ممنونم شیدا جان
البته لارژ بودن از خسیس بودن به مراتب بهترباز هم سر بلند شدیم
میشل جان هم قبل از تقلب از اقای روزنه تو گروه خانمهای لارژ بودن![]()
تشکرشده 489 در 127 پست
ممنونم شیدا جان
البته لارژ بودن از خسیس بودن به مراتب بهترباز هم سر بلند شدیم
میشل جان هم قبل از تقلب از اقای روزنه تو گروه خانمهای لارژ بودن![]()
abi.bikaran (یکشنبه 11 اسفند 92), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 12 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 14 اسفند 92), rozaneh (دوشنبه 12 اسفند 92), میشل (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
abi.bikaran (یکشنبه 11 اسفند 92), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 12 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 14 اسفند 92), rozaneh (دوشنبه 12 اسفند 92), پونه (یکشنبه 11 اسفند 92), شیدا. (یکشنبه 11 اسفند 92)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
abi.bikaran (سه شنبه 13 اسفند 92), faghat-KHODA (یکشنبه 11 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 12 اسفند 92), rozaneh (دوشنبه 12 اسفند 92), میشل (دوشنبه 12 اسفند 92)
تشکرشده 2,912 در 637 پست
دست و هورا................
به به ، باز هم رو سفید شده بیدیم![]()
این تستم جوابش با روحیات من کاملاً موافقاته
- - - Updated - - -
کیف که ندارم چتر هم که ندارم حالا که هیچی ندارم بگیرم رو سرم! پس بهتره بدوم و بدوم![]()
- - - Updated - - -
دوستان لطفاً معنی واژه لارج را جابجا نکنید
والا اون معنی که ما از لارجیت بلتیم با این نتیجه ایی که شما عایدتان شده بیده فرق فوکوله
من تسلیمم پرچم سفید
![]()
نمی دانم چه کرده ام
اما
می دانم به تو نیاز مندم
abi.bikaran (سه شنبه 13 اسفند 92), faghat-KHODA (دوشنبه 12 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 12 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 14 اسفند 92), پونه (دوشنبه 12 اسفند 92), دختر بیخیال (دوشنبه 12 اسفند 92), شیدا. (سه شنبه 13 اسفند 92)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
بانو شیدا یه سوال من یه تیشرت آستین کوتاه دارم یقه داره و یقشم با بند بسته میشه 20 سانتی بود هرچی فکر کردم به هیچ نتیجه ای نرسیدم توی چه گروهی قرار میگیرم![]()
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
abi.bikaran (سه شنبه 13 اسفند 92), faghat-KHODA (دوشنبه 12 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 14 اسفند 92), شیدا. (سه شنبه 13 اسفند 92)
تشکرشده 2,768 در 697 پست
دقيقا شيدا جان همينه كه گفته اومدم تكذيب كنم ديدم تمام پس انداز يك سالم رو در راهي خرج كردم .(مهم اينجاست مامانم خوشحال ميشه).4- شعار مالی شما این است: هر یک ریالی که پس انداز می کنی، یک ریال دور انداخته ای.
شما برای هر چیزی پول زیاد می دهید و اصلا به گذشته و این که درست خرج کرده اید یا نه فکر هم نمی کنید.
بهتر هست که به جین و تی شرت عادت کنید. با این شیوه خرج کردن احتمالا تنها لباسی خواهد بود که در آینده توانایی خریدش را خواهید داشت.
حتي پول ندارم لباس عيد بگيرم جين و تيشرت هم رفت جزء برنامه هاي سال ديگه![]()
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
abi.bikaran (سه شنبه 13 اسفند 92), faghat-KHODA (دوشنبه 12 اسفند 92), khaleghezey (سه شنبه 13 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 14 اسفند 92), پونه (دوشنبه 12 اسفند 92), شیدا. (سه شنبه 13 اسفند 92)
تشکرشده 489 در 127 پست
شیدا جان امروز از صبح از همه همکارای خانم تو محیط کار این تست پرسیدم حتی همکارای حسابی مقتصد (اسم دیگه ای به کار نمیبرم) انها هم گفتند بلوز دکمه نداره این تست عزیزم اشتباه هست
اخه لباس عروس هم که زیباترین لباس یک زن هست ان هم دکمه نداره اما لباسهای مردونه همه یک عالمه هم دکمه داره
abi.bikaran (سه شنبه 13 اسفند 92), faghat-KHODA (دوشنبه 12 اسفند 92), khaleghezey (سه شنبه 13 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 14 اسفند 92), rozaneh (دوشنبه 12 اسفند 92), شیدا. (سه شنبه 13 اسفند 92)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
با تشکر از همه دوستانی که در این تاپیک شرکت می کنند پنجمین بازی کوکولوژی را شروع می کنیم.
تشکر ویژه از اقای روزه که هر بار مهر تاییدی بر صحت تست می زنند امیدوارم این بار هم باز جوابی بدن که مثل فقط خدا مجبور نشن، شب که کسی نیست یواشکی بیان تشکر بزنن و الفرار!
یک ماگ آّبی ساده را تصور کنید که طراحی روی آن را به شما سپردن. از بین طرحهای زیر کدوم را انتخاب می کنید؟
- راه راه
- خال خالی
- شطرنجی
- خطهای موجی
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
abi.bikaran (سه شنبه 13 اسفند 92), faghat-KHODA (سه شنبه 13 اسفند 92), khaleghezey (سه شنبه 13 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 14 اسفند 92), میشل (پنجشنبه 15 اسفند 92), دختر بیخیال (چهارشنبه 14 اسفند 92), صبوری (سه شنبه 13 اسفند 92)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
همش جشته
ولی ترجیحا خال خالی
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
abi.bikaran (سه شنبه 13 اسفند 92), faghat-KHODA (سه شنبه 13 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 14 اسفند 92), پونه (سه شنبه 13 اسفند 92), شیدا. (چهارشنبه 14 اسفند 92)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
شیدا جان تشکر می کنم بابت این تاپیک
گزینه 4
abi.bikaran (سه شنبه 13 اسفند 92), faghat-KHODA (سه شنبه 13 اسفند 92), khaleghezey (سه شنبه 13 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 14 اسفند 92), پونه (سه شنبه 13 اسفند 92), شیدا. (چهارشنبه 14 اسفند 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)