
نوشته اصلی توسط
maadar
آقای میل از شما خواسته بودم در مورد فعالیتها و علایق همسرتون مثل فعالیت هنری یا ورزشی و دوستان همسرتون و روابط اجتماعی ایشان توضیح بدید ولی شما در این مورد هیچ صحبتی نکردید! آیا شما فرد بعدی هستید؟ اگر همسر شما بخواهند فعالیت خارج از منزل داشته باشند و تو کلاسهای فرهنگی هنری و ورزشی شرکت کنند شما مخالفت میکنید؟ خوب هرکسی همه اش توی خونه تک و تنها و بیکار بمونه مثل همسر شما کسل میشه، این کاملا طبیعی هست، شاید همسرتون برای این بچه میخواد که از کسالت و تنهایی دربياد، هرچند من فکر میکنم هنوز برای بچه دارشدن شما خیلی زوده ولی بچه باعث میشه مادر ناخودآگاه و غریزی مسوولیت بیشتری رو بپذیرد
دوباره از شما میخواهم در مورد فعالیتها و روابط اجتماعی همسرتون توضیحاتی بدید
علاقه مندی ها (Bookmarks)