سلام صبا جان. عیدتون مبارک
حالا مگه زیارت عاشورا چه اشکالی داره؟ البته درسته که اول دعای معراج بود ولی به نظر من از اسم و نوع دعا مهمتر, اینه که به یاد همدیگه باشیم و برای هم به درگاه خدا دعا و نیایش کنیم... البته نوع دعا هم مهم هست ولی خدا هم بسیار کریم و بزرگوار و نفس عمل هم مهم.... و به خواندن زیارت عاشورا هم بسیار سفارش شده و......
انشالله در اینده با برنامه ای هماهنگ تر عمل خواهیم کرد...اینبار را شما ندید بگیرید!!!








پاسخ با نقل قول
)


اول عذر خواهي از همه همراهان در اين ختم چهل روزه به خاطر غيبت ناگهاني و سردر گمي ايجاد شده.
خودتون كه چتر داشتيد ما خيس خيس شديم


علاقه مندی ها (Bookmarks)