خیلی خستم خیلی دوستدارم بخوابم اما خوابم نمیبره چون اعصابم خرابه تا میام بخوابم یهو میپرم با ترس و لرز و تپش قلب .
دو شبه درست نخوابیدم به زوره قهوه دیشب هم نتونستم درس بخونم حالم خیلی بد بود سردرد و خستگی ذهن و فشار استرس نداشتن تمرکز شب امتحان نمیشه هول هولکی خوب درس خوند هر چی میخوندم نمی فهمیدم چی به چیه .
خیلی بد دادم امتحانارو امروز. اولیو که صبح امتحان دادم میخواستم نمره ی بالاتری بگیرم چون تخصصی بود ولی نشد به استادم قول داده بودم نمره ی خوبی بگیرم چون امتحان میان ترمش رو نداده بودم خواب مونده بودم . بعضیارو قاطی کردم یادم رفت خونده بودم. ولی چون خیلی خسته بودم نخوابیده بودم خیلی خوب ندادم خیلی ناراحت شدم به گریه افتادم آبروم پیش استادم میره الکی گفتم نمره ام خوب میشه .
حالم بدتر شد امتحان بعدیرو افتضاح دادم قبول نمیشم .
جالبه میخواستم معدلمو ببرم بالا واسه کنکور ولی من حتی نرفتم کنکور ثبت نام کنم . چون نمیدونم چی میخوام از زندگیم . یه وقتا هیچی واسم مهم نیست به پوچی میرسم بعضی اوقات هم واسه هیچ و پوچ دست و پامیزنم مثل عمل کردن بینی یا نمره ی بالا گرفتن از فلان درس . امتحانی که خراب کردم رو خیلی زود اولین نفر بلند شدم برگمو دادم فرار کردم از دانشگاه حالم داشت بهم میخورد میخواستم برسم زودتر خونه یه دوش بگیرم و بخوابم به هیچی هم فکر نکنم و آروم بگیرم . ولی کو آرامش ؟! ؟؟
عصبانیم خستم نمیتونم آروم وراحت بخوابم کاری که وقتی دانشگاه بودم واسم مثل رویا بود.
- - - Updated - - -
میخوام سرحال بشم بقیه امتحانامو خوب بخونم . میشه من امشب راحت بخواب برم . صبح حالم خوب باشه .![]()







درس عبرت شه برام در طول ترم و تو روز درس بخونم روز رو مگه خدا ازم گرفته ؟!


علاقه مندی ها (Bookmarks)