آریانا جان
چرا ناراحتی؟
شاید باید یکم از تالار دور بشی تا دوباره دلت براش (و برامون) تنگ بشه.
می دونم که بازم بهمون سر می زنی![]()
تشکرشده 448 در 136 پست
آریانا جان
چرا ناراحتی؟
شاید باید یکم از تالار دور بشی تا دوباره دلت براش (و برامون) تنگ بشه.
می دونم که بازم بهمون سر می زنی![]()
جاودان (شنبه 28 خرداد 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام خانم اریا نا ناراحت نباش صندلی داغ چند رو ز استراحت کردیم صندلی داغ از امرو ز شروع شد در تالار باش تالار به وجود شما نیاز دارد خانم صبا 2009 اعضای قدیمی تالار چند وقتی تالار نبودی به تالار بر گشتی به تالار خوش امدید
اعضای قدیمی چند وقتی تو تالار نیستند جا در تالار خیلی خا لی است اقای کیوان خانم غزا له خانم موعود خانم بلوم ماه مفرد خانم باران 68 خانم شادی خانم رو زن اقای نقاب خانم گل مریم جا در تالار خیلی خا لی است امیدوارم زودتر به تالار بر گردید براتون ارزوی موفقیت و سلامتی می کنم
اقای سنگ تراشان عزیز کجابید رو ز پدر هدیه گرفتی
محمدابراهیمی (دوشنبه 30 خرداد 90)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
سلام دوستان همدردی:
وای که نمی دونید چقدر دلم برای همه تنگ شده
..همش دنبال یک فرصت می گردم تا بتونم پستی ارسال کنم ولی اصلا نمیشه ....
بابا چرا یکی نمیاد بگه چه خبره؟
از یه طرف انگار آریانا ناراحته؟از چی؟من نفهمیدم؟
کیوان شنیدم خبرایی هست؟کی گفتن؟کجاست اصلا ؟
صبا جونم کجا بودی تا الان ؟کمی از خودت بگو....واقعا جات خالی بود....
کسی از مامفرد و بلوم خبری نداره؟خیلی وقته سری نزدن...
غزاله جون کجاست؟
بی بی چرا اونقدر ساکته؟هان؟
فرشته جون کجایی ؟خبری ازت نیست خانمی؟
بالهای صداقت گلم ..بیا بابا اخبار تالارو بگو من گیج ویج شدم!!!
دوستان همتون خوبید؟همه چیز ایده اله؟
![]()
سارا بانو (شنبه 28 خرداد 90)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
سلام سارا بانو،
همه چی عالیه، ما چقدر خوشحالیم! :)
آقای بی بی و آریکس که رفتند ترک.
آریانا هم طوری نشده. می خواست بره، ولی نمی ره :)
زمان امتحاناته و بعضی از اعضا نیستند (از جمله دختر مهربون و شب بارونی و شایانا)...
شما هم که ول کردی رفتی، تالار بدون دکتر مونده. نمی گی یکیمون طوریش بشه، کی باید به دادش برسه؟ :)
فرشته مهربان هم مثل همیشه به تالار رسیدگی می کنه.
صندلی داغ هم دوباره راه افتاده. البته سوال های شما نیمه کاره موند! :)
بالهای صداقت هم دو سه روزه نیومده.
یکم اینجا سوت و کوره، نه؟!
امان از دست این امتحانات
hamed65 (شنبه 28 خرداد 90)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام. من الان قاچاقی اینجام :D
امیدوارم همه خوب و خوش و سلامت باشن
فقط بگم که شایانا امتحان نداره. من خیلی نگرانش شدم.
امیدوارم سرش به کارای خوشحال کننده ای گرم باشه که نرسیده بیاد اینجا.
و امیدوارم که زودتر بیاد به جمعمون دوباره![]()
دختر مهربون (شنبه 28 خرداد 90)
تشکرشده 3,519 در 509 پست
سلام به همه دوستای گلم
سارابانو عزیز خبرخاصی توی تالار نیست.
الحمدالله همگی شاد وسلامتند.
بالهای صداقت فکر کنم رفتن تهران برای روز پدر.
یه عده هم امتحان دارند.
منم که می بینی اینجام.
نگرانیم فقط از شایانا وسبکتکین هست.
راستی به نظرتون چه اتفاقی افتاد که سبکتکین دیگه نیومد؟
دختر مهربون رو هم دیدی، طاقت نیاورد وبالاخره اومد.
فوقش سه روز نبودم ها ولی یه دنیا دلم براتون تنگ شده بود.
سه روز بود خواب همدردی رو می دیدم.
ایمیل فرشته مهربان بهترین بهانه برای برگشتنم بود.
آخ که بسوزه پدر اعتیاد...
داملا (جمعه 03 تیر 90)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
ســـــــــــــــلام سلام
از اول راستشو بگم .من چند روزه میخوام بیام اینجا عرض ادب و سلام کنم ولی روم نمیشه(می دونین که من چقدر خجالتیم
)
تقریبا میشه گفت 90% اعضای فعال جدید هستند و من آشنایی چندانی باهاشون ندارم. ولی امیدوارم که همه اعضا چه اون قدیمیا و چه این جدیدا همگی در کمال صحت و سلامت باشند .
دلم واسه دوستای قدیمی تنگ شدهیادش بخیر ما هم یه زمانی معتاد تشریف داشتیم .
بهترین ها رو واستون میخوام.
امیدوارم همگی موفق باشید
صبا_2009 (شنبه 28 خرداد 90)
تشکرشده 3,618 در 912 پست
دوستای خوبم؛ من هم امیدوارم که همگی همیشه، شاد و سلامت باشید!
راستش فکر می کنم که باید یه تصمیم مهم بگیرم و به همین دلیل، احتیاج به دعاهای خوب شما عزیزان دارم، لطفا هر موقعی که درهای قلبتون به سمت عالی متعال باز شد؛ یه یادی هم از من بکنید!![]()
del (جمعه 03 تیر 90)
تشکرشده 448 در 136 پست
کجایند شور آفرینان سایت؟
حال ما هم بد نیست.
آریانا جان می دونستم که خیلی زود زود دلت برامون تنگ میشه
دل عزیز ان شاءالله که بهترین تصمیم رو بگیری.
جاودان (شنبه 28 خرداد 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام خانم صبا 2009 خانم اریا نا تالار همدردی به وجود شما نیاز دارد خانم صبا 209 چند وقتی تالار نبودی جا در تالار خا لی بود امیدوارم در تالار بمانید و از تجربیات شما استفاده کنیممدیر همدردی چند رو ز تالار نیامده است دلیل مشکلات فنی تالار پیگیری می کند امیدوارم مدیر همدردی مشکلات تا لار زودتر درست شود من از مدیر همدردی شبانه رو ز پیگیر مشکلات فنی تالار است خیلی تشکر و قدردانی می کنم
![]()
محمدابراهیمی (یکشنبه 29 خرداد 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)