به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 8 نخستنخست 12345678
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 82

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خیلی خستم خیلی دوستدارم بخوابم اما خوابم نمیبره چون اعصابم خرابه تا میام بخوابم یهو میپرم با ترس و لرز و تپش قلب .

    دو شبه درست نخوابیدم به زوره قهوه دیشب هم نتونستم درس بخونم حالم خیلی بد بود سردرد و خستگی ذهن و فشار استرس نداشتن تمرکز شب امتحان نمیشه هول هولکی خوب درس خوند هر چی میخوندم نمی فهمیدم چی به چیه .

    خیلی بد دادم امتحانارو امروز. اولیو که صبح امتحان دادم میخواستم نمره ی بالاتری بگیرم چون تخصصی بود ولی نشد به استادم قول داده بودم نمره ی خوبی بگیرم چون امتحان میان ترمش رو نداده بودم خواب مونده بودم . بعضیارو قاطی کردم یادم رفت خونده بودم. ولی چون خیلی خسته بودم نخوابیده بودم خیلی خوب ندادم خیلی ناراحت شدم به گریه افتادم آبروم پیش استادم میره الکی گفتم نمره ام خوب میشه .

    حالم بدتر شد امتحان بعدیرو افتضاح دادم قبول نمیشم .
    جالبه میخواستم معدلمو ببرم بالا واسه کنکور ولی من حتی نرفتم کنکور ثبت نام کنم . چون نمیدونم چی میخوام از زندگیم . یه وقتا هیچی واسم مهم نیست به پوچی میرسم بعضی اوقات هم واسه هیچ و پوچ دست و پامیزنم مثل عمل کردن بینی یا نمره ی بالا گرفتن از فلان درس . امتحانی که خراب کردم رو خیلی زود اولین نفر بلند شدم برگمو دادم فرار کردم از دانشگاه حالم داشت بهم میخورد میخواستم برسم زودتر خونه یه دوش بگیرم و بخوابم به هیچی هم فکر نکنم و آروم بگیرم . ولی کو آرامش ؟! ؟؟

    عصبانیم خستم نمیتونم آروم وراحت بخوابم کاری که وقتی دانشگاه بودم واسم مثل رویا بود.

    - - - Updated - - -

    میخوام سرحال بشم بقیه امتحانامو خوب بخونم . میشه من امشب راحت بخواب برم . صبح حالم خوب باشه .

  2. کاربر روبرو از پست مفید پونیو تشکرکرده است .

    meinoush (سه شنبه 20 خرداد 93)

  3. #2
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    امتحانات تموم شد؟ امتحان بعدیت کیه؟
    هر کار کردی تموم شد. لالاکن. بقیه اشو فردا بخون.
    من خودم هیچوقت نمی تونستم دو شب پشت سر هم بیدار بمونم. یه شب فقط بیدار می موندم. البته نمی خوابیدم اصلا چون اگه می خواستم دو سه ساعت بخوبم بعدش با لرز زا خواب بیدار میشدم. البته جوونیام :) الان همینم نمی تونم بکنم.
    غذا لالا خواب.
    اگه هم باز امتحان داری بعدش درس بعدیتو بخون. قبلی رو ول کن. هر چی شده مهم نیست. درس بعدیتو بخون.

    - - - Updated - - -

    یه حموم برو خوابت می بره بعد بخواب

  4. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    پونیو (سه شنبه 20 خرداد 93)

  5. #3
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    منم تجربه دو شب بیدار موندن رو نداشتم فقط یه شب میتونستم نتیجه شم بد نبود به شرطی که فرداش باز دو تا امتحان نداشته باشی وقتی احتیاج به خواب داری و هم میخوای بشینی درس بخونی . ولی دیگه تجربه شد واسم هیچوقت به این مدل درس نخونم چون امروز خیلی عذاب کشیدم . هنوز سردرد دارم رو پا بند نیستم من کم خونی هم دارم با قهوه خوردن نابود کردم خودمو درس عبرت شه برام در طول ترم و تو روز درس بخونم روز رو مگه خدا ازم گرفته ؟!

    از شنبه هفته ی دیگه بازم امتحان دارم این سه روز بکوب میخونم قول میدم دیگه به هیچ چیزی جز درسم فکر نکنم درسایی هستند که دوستدارم . پس باید لذت ببرم .

    - - - Updated - - -

    حتما روز میخونم از صبحی که خورشید طلوع میکند شروع میکنم . ولی واسه درس خوندن شب بهتر میخونم در صورتی که خوابم نیاد و خسته نباشم کلا شب رو بیشتر دوستدارم از شب انرژی میگیرم :)

  6. کاربر روبرو از پست مفید پونیو تشکرکرده است .

    meinoush (سه شنبه 20 خرداد 93)

  7. #4
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوباره اشتباه کردم از خودم بدم میاد کوتاهی کردم کلی فحش دادم به خودم درست نمیشم آدم بشو نیستم همش حالم بده یا سردرد یا معده درد یا یا بغض و خشم و نفرت از خودم واسه خستگی تنبلی خیلی از خودم بدم میاد دوستدارم بمیرم گند زدم اشتباه کردم دیره نمیشه جبران کرد من لیاقت دانشگاه رفتن نداشتم بی استعداد و خنگ و افسرده و عصبی ام کتابم تمریناش حل نشده با اعتماد بنفس فکر کردم میتونم خودم حل کنم ولی خیلیارو بلد نیستم من نباید اعتماد اعتماد بنفس داشته باشم

  8. کاربر روبرو از پست مفید پونیو تشکرکرده است .

    meinoush (جمعه 23 خرداد 93)

  9. #5
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    پونیو انقد ربه خودت بد نگو. خوب حق داری. اعصابت خورد بوده فشار روت بوده حالا معده درد و سر درد هم اضافه شه باور کن هیچکسی خوش اخلاق نمی مونه عزیزم. حق داری. انقدر به خودت بد نگو. ادمیزادی از خودت توقع چی داری؟ خوب حال جسمیت الان خوب نیست. همین. دیگه به خودت حرفای خوب بزن. از خودت توقع اینو نداشته باش که همیشه خوب و بی نقص باشی. هیچ ادمی نمی تونه همیشه خوب و بی نقص باشه. نسبت به خودت انصاف داشته باش عزیزم.
    درساتو هم می خونی. حرص نخور.

  10. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    پونیو (جمعه 23 خرداد 93)

  11. #6
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به خودم میگم الان آروم باش درسو بخون فردا از جلسه امتحان اومدی بیرون هر چقدر خواستی گریه کن . اشتباه کردم جواب تمرینارو نگرفتم ازین حرصم گرفته ترم یک نمرم خوب شد چون سر کلاس گوش میدادم تمرینامم مینوشتم برا همین این ترم الکی توقع داشتم بلد باشم ولی خب در طول این ترم همش یه درس رو خوندم کم به درس گوش دادم . من انتظار داشتم بخونم نمرمم خوب بشه حالا میترسم 10 رو به زور بگیرم چقدر جبران کردم آفرین به من که برای کنکور ثبت نام نکردم دیگه نمیخواد درس بخونم ....

    - - - Updated - - -

    به چی خودم انصاف داشته باشم گند زدم به همه چی

    - - - Updated - - -

    آخه زبان رو که هی باید تکرار کنی یه روزه میخونند ؟ بعد انتظار داری بیست بشی

  12. #7
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    به نظر من که خیلی هم مقاومی.

    مشکل می دونی چیه؟ اینه که تمرکز نداری روی کاری که می کنی و درسی که م یخونی. بی قراری. همش به حواشی کار فکر می کنی اینکه نتیجه اش چی میشه اینکه نمره ات چی میشه اینکه بعدا کنکور بدی ... بعد یه چیزی هم توی ادمای اطرافت دوستات خانوادت بشه میاد تنگ این بی قراری ها. اینهمه انرزی برای حواشی کارات می داری تمرکز کمت می مونه واسه خود درس.
    من خودم تا 17 18 سالگیم خیلی اروم بودم و ریلکس. از وقتی رفتم دانشگاه هی بی قراری هام بیشتر شد. واسه همینم کاملا درک می کنمت. اما بدون که اگه تمرکز کنی و اروم باشی و فقط و فقط به کار و وظیفه ای که در این لحظه داری فکر کنی و نه به قبل و نه به بعدش قطعا نتیجه ی بهتری می گیری. خیلی خیلی بهتر. بی اینکه عذاب بکشی.
    منم اینطوری شدم. شاید تمرین های مدیتیشن و این چیزا بتونه به مرور این عادت بی قراری و پریشانی قکر رو از ما بگیره. نمی دونم شاید به تاپیک بزنیم واسش. اماالان تو کلا فقط به این فکر کن که چه کار داری؟؟ درستو بخونی. همین.
    اینکه چه کار باید می کردی مهم نیست. گذشته. اینده هم نیومده. تو فقط درسی که الان باید بخونی بخون. همین. به هیچی دیگه فکر نکن.


    واسه معده درد اب جوش عسل خوبه خرما خیلی خوبه. مخصوصا خرمای نرم.
    برای تهوع کلا می دونم ویتامین ب 6 خوبه. اما اینکه تهوع از چی بیاد مهمه ممکنه به دردت نخوره.
    ویرایش توسط meinoush : جمعه 23 خرداد 93 در ساعت 23:31

  13. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    پونیو (جمعه 23 خرداد 93)


 
صفحه 8 از 8 نخستنخست 12345678

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.