مامان و بابا، یعنی از حدود یک ماه و نیم پیش، من مامان رو منتقل کرده بودم تو اتاق خودم و خودم توی هال بودم‌ بعدش هم تا دو هفته ای اتاق بی استفاده بود تا اثرات احتمالی کرونا از بین بره، و بعدش هم در اختیار خواهرم بود که از راه دور اومده بود


    از طرفی الان هم از ترس اینکه فعلا بابا توی اتاقی که با مامان بودن نخوایه که نکنه خاطرات براش بیشتر زنده بشه و اذیت بشه، تا زمان بودن خواهرم بابا هم توی هال میخوابید و بعد از رفتن خواهرم،بابا رو منتقل کردم تو اتاق خودم. و خودمم فعلا اصلا نمیتونم بخوام در اتاقی که مامان بوده بخوابم یا درس بخونم.

    از طرف دیگه هم عروسمون همزمان با رفتن خواهرم اومده اینجا مونده و با اینکه در حد بعد غذا ظرف شستن کمک میکنه، ولی عملا حالت مهمون داره و من مجبورم همش دغدغه آشپزی و پذیرایی هم داشته باشم و از طرفی با توجه به اینکه در حال حاضر اتاقی ندارم، همون هال هم فضای راحت و ارامی برام نیاشه که بتونم یکم به حال خودم باشم یا تمرکز بگیرم روی درس و کاری.


    نمیدونم چجوری بگم بسه و برو خونتون ؟ واقعا دو ماهه من یه روزشو هم نتونستم برای خودم باشم. و احساس میکنم داره به اعصابم فشار میاد.


    میدونم فایده ای نداره این مسأله رو با بابا مطرح کنم. چون بابا کلا غریب پسنده و دقیقا میدونم جوابش چیه. و میگه منو قاتی این بحث ها نکنید و به من ربطی نداره و حوصله این بحثا رو ندارم.

    یه خود برادرمم نمیتونم بگم. چون اونم بی فایده است. برادری که توی این مدتی که به خانمش اینجاست، غیر از اینکه بعد غذا با هم ظرف بشورن، هیچ کمکی نکرده و باز هم تا سه عصر خوابیدنهاش و از اون ور تا یک و دو شب تو هال نشستنشون بدون ملاحظه خستگی من شروع شده. تازه میاد بازجویی هم میکنه که زنم ظرف شست ازش تشکر کردی یا نه.



    من نیاز دارم یکم تنها برای خودم باشم و خودمو پیدا کنم. و نمیدونم باید چطور تنهایی و فضایی برای ارامش پیدا کردن خودم پیدا کنم؟


    راستش با اینکه اذیتی هم نمیکنه و شاید بودنش هم از تنهایی توی این شرایط درمون اورده یکم، ولی اینجوری که من میبینم اصلا قصد رفتن نداره حالا حالاها.
    قبلش برادرم گفته بود قراره یه هفته بمونه. فعلا شده دو هفته. و جالبه من امروز از خواهرم شنیدم که گویا گفته میخوام دو سه ماه بمونم!


    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید باید چیکار کنم ؟


  2. 4 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    الهه زیبایی ها (پنجشنبه 02 بهمن 99), زن ایرانی (پنجشنبه 02 بهمن 99), شمیم الزهرا (شنبه 04 بهمن 99), شازده-کوچولو (جمعه 03 بهمن 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.