ااا سارا کنار دریا توی ویلا جشن و شادی بدون من خداییش صفایی داره . من و دعوت نکردی ها
بچه ها کجایین بشتابید که عجیت این نانو دیزاین و خودمونی از جانب ما احساس خطر کردن و امروز از خواب بیدار شدن
نانو دیزاین کاسه کوزه تو وردارو برو .
وای بچه ها بجمبین برابریم دومی هم دو رای فاصله داره وااااااای
چه موقعیت حساسی . من که به همه اس دادم که رای بدن بازم دارم تلاش می کنم کلی هم واسه همدردی تبلیغ شد چون همه می پرسن چه جور سایتی هست و........
یک دست صدا نداره همه تلاش کنید
کمــــــــــــک کمـــــــــــــک کمــــــــــــک
هم اکنون نیازمند sms سبزتان هستیم
آهای بی دل تو که جو ریاست داشتی کجا موندی بدو فعالیت ستاد مردمی همیشه در روز آخر بیشتر از روزهای پیش هست بدووووو کجاییی
وای چه هیجانی
منم چندتا sms جور کردم پس کوش نکنه واقعا کاسه ای زیر قابلمه است رییس ستاد پیگیری کن







پاسخ با نقل قول


.......
..........








علاقه مندی ها (Bookmarks)