داملای گرامی
تولدت مبارک
زندگی بدون دغدغه و پریشانی و غم، و سرشار از لذت و آرامش را برایت آرزومندم
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
داملای گرامی
تولدت مبارک
زندگی بدون دغدغه و پریشانی و غم، و سرشار از لذت و آرامش را برایت آرزومندم
keyvan (سه شنبه 01 آذر 90)
تشکرشده 3,519 در 509 پست
دوستان عزیزم امروز می خوام تولد مهربونی رو اعلام کنم که هرچند به دلیل مشکل فنی تالار یک روز تأخیر داشته
ولی خب تبریک وجشن تولدمجازی ما شاید فقط جبران گوشه ای از مهربونی هاش باشه...
پس باهم دیگه...
"بالهای صداقت عزیز تولدت مبارک"
هنوز مشکل تالار کامل حل نشده،نه دسترسی به عکس داریم نه فونت درست حسابی.شمابه بزرگی خودت ببخش!
داملا (دوشنبه 14 آذر 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام خانم انی بخشید دیر تولد تبربک گفتم در مسافرت بودم
خانم انی
من هم تولدتان رو تبربک می گویم از خداوند متعا ل برای شما سلامتی شادی و موفقیت شما دوست عزیز را خواستارم
تولدتان مبارک
محمدابراهیمی (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
بالهای صداقت عزیز،
روز تولدت رو تبریک میگم!
امیدوارم همیشه در کنار خانواده ات شاد و خوشبخت باشی و با پشتکار و توانایی هایی که داری به هر چیزی که می خواهی و صلاحت هست برسی.
موفق باشی!
hamed65 (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 130 در 19 پست
بالهای صداقت عزیز تولدت مبارک
برا تون روزهائی پر از موفقیت و سلامتی آرزو دارم
پروردگارا ! کمکم کن دیرتر برنجم،
زودتر ببخشم،
کمتر داوری کنم و بیشتر فرصت دهم
و شاکر نعمتهایت باشم.
shahnaz66 (یکشنبه 13 آذر 90)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
تولدت مبارک عزیزم .
ani (یکشنبه 13 آذر 90)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
بالهای صداقت عزیزم
تولدت مبارک
gole maryam (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
بالهای صداقت عزیز،
(با اینکه نیستی و جای خالیت توی تالار به شدددددت احساس میشه،)
تولدت مبارک بالهای صداقت عزیز و مهربان![]()
دختر مهربون (یکشنبه 13 آذر 90)
تشکرشده 3,519 در 509 پست
بالهای صداقت نوشته است:
"سلام داملای عزیز
ممنون از این همه مهربونی و لطفی که بهم داری
پیام تبریکت خیلی خوشحالم کرد
امروز دومین روز از آغاز سن 32 سالگیم هست
و چقدر من خوشحالم که در این دوسال خداوند این لطف رو به من عطا کرد که یادگرفتن رو بیاموزم
خیلی مهم هست که ما انسانها بعد از رسیدن به سن 18 سالگی خودمون رو کامل و بالغ ندانیم
اگر هر لحظه از زندگی مثل دوران کودکی باشیم
اون وقت دنیا به همون زیبایی میشه که در کودکیمون بود
یادت هست اون موقع که با یه دونه شکلات ذوق می کردیم
با یه بوسه و آخی نازی گفتن، دردمون رو فراموش می کردیم و از زمین بلند می شدیم
و هر روز در تلاش بودیم چیزهای بیشتری بیاموزیم
غروری نداشتیم که بهمون بر بخوره وقتی کسی ایرادمون رو می گرفت
تازه کلی هم خوشحال می شدیم که اشتباه رو می فهمیدیم و راه درستش رو هم یاد می گرفتیم و کلی هم به خودمون افتخار می کردیم که بالاخره یاد گرفتیم
و از اون به بعد در تلاش می شدیم که راه درست رو انجام بدیم
خودمون رو علامه دهر نمی دونستیم و وقتی یکی بهمون چیزی رو یاد می داد
ابتدا به ساکن نمی گفتیم نه!نمیشه
من نمی تونم
و الان من حس همون کودکی ها رو دارم
با یه تبریک عاشقانه شوهرم خوشحال می شوم
با نقاشی که دخترم برام می کشد
ذوق می کنم ،انگار که بهم شکلات داده اند
و وقتی گاهی خسته می شوم با یه لیوان چای خستگیم رو فراموش می کنم مثل اون وقت ها که خوردن شیشه شیر بهمون آرامش می داد!و خستگی یادمون می رفت
مثل کودکی که در تلاش هست کاری کنه که دیگران خوشحال بشوند در تلاشم که شور و هیجان رو به خونه ام بیاورم و عشق زندگیمون رو آبیاری کنم تا همیشه سرسبز باشه
عزیزم از قول من اگه برایت زحمتی نیست از همه دوستان تشکر کن."
آخی خسته شدم اینهمه تشکر کردم.ادم دلش میخواد جای این 3 روز همش تشکر کنه!
داملا (یکشنبه 13 آذر 90)
تشکرشده 885 در 224 پست
تولدت مبارک عزیزم
من دیر رسیدم ببخشید!!!!!!!![]()
f_z (دوشنبه 14 آذر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)