به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 9 از 9 نخستنخست 123456789
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 86 , از مجموع 86

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آذر 94 [ 23:10]
    تاریخ عضویت
    1393-10-24
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,185
    سطح
    18
    Points: 1,185, Level: 18
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 66 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام بچه ها لطفا رو پیج منم نظر بدین.به تجربتون نیاز دارم.مخصوصا اقایون چون گاهی اوقات واقعا نمیدونم چطور با یه مرد باید صحبت کرد.والبته خانومای باتجربه.لطفا.ببخشید اقای میل من انچه رو که تجربم بود براتون نوشتم.انشالا خوب بخونید عمل کنید و نتیجه بگیرید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید asemene.abi تشکرکرده است .

    myl (شنبه 11 بهمن 93)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 06 شهریور 00 [ 17:16]
    تاریخ عضویت
    1393-3-20
    نوشته ها
    188
    امتیاز
    9,113
    سطح
    64
    Points: 9,113, Level: 64
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 237
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    172

    تشکرشده 281 در 129 پست

    Rep Power
    43
    Array
    آقای میل از شما خواسته بودم در مورد فعالیتها و علایق همسرتون مثل فعالیت هنری یا ورزشی و دوستان همسرتون و روابط اجتماعی ایشان توضیح بدید ولی شما در این مورد هیچ صحبتی نکردید! آیا شما فرد بعدی هستید؟ اگر همسر شما بخواهند فعالیت خارج از منزل داشته باشند و تو کلاسهای فرهنگی هنری و ورزشی شرکت کنند شما مخالفت میکنید؟ خوب هرکسی همه اش توی خونه تک و تنها و بیکار بمونه مثل همسر شما کسل میشه، این کاملا طبیعی هست، شاید همسرتون برای این بچه میخواد که از کسالت و تنهایی دربياد، هرچند من فکر میکنم هنوز برای بچه دارشدن شما خیلی زوده ولی بچه باعث میشه مادر ناخودآگاه و غریزی مسوولیت بیشتری رو بپذیرد
    دوباره از شما میخواهم در مورد فعالیتها و روابط اجتماعی همسرتون توضیحاتی بدید

  4. 2 کاربر از پست مفید maadar تشکرکرده اند .

    myl (شنبه 11 بهمن 93), واحد (شنبه 11 بهمن 93)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 اردیبهشت 96 [ 22:49]
    تاریخ عضویت
    1393-1-04
    نوشته ها
    98
    امتیاز
    3,729
    سطح
    38
    Points: 3,729, Level: 38
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    193

    تشکرشده 95 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط maadar نمایش پست ها
    آقای میل از شما خواسته بودم در مورد فعالیتها و علایق همسرتون مثل فعالیت هنری یا ورزشی و دوستان همسرتون و روابط اجتماعی ایشان توضیح بدید ولی شما در این مورد هیچ صحبتی نکردید! آیا شما فرد بعدی هستید؟ اگر همسر شما بخواهند فعالیت خارج از منزل داشته باشند و تو کلاسهای فرهنگی هنری و ورزشی شرکت کنند شما مخالفت میکنید؟ خوب هرکسی همه اش توی خونه تک و تنها و بیکار بمونه مثل همسر شما کسل میشه، این کاملا طبیعی هست، شاید همسرتون برای این بچه میخواد که از کسالت و تنهایی دربياد، هرچند من فکر میکنم هنوز برای بچه دارشدن شما خیلی زوده ولی بچه باعث میشه مادر ناخودآگاه و غریزی مسوولیت بیشتری رو بپذیرد
    دوباره از شما میخواهم در مورد فعالیتها و روابط اجتماعی همسرتون توضیحاتی بدید
    زنم هر چقدر هم که بد باشه اصلا دوست ندارم زیرآبش رو پیشه کسی بزنم چه خواهراش باشن چه پدرمادرش.اصلا از اینکار خوشم نمیاد.هیچوقت پشت سرش نمیرم حرف بزنم .خودم باید اوضاعو درست کنم.
    اتفاقا گفت میخوام برم کلاس زبان و کلاس رقص گفتم حتما برو ثبت نام کن...حالا ببینم چی میشه دیگه.

  6. کاربر روبرو از پست مفید myl تشکرکرده است .

    واحد (شنبه 11 بهمن 93)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 اردیبهشت 98 [ 15:58]
    تاریخ عضویت
    1393-11-09
    نوشته ها
    179
    امتیاز
    7,738
    سطح
    58
    Points: 7,738, Level: 58
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    132

    تشکرشده 652 در 153 پست

    Rep Power
    61
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط myl نمایش پست ها
    زنم هر چقدر هم که بد باشه اصلا دوست ندارم زیرآبش رو پیشه کسی بزنم چه خواهراش باشن چه پدرمادرش.اصلا از اینکار خوشم نمیاد.هیچوقت پشت سرش نمیرم حرف بزنم .خودم باید اوضاعو درست کنم.
    اتفاقا گفت میخوام برم کلاس زبان و کلاس رقص گفتم حتما برو ثبت نام کن...حالا ببینم چی میشه دیگه.
    دوست من خوشحالم که بعد 9 تا پیج بلاخره یه دفاعی از سمت شما از خانومتون صورت گرفت.
    اما در مورد بحث اینکه
    مطلب اول منو توجه کنید که گفته بودم برای حل این موضوع ضمن اجرائی کردن بیانات دوستان که اکثراً هم مطالب مفیدی هست باید صبر و شکیبایی داشته باشید و این رفتار به خاطر تازه کار بودن خانومتون هست و با صبر و شکیبایی مطمئناً مشکل شما حل میشه اما چون با توجه به بی تابی که از خودتون نشون دادید و منتظر جواب گرفتن یه روزه بودید دیگه من این راهکار رو تجویز کردم وگرنه خود این مدل برخورد کردن (یعنی کشوندن مشکلات داخل خونه به بیرون) خودش مشکل زاست و دلیل تجویز من به خاطر بیان عجز شما از ایجاد تغییر بوده. چون هرچقدر هم که دوستان راهکار ارائه می دادن شما هیچ توجهی به این راهکار ها نمی کردید و خب وقتی شما قادر به حل مشکل نباشید بهترین افراد نزدیکان خانم شما هستن؛ که ازشون کمک بگیرید چون در اون صورت خانومتون جبهه نمی گیره و راحت تر قبول می کنه.
    یه نگاهی به تاپیک خانومی که اشاره کرده که با اقا پایین تر از خودش ازدواج کرده بندازید.
    بعد خوندن نظرات دوستان در باره همه موارد اظهار نظر کرده و اون نظر رو روی خودش بررسی کرده و بعد دو تا صفحه به نتیجه رسیده که باید تغییرات اساسی روی خودش داشته باشه اما شما از اول هر چی دوستان میگن باز بر روش خودت پا فشاری می کنی.
    انشالله که مشکلتون هرچه زودتر برطرف بشه.

  8. 2 کاربر از پست مفید به دنبال خوشبختی تشکرکرده اند .

    myl (یکشنبه 12 بهمن 93), واحد (یکشنبه 12 بهمن 93)

  9. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    احسن بر شما . همین طرز فکر شما در مورد حفظ اسرار خانه تون بسی جای تحسین داره . من هنوز هم معتقدم که مشکل حادی نیست . اگر مادر خانمتون هم خانم بی سلیقه ای بود شما حق داشتید نگران باشید . ولی حالا که ایشون یک خانم با سلیقه و کدبانوست شک نکنید که همسرتون هم همینطور خواهد بود .(فتوکپی برابر اصل ). هنوز هم معتقدم که شما قضیه رو کمی قنده اش میکنی . اخه برادر من همه خانمها پریود میشن . مخصوص خانم شما نیست که . مگر اینکه خدای نکرده خانمی بیمار باشه .خوب نوعروسه بگذارید زیر سایه شما و در اسایش خونه تون یه کم بیشتر بخوابه . جای دوری که نمیره . بعدها اینقدر شب بیداری خواهد کشید .مگه خانم شما توی خونه چی میپوشه که از نظر شما نامرتبه . من نمیتونم بفهمم . همه خانمها توی خونه بلوز و شلوار راحتی یا تاب شلوارک راحتی میپوشن دیگه . حالا نو یا کهنه بودن هم به عهده شما ست . مگه تو خونه جدید نو عروس و داماد چه کاری هست اخه که انجام نمیده ؟ چهار تا ظرفه که اونهم هر وقت دوست داشت بگذارید خودش میشوره چقدر گیر میدید ؟ برای شام هم هر چی دوست داشتید قبلش زنگ یا اسمس بزنید و بهش بگید که مثلا فلان غذا رو بگذار یا هوس کردم . البته اگر وسایلش مهیا باشه . در مورد شام چون بعضی از خونواده ها عادت دارند شام سبک بخورن و برای همین شام درست نمیکنند . شاید همسر شما هم همین فکر رو میکنه .

  10. کاربر روبرو از پست مفید واحد تشکرکرده است .

    myl (یکشنبه 12 بهمن 93)

  11. #6
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    با سلام

    این تاپیک خیلی از ظرفیت مجازش جلوتر رفته ....

    جناب myl

    لطفاً از راهکارهای داده شده دوستان بهره بگیرید و در صورتی که خیلی مضطر شده و نیاز به راهنمایی داشتید تاپیک جدید باز کنید .

    به نظر می رسد گفتم و شنیدن به کفایت رسیده و وقت عمل کردن هست .


    موفق باشید







  12. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 12 بهمن 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 12 بهمن 93), به دنبال خوشبختی (یکشنبه 12 بهمن 93), دختر بیخیال (یکشنبه 12 بهمن 93)


 
صفحه 9 از 9 نخستنخست 123456789

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.