
نوشته اصلی توسط
maadar
شما که بچه ندارید . چرا باید گرفتار یک معتاد باشید.
وقتی شما نیاز به کمک داشته باشید چه کسی کمکتان خواهد کرد؟ یک مرد معتاد و خیانتکار؟
مگر شما به این دنیا اومدید که پرستار و دکتر یک معتاد باشید؟
به فکر خودتون و اینده تون باشید و هرگونه راه تماس و پیام رسانی از طرف شوهرتون رو قطع کنید.
این برای چندمین بار هست که میگم هرنوع تماسی رو قطع کنید. نمیدونم چرا گوش نمیدید . هر نوع تماس و پیام از طرف شوهرت باعث خواهد شد به هم بریزی و احساسات اذیتت خواهد کرد. شما چندین ماه هست جدا هستید و اقدام قانونی کردید و دلیلتون هم برای طلاق خیلی واضح و روشن و قابل قبول هست و هر عقل سلیمی در شرایط شما طلاق رو نجات دهنده میدونه. حالا که تصمیمتون رو گرفتید از حالت سوگ طلاق هم خارج شدیدو کم کم دارید به اینده و استقلال فکر میکنید چرا هر از گاه با دریافت پیامهای از جانب شوهرت خودت رو ازار میدی.
برای چندمین بار میگم قطع کن این ارتباط پیامی رو تا ارامش پیداکنی
علاقه مندی ها (Bookmarks)