به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 50 نخستنخست 123456789101112131415161718283848 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 497
  1. #71
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبا_2009 نمایش پست ها
    سلام.

    من بخاطر دعای معراج شرکت کرده بودم خووو

    چرا اینجوری می کنین خووو حالا من چی کار کنم که اسمم هم تو این لیست هست؟؟
    سلام صبا جان. عیدتون مبارک
    حالا مگه زیارت عاشورا چه اشکالی داره؟ البته درسته که اول دعای معراج بود ولی به نظر من از اسم و نوع دعا مهمتر, اینه که به یاد همدیگه باشیم و برای هم به درگاه خدا دعا و نیایش کنیم... البته نوع دعا هم مهم هست ولی خدا هم بسیار کریم و بزرگوار و نفس عمل هم مهم.... و به خواندن زیارت عاشورا هم بسیار سفارش شده و......
    انشالله در اینده با برنامه ای هماهنگ تر عمل خواهیم کرد... اینبار را شما ندید بگیرید!!!


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg


  2. کاربر روبرو از پست مفید salehe92 تشکرکرده است .

    مصباح الهدی (شنبه 02 فروردین 93)

  3. #72
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    سلام دوست عزیز
    عید شما هم مبارک

    اشکالی نداره. ولی هر کسی با یه دعایی ارتباط برقرار میکنه و برای چله گرفتن من معتقدم باید دعایی باشه که خواننده حتما باهاش ارتباط برقرار کرده باشه. مخصوصا الان که برای غیر هست.

    دوستان من رو حلال کنید امیدوارم که تو این تاپیک حقی به گردنم نباشه.
    التماس دعا.

  4. 2 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    salehe92 (شنبه 02 فروردین 93), مصباح الهدی (شنبه 02 فروردین 93)

  5. #73
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 02 فروردین 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-9-27
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    221
    سطح
    4
    Points: 221, Level: 4
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    12

    تشکرشده 17 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان من برام فرقی نمی کنه چه دعایی بخونم ولی نمیدونستم معراج رو خوندم الان دیدم هماهنگین که زیارت عاشورا رو بخونین...!
    بنظرتون اشکالی نداره زیارت عاشورا رو بخونم در ادامه؟........ چیکار کنم بنظرتون ؟
    مرسی از دوستی که لیست رو بست و اسمها رو ردیف کرد اسم تک تک تون رو خوندم و براتون از اعماق وجودم دعا کردم که همه خواسته ها و آرزوهاتون محقق بشه.... مراقب خودتون و دل مهربونتون باشید

  6. 2 کاربر از پست مفید serin تشکرکرده اند .

    roseflower (شنبه 02 فروردین 93), salehe92 (یکشنبه 03 فروردین 93)

  7. #74
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    سلام به همه دوستان سال نو مبارک


    شیدا جان سال نو مبارک. فکر میکنم شما مدیریت تاپیک رو به دست بگیرید خیلی بهتر هست.نظرتون چی هست؟؟؟؟؟

    بازم عذر خواهی میکنم از دوستان من این روزها اینقدر مهمان ناخوانده میاد منزلمون که وقت نمیکنم به تاپیک سر بزنم.
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  8. 3 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    salehe92 (یکشنبه 03 فروردین 93), مصباح الهدی (شنبه 02 فروردین 93), شیدا. (شنبه 02 فروردین 93)

  9. #75
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    ستیلا جان عید شما و همه دوستان همدردی مبارک!


    اشکالی نداره، تا زمانی که صبوری برگرده من اینجا هستم و اگر کاری لازم باشه برای تاپیک انجام می دم.

    دوستان دیگه هم لطف می کنند جواب سوالات را می دن و همه با هم تاپیک را سرپا نگه می داریم تا صبوری برگرده، بدیم تحویلش
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  10. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    aysu (سه شنبه 05 فروردین 93), salehe92 (شنبه 02 فروردین 93), ستیلا (شنبه 02 فروردین 93)

  11. #76
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    سلام صبوری جان ؛ سال نو مبارک

    ببخشید زودتر نیومدم من یه مقداری این روزها سرم شلوغ بود.
    جواب پیام هم خواستم با یه عذر خواهی بابت تاخیر بدم که نشد گویا کم رنگ شده بودی.

    اوه چه خبره هشت صفحه !!! من زیاد متوجه نشدم میشه یه توضیح مختصر بدی؟ چهل شب دعا کنم برای اعضای همدردی؟ (فقط صفحه اول و خوندم)
    بعد باید بیام بگم من دعا کردم؟
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  12. 2 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    salehe92 (یکشنبه 03 فروردین 93), ستیلا (یکشنبه 03 فروردین 93)

  13. #77
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    دختر بیخیال عزیز، سلام
    سال نو مبارک.


    صبوری رفته مشهد و فعلا نیست که جواب شما را بده.
    قراره 40 شب زیارت عاشورا بخونیم ( از اذان مغرب هر شب تا اذان مغرب روز بعد فرصت داریم )
    و برای همدیگه دعا کنیم.
    ترجیحا برای خودمون دعا نمی کنیم و روی دعا و خواسته بقیه تمرکز می کنیم.

    ما از روز عید شروع کردیم.
    اسامی در پست 63 هست.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : یکشنبه 03 فروردین 93 در ساعت 13:39

  14. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    salehe92 (یکشنبه 03 فروردین 93), دختر بیخیال (یکشنبه 03 فروردین 93), ستیلا (یکشنبه 03 فروردین 93)

  15. #78
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    آستینارو زدم بالا ؛ تنبلی و گذاشتم کنار یه نگاهی به پستای آخر انداختم.
    گویا یه عده مشخص کردین که چهل روز زیارت عاشورا بخونن.

    خودتم که صبوری جان مهمون ما شدی اومدی مشهد ! خوش آمدی امیدوارم اینجا مهمون نوازای خوبی باشیم.

    باشه منم زیارت عاشورا میخونم؛ دیدم بعضیا نوشتن دوست دارن برن حرم امام رضا بخونن! خب من که کلا مشهدی هستم اگه تونستم سعی میکنم برم حرم همونجا زیارت عاشورا بخونم. برای همه همدردی هم دعا میکنم انشالله همه تون در کنار خانوادتون سالم خوشبخت باشین.

    فقط والا من یکی وقتی میرم حرم نت که ندارم همه اسماتون که یادم نمیمونه ؛ اسم همدردی میگم به نیابت همه تون دیگه؛ آخه یبار رفتم حرم یادمه بعضی اسم ها یادم بود بعضیا نبود. بعضیا اشتباه اصلا گفتم بعد اومدم دیدم اصلا اسمه این نبوده! همونجا تصمیم گرفتم همونطوری بگم همه اعضای همدردی !
    اول هم دعای سلامتی
    دوم دعای عاقبت بخیری میکنم
    برای اونایی که چه تو لیست هستن چه نیستن!

    التماس دعا

    یا حق
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  16. 5 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    aysu (سه شنبه 05 فروردین 93), salehe92 (یکشنبه 03 فروردین 93), دختر تنهاا (سه شنبه 05 فروردین 93), ستیلا (یکشنبه 03 فروردین 93), شیدا. (یکشنبه 03 فروردین 93)

  17. #79
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    دوستان عزیز توجه کنید که دختربیخیال اسمش توی لیست قبلی نیست.
    لطفا به لیستتون از امشب اضافه کنید.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  18. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    salehe92 (یکشنبه 03 فروردین 93), دختر بیخیال (یکشنبه 03 فروردین 93), ستیلا (یکشنبه 03 فروردین 93)

  19. #80
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلـــــــــــــــــــــــ ــــــــام دوستان
    سال نو مبارك

    اول عذر خواهي از همه همراهان در اين ختم چهل روزه به خاطر غيبت ناگهاني و سردر گمي ايجاد شده.

    و تشكر از شيدا و ستيلا دو بزروار كه نذاشتن كار رو زمين بمونه انشاءالله در تايپيك خودشون جبران مافات كنم

    سفر من يكدفه اي قطعي شد وگرنه اول اينجا و بقيه مسعوليتهام رو تموم مي كردم بعد به سفر مي رفتم .فقط دو ساعت زمان داشتم تا از وضعيت تصميم گيري براي چيدمان سفره هفت سين به ساعت حركت سفر برسم خودتون حساب كنيد با چه سرعت بادي كارام رو تنظيم كردم.

    همون طور كه گفتم قرار شد چهل شب دعاي معراج بخونيم و من رفتم ولي ستيلا جان خبر داد دعاي معراج تو مفاتيح نيست و پيدا كردن زيارت عاشورا راحت تره منم با وجود اينكه خودم رو براي دعاي معراج آماده كرده بودم و زيارت عاشورا همراه نداشتم قبول كردم .واولينش رو همونطور كه قول دادم حرم امام رضا براي دوستان همراه به نت قلبي خودشون خوندم و هر شب ادامه دادم (خودم دعا رو نداشتم از يكي از حاج خانوم هاي كاروان هر شب قرض مي گرفتم) شب اول كه داخل حرم زيارت عاشورا بود ولي شب دوم از همه خانوم ها پرسيدم فقط يكيشون داشت وقتي گرفتم بخونم يكيشون گفت بلند بخون ما هم استفاده كنيم منم قبول نكردم ولي قسمت شد شب دوم يازده نفري براي همه دعا كنيم.

    من همزمان دعاي توسل دعاي معراج زيارت عاشورا و چهار قل رو شروع كردم دعاي معراج رو خواستم براي خودم باشه ولي ميخوام نيتم رو عوض كنم وبذارم براي حاجت صبا-2009
    صباي عزيز وقتي فهميد دعاي معراج هست شروع كرد .نميخوام وقتي صبا جان رو حرفم حساب كرده شرمندش بشم.
    حالا ميخوام ابهام ها رو رفع كنم

    الان دوستان اگر اتحاد در نوع دعا نداشته باشن اصلا اشكال نداره چون تعداد به چهل و يك نفر نرسيد.


    دوستاني كه ميخوان تغيير دعا بدن بايد اون چند روز رو كه جا موندن خودشون رو برسونند(يعني شبي يك دعا اضافه بخونند تا با ما كه روز 5 هستيم يكي بشن) تا چهل روزمون با هم تموم بشه تعداد زيز چهل هم قبول نيست.(يعني نميتونند از امشب شروع كنند و با ما هم تمومش كنند ميشه35 و به چهل دعا نميرسه.)

    همون اول هم گفتم اگر دعايي كه اعلام ميشه باهاش ارتباط برقرار نميكنيد اصلا تاثير نداره. به نظر من آدم براي دعا بايد شوق داشته باشه نه احساس تكليف كنه.

    صبا جان من متوجه نشدم شما انصراف دادي يا نه ولي خوشحا ميشم به جمع بپيوندي و چند روزي كه احيانن جا موندي رو جبران كني.

    من ديشب تو اتوبوس با نور موبايل به خاطر قولي كه داده بودم دعا رو خوندم اميدوارم اگر ابهامي هست رفع بشه تا بتونيم براي بار بعد چهل و يك نفر بشيم ويك دعاي متحد كه مورد قبول همه است رو شروع كنيم( اگر اينطور بشه در يك شب چهل مومن براي (برادر/خواهر) دينيشون يك دعاي مشترك ميكنند و حاجتش رو از خدا ميخوان از اين چهل شب يك شب دعا به خود شما ميرسه يعني در يك شب چهل نفر فقط فقط براي شما دعا ميكنند و شما براي چهل نفري كه براتون دعا كردند.)


    بازم ميگم اين بار چون تعداد به چهل نفر نرسيد فك كنم سي نفر شد نميشد هر شب مختص يك نفر باشه چون براي ده نفر دعا نميشد اميدوارم منظورم رو درست رسونده باشم پس ايندوره چون اول كار بود و خودمن كار شكني كردم و تعداد هم به چهل و يك نرسيد بايد همه دوستان مد نظرتون باشه وانتخاب دعا هم با خودتون هست اگر اين چند روز رو از دعايي كه دوست داريد جا مونديد جبران كنيد تا حداقل در ختم چهل دعا با هم باشيم. دوستان همينطور كه داريد راجع به اين دوره نظر ميذاريد راجع به دوره بعد هم نظراتون رو بگيد تا با فرصت كافي روش برنامه ريزي كنيم و انشاءالله بتونيم ختم دعايي كه مد نظر دوستان هست رو انجام بديم اينبار تعداد تا به چهل و يك نرسه شروع نميكنيم .عجله نداريم منتظر ميمونيم تا تعداد و دعا كامل و رضايت بخش بشه دوره بعد اگر استقبال بشه شايد با دوره اول تلاقي پيدا كنه احتمال هم داره دوره اول تموم شده باشه ولي هنوز تعداد براي شروع دوره دوم كافي نباشه.
    دوستان با راهنمايي ارزشمندتون من رو در اداره اين تايپيك همراهي كنيد.

    - - - Updated - - -

    اومدم متن رو ويرايش كنم ديدم نشدستيلا جان گفتن زيارت عاشورا به صورت مجزا هست و نياز به مفاتيح نداره .
    منم تصورم بر اين بود همه موافقن .اون موقع اصلا نتونستم درست منظور ستيلا جان رو متوجه بشم .


    دختر بيخيال جان عجب برفي بود روز دوم خودتون كه چتر داشتيد ما خيس خيس شديم

    - - - Updated - - -

    اومدم متن رو ويرايش كنم ديدم نشدستيلا جان گفتن زيارت عاشورا به صورت مجزا هست و نياز به مفاتيح نداره .
    منم تصورم بر اين بود همه موافقن .اون موقع اصلا نتونستم درست منظور ستيلا جان رو متوجه بشم .


    دختر بيخيال جان عجب برفي بود روز دوم خودتون كه چتر داشتيد ما خيس خيس شديم





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  20. 7 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (چهارشنبه 06 فروردین 93), salehe92 (سه شنبه 05 فروردین 93), واحد (چهارشنبه 13 فروردین 93), مصباح الهدی (سه شنبه 05 فروردین 93), دختر بیخیال (سه شنبه 05 فروردین 93), ستیلا (سه شنبه 05 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 05 فروردین 93)


 
صفحه 8 از 50 نخستنخست 123456789101112131415161718283848 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشورت در برقراری مجدد یک ارتباط دوستانه از نوع سالم
    توسط mahbang در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 بهمن 90, 21:50
  2. دوستش دارم.دوباره شروع کنم یا ........؟
    توسط پریماه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 دی 89, 16:24
  3. خلاقيت از نوع فرهنگي...
    توسط parnian1 در انجمن گسترش خلاقانه افکار و احساسات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 بهمن 88, 16:46
  4. تشكر از دوستام توي موضوع خودكشي
    توسط 1371125 در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 اردیبهشت 87, 21:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.