به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 40 نخستنخست 1234567891011121314151617182838 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 398
  1. #71
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    رنگ فنوت منو با رنگ فنوت خودتت یکی کردی نمیگی من پیره مرد چشم درد میگیرم.

    خودت گفتی دکتری

    دوست داری دوست داشته باشی یا دوستت داشته باشن؟

    معمولا کسایی که علاقه زیادی به کامپیوترشون و دنیای مجازیشون دارن از خانواده یکم دور میشن ، شما چی ؟

    اهل ریسکی یا ترسویی ؟ کدومش بهتره ؟

    دید شخصیت را در مورد این واژه ها در یک خط کوتاه بگو :

    پیشرفت

    سرنوشت

    موفقیت

    شکست

    آینده

    ایمان

    طلاق

    خدا

    زندگی مشترک

    نیاز

    تنهایی

    معجزه

    شما دارای کدام هویت هستید؟ الف)ایرانی ب)اسلامی ج)انسانی ج) ظالم و مزدور

    کدام را ترجیح میدی؟ الف) پول ب) اعتقادات ج) روابط د) انسانیت

    کدام شخصیت را میپسندی؟ الف)با پرستیژ ب) با جنبه ج) یک جانب گرایانه د) دیکتاتور

    .چه نوع موزیکی گوش میدید؟

    نام نام خانوادگی خوانندهاشون رو دونه به دونه بگو .

    پسرت چند سالشه . الهی

    کسی را دارید که وقتی که از همه جا می برید برید طرفش برای آرامش؟

    فکر می کنی برای کسی که دوستش داری تا کجا حاضری براش بری؟

    چقدر براش حاضری گذشت کنی؟

    اگه کتک نمی خوری بگو قبلا" شکست عشقی داشتی ؟

    اگه آره می تونی سربسته بگی علتش چی بوده؟

    چرا دکترا دست خطشون اونجوریه مثلا میخوان بگن ما جدا از دیگرانیم.

    شنیدم برای خواندن نصخه پزشک آموزشگاه داره .

    دست خطتت چطوره . خرچنگ قورباغه مینویسی فقط خودت بتونی بخونی

    با کسی که تو روابط احساسیتون دخالت می کنه چه رفتاری می کنید؟

    هوای بارونی را دوست داری؟

    چرا تو هوای بارونی آدم احساساتی می شه؟

    چرا اگه دلتنگ باشی تو بارون گریه می کنی؟

    چرا اگه عاشق باشی تو بارون عاشقانه باهاش قدم میزنی؟

    پس یعنی بازون هم شادی آوره هم رفیق دلتنگی ها؟

    تاحالا شده تو بارون گریه کنی؟

    چرا همه می گن پاییز فصل جدایی است؟

    تو چی می گی؟

    دوست داری تو بارون قدم بزنی یا برف؟

    اگه زیر بارون کسی (منظور عشقت)بهت بگه دوستت دارم چه عکس العمل نشون می دی؟

    اگه یک کفش نو خریده باشی تو بارون یک ماشین رد بشه و کثیفت کنه چی می گی؟

    تو بارون کسی که شلوار لی می پوشه بنظرت آخر شب شلوارش چطوری می شه؟

    وقتی بارون می باره خداچه حالی داره؟

    بارون بباره دلتنگی یا وقتی دلتنگی بارون می باره؟

    آسمان چشمات با آسمان خدا چه فرقی داره؟

    بهانه چشمات برای گریه کردن چیه؟

    بهانه آسمان برای گریه کردن چیه؟

    یعنی انقدر مغروری که به زمین نگاه نیمکنی خودت گفتی

    یه انتقاد از پدربزرگ بکن +و- فرق نمیکنه .

    من فکر میکردم فکور اسم یه آقا هست . اصلا فکر نمیکردم یه خانم باشه .
    آخه تو محلمون یه آقای بود اسمش فکور بودش یاد اون افتادم.

    الان داری چیکار میکنی . خونه ای یا جایی دیگه .

    بجزء همدردی چند صفحه دیگه تو مانیتورت باز هست . چیا هستند .

    نظری برای تغییرات در همدردی داری بگو از صاعه انجام بدیم.

    پسرت تو خیابون گریه کنه بگه مامان من این ماشین رو میخوام براش میخری .

    دیدی بچه ها تو خیابون زیاد گریه میکنند هی میگن من اینو میخوام من اونو میخوام . نظرت چیه چیکار باید کرد.

    پسرت از این اخلاقها داره یا نه .

    خودت چطور کوچیک بودی اینجوری نق میزدی پامیکوبیدی به زمین . شورشور اشک بریزی .

    شما الان بزرگ شدی . چه موقه آدم بزرگ میشه .

    میدونستی هنوز بچه هستی هرچقدر بزرگ هم بشی پیش پدر مادرت بچه شون هستی .


    انشالله خدا بهت دختر بده که میده . اسمش رو چی میزاری .



  2. 5 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (دوشنبه 10 مهر 91)

  3. #72
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام فکور عزیز

    خیلی پست هات رو دوست دارم و واقعا اسم انتخابیت برازندته و معلومه اعتماد به نفس خوبی داره فکور

    برای همین همیشه پست هات قابل تقدیر و عاقلانه هستن و تحسینت می کنم دوست خوبم.

    (خوب دیگه پاچه خواری بسه بریم سراغ آتیش بازی :D )

    1- فکور چند سالشه و رشته تحصیلیش چیه؟

    2- اگر همسر شما مانند بچه ها حمایت مادرانه شما رو بخواد بهترین و درست ترین برخورد به نظر شما چیه؟

    3- دلیل طولانی بودن پست هام به خاطر نحوه راهنمایی دسته بندی شدم برای مراجع هست. به نظرت بده که

    پست های من طولانیه؟ چطور باشه بهتره؟

    4- همدردی چی کم داره؟

    5- اگر قرار باشه به جایی تبعیدت کنن ترجیح میدی کجا باشه؟ کوهستان؟ جنگل؟ کویر؟ چرا؟

    6- وقتی دلت میگیره چکار می کنی؟

    7- وقتی عصبانی میشی چه کار می کنی برای کنترل خشمت؟

    8- کوچولوت دختره یا پسر؟ چند سالشه؟


    9- گفتی دوست داشتی رییس سازمان ملل باشی تا عدالت برپا بشه. چقدر خودت رو یک منتظر میدونی و چه

    کارهایی در راستای حضور امام عدالت گسترمون کردی تا حالا؟ به این اعتقاد داری که هر کدوم ما باید سهم خودمون

    رو در این راستا ادا کنیم؟

    10- بین سفر به مکه و سفر به کربلا کدوم رو انتخاب می کنی؟

    11- تا حالا حاجتی داشتی که امام رضا بهت به شیوه ای باور نکردنی داده باشه؟ چی حسی داشتی؟

    12- تا حالا زود قضاوت کردی؟ شده خیلی از قضاوتی پشیمان بشی؟

    13- بهترین مطلبی که توی تالار خوندی چی بوده؟ لینک 3 تاشو رو برامون بذار.

    14- تا حالا با کسی دعوا کردی که بزنیش؟ :)

    15- آشپزیت چطوره؟

    16- بهترین تفریحاتت چیا هستن؟

    17- نظرت چیه سهم سوال پرسیدن پدربزرگ رو جیره بندی کنیم؟ :D

    18- آرزویی داری برای سالهای بعدی زندگیت؟ یک گوشش رو برامون به تصویر می کشی؟

    19- مسابقه هفته منوچهر نوذری (از کی بپرسم؟) رو می دیدی؟ دوستش داشتی؟ به نظرت سوالاش سخت نبود؟

    20- دوست داری نفر بعدی صندلی داغ کی باشه؟





    20 سوالی من دیگه تموم شد :)

    خوب پست صندلی داغم هم مثل پستای دیگم طولانی شد

    امیدوارم نسوزونده باشمت زیاد

    ممنونم برای پاسخ هات پیشاپیش




  4. 6 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (سه شنبه 11 مهر 91)

  5. #73
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    تست هوش برات میزارم که کمی صندلیتو داغ کنه .

    نری سرچ کنی چون نمیتونی جوابهاشو پیدا کنی .ولی خودم خواستی جواب هاشو آخرسر بهت میدم.


    1) فرض كنید راننده یك اتوبوس برقی هستید.در ایستگاه اول 6 نفر وارد اتوبوس می‌شوند،در ایستگاه دوم سه نفر بیرون می‌روند و پنج نفر وارد می‌شوند.راننده چند سال دارد؟

    2) یك مأمور پلیس مجرمی را از طبقه اول تا طبقه پنجم ساختمانی تعقیب می‌كند.او چند طبقه پیموده است؟مأمور پلیس نتوانست مجرم را دستگیر كند و مجبور است از طبقه پنجم تا دهم را نیز بالا برود.حالا چند طبقه باید بپیماید؟

    3) پنج كلاغ روی درختی نشسته‌اند.سه تا از آنها در شرف پروازند.حال چه تعداد كلاغ روی درخت باقی می‌ماند؟

    4) چه تعداد از هر نوع حیوان به داخل كشتی موسی برده شدند؟

    5) شیب یك طرف پشت بام یك شیروانی 60 درجه است.طرف دیگر 30 درجه است.خروس کجای این پشت بام تخم گذاشته است.

    6) حلزونی دور یك استادیوم می‌خزد.وقتی در جهت عقربه‌های ساعت حركت می‌كند در یك ساعت و نیم دایره را تمام می‌كند.وقتی خلاف عقربه‌های ساعت حركت می‌كند در 90 دقیقه دایره را طی می‌كند.علت تفاوت چیست؟

    7) این سوالی حقوقی است.هواپیمایی از دالاس به سمت مكزیك در حركت است و در مرز این دو سقوط می‌كند.بازمانده‌ها را كجا دفن می‌كنند؟

    8) شكل زیر از كنار هم گذاشتن تعدادی چوب كبریت ساخته شده است:

    الف: سه تا از كبریت‌ها را بردارید تا فقط چهار مربع باقی بماند. زمانی كه این كار را انجام دادید، دوباره چوب كبریت‌ها را سر جای‌شان قرار دهید.


    [img][/img]

    ب: حال چهار تا از چوب كبریت‌ها را بردارید تا فقط سه مربع باقی بماند.

    9) من دو سكه به شما می‌دهم كه مجموعش 30 تومان می‌شود اما یكی از آنها نباید 25 تومانی باشد. چطور؟

    10) دو نفر با هم یك مسیر را پیاده طی می‌كنند.یكی از آنها این مسیر را یك ساعته طی می‌كند،اما نفر دیگر دو ساعته.چرا؟



  6. 5 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (سه شنبه 11 مهر 91)

  7. #74
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    خانم دکتر فکور ، ســــــــــــلام!
    .
    با این پیش فرض ها جواب بده ، من 25/سربازی رفته /شاغل پاره وقت و پس اندازه صفر/دانشجوی ارشد
    .
    .
    1-به نظرت برای فردی مثه من بهتر نیست دنبال ارائه مقاله و تحصیل در خارج از کشور باشم به جای ازدواج !؟

    2-به نظرت عاقلانه هست که پسری مثه من ازدواج کنه در حالی که الان پس اندازی نداره ؟

    3-به نظرت در این بحران اقتصادی که در یک سال گذشته ایجاد شده ، بهتر نیست همه مون بریم بمیریم ؟ ؟؟ ؟ ؟؟ ؟

    4-به نظرت چرا مسئولین به فکر کنترل نرخ ارز نیستند ؟

    5-شما ماهواره دارین تو خونه ؟ اگه دارین کدوم کانال ها رو می بینین ؟ و اگه ندارین چرا ندارین آخه؟

    6-با فیلترینک فیسبوک و جیمیل موافقین ؟

    7-سرعت اینترنت رو به نظرت عمدتا کم نگه داشتن ؟

    8-در اطرافیان شما دختری بوده که به پسری مشابه با شرایط من بــــــــــــــــــــــــ ـله بگه ؟

    9-مهریه تون چقدر بوده؟

    10-این روزها همش دارم به ازدواج و شرایط اقتصادی کنونی جامعه فکر می کنم ، آیا طبیعی هست ؟


  8. 5 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    omid65 (دوشنبه 10 مهر 91)

  9. #75
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    انگاری خانم دکتر جیم زده خبری نیست ازش .

    بقول راحیل خانم. با لهن خانمهای که پیچ میکنند بخونید .



    خانم دکتر فکور به صندلی داغ

    خانم دکتر فکور به صندلی داغ




    نادیا کجای یه سطل آب بیار فکر کنم صندلی آتیش گرفته بدوووووووووووووو زود

  10. 4 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (سه شنبه 11 مهر 91)

  11. #76
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    پدر بزرگ ریش سفیدی درست ولی یه کار نکن بیان صندلی داغ رو هم تعطیل کنن.این پست آخرت خلاف قوانین بودزود باش عذر خواهی کن.می تونی با لحن فیلمهای کره ای بگی لطفا منو بکشین مدیر همدردی

    سلام فکور عزیز
    1-چه طور به همدردی آشنا شدی؟

    2-همسرت هم از همدردی با خبره؟

    3-همدردی چه کمکی بهت کرده؟

    4-من فکر می کنم تو غربت زندگی کردن باعث می شه رو پای خودت وایسی اینطور نیست؟

    5-اول اسم واقعیت؟

    6-سوالای پدربزرگ سخته؟

    7-چرا اینقدر سوال می پرسه؟هدف خاصی داره؟

    8-یه انتقاد ازهمدری؟

    9-اهل ورزش هستی؟چه ورزشی؟

    10-چقدر منو می شناسی؟

    11-امید 65 چرا اینقدر نا امیده؟نکنه از تنهاییه؟

    12-کدوم عادت بدتو دوست داری ترک کنی؟

    13-به نحسی عدد 13 اعتقاد داری؟کلا چقدر به این چیزا بها می دی؟

    14-دوران مدرسه چه درسی رو بیشتر دوست داشتی؟

    15-به نظرت وضع اقتصادی کشور ما بدتره یا کشورهای اروپایی؟

    16-وقتی یه زن مادر می شه علاقش نسبت به همسرش کمتر می شه؟

    17-همسرت ازین که به بچت محبت کنی حسودیش نمی شه؟شما چه طور؟

    18-تو سوالام سوال تکراری هم بود؟شماره سوالای تکراری؟


    موفق باشی

  12. 6 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (سه شنبه 11 مهر 91)

  13. #77
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    رنگ فنوت منو با رنگ فنوت خودتت یکی کردی نمیگی من پیره مرد چشم درد میگیرم.

    ببخشید نمیدونم چه جوری این کارو کردم به هر حال هدفم این نبود.راستی 35 سال زوده برای ضعف چشم

    خودت گفتی دکتری

    خوب مرحله بعد کارشناسی ارشد دکتری هست دیگه.

    دوست داری دوست داشته باشی یا دوستت داشته باشن؟

    خوبه کسی که دوسش داری دوست داشته باشه

    معمولا کسایی که علاقه زیادی به کامپیوترشون و دنیای مجازیشون دارن از خانواده یکم دور میشن ، شما چی ؟

    خوب من توی شهر غریب هستم زیاد رفت و آمدی وجود نداره از بعد از دفاع از پایان نامه امکه وقت آزاد پیدا کردم یه موقعهایی به با اینترنت سرگرم میشم و البته چیزهای جدید یاد میگیرم.


    اهل ریسکی یا ترسویی ؟ کدومش بهتره ؟

    محتاط هستم ولی ریسکهای حساب شده هم حاضرم بکنم


    دید شخصیت را در مورد این واژه ها در یک خط کوتاه بگو :

    پیشرفت فقط با تلاش و توکل به خدا به دست میاد

    سرنوشت خودمون میسازیمش

    موفقیت مثل پیشرفت فقط با تلاش و توکل به خدا به دست میاد

    شکست اگه بعد از تلاش کافی باشه زیاد ناراحتی نداره

    آینده از نظر اقتصادی در شرایط حاضر کشور ازش نامطمئن هستم

    ایمان آرامش به همراه داره

    طلاق گاهی وقتا خلاص شدن از یک جهنم هولناک هست

    خدا خیلی بزرگ و مهربونه

    زندگی مشترک نیاز به گذشت و درایت داره

    نیاز مادر اختراع است

    تنهایی تا حدیش قابل قبوله ولی بیش از حد که باشه دیوانه کننده میشه

    معجزه کاری که انجامش فراتر از قدرت ماست

    شما دارای کدام هویت هستید؟ الف)ایرانی ب)اسلامی ج)انسانی ج) ظالم و مزدور

    الف و ب که هستم ج اولی سعی میکنم باشم ج دومی سعی میکنم نباشم دو تا ج برای چی بود؟

    کدام را ترجیح میدی؟ الف) پول ب) اعتقادات ج) روابط د) انسانیت

    همه رو دوست دارم ولی د رو ترجیح میدم
    کدام شخصیت را میپسندی؟ الف)با پرستیژ ب) با جنبه ج) یک جانب گرایانه د) دیکتاتور

    الف و ب


    .چه نوع موزیکی گوش میدید؟
    خودم ملایم ولی بچه ام شاد دوست داره بیشتر وقتا به خاطر اون شاد گوش میدم
    فرزند سالاریه دیگه
    نام نام خانوادگی خوانندهاشون رو دونه به دونه بگو .

    بعضیاشونو نمیشه گفت از مجازها لهراسبی اصفهانی احسان خواجه امیری

    پسرت چند سالشه . الهی

    4 سال از کجا میدونید پسر هست؟

    کسی را دارید که وقتی که از همه جا می برید برید طرفش برای آرامش؟

    به خدا پناه میبرم قرآن میخونم بعد که آروم شدم تصمیم میگیرم کسی رو در جریان بذارم یانه که معمولا همسرم رو در جریان میذارم و در درجه بعدی مادرم

    فکر می کنی برای کسی که دوستش داری تا کجا حاضری براش بری؟

    تا جایی که ارزشش رو داشته باشه و احساس نکنم داره از احساسم سو استفاده میکنه


    چقدر براش حاضری گذشت کنی؟

    باز هم تا جایی که منطقی باشه گذشت بیش از حد آدما رو بد عادت میکنه ولی تا حدی که عادت نشه و طرف بفهمه گذش کردم و وظیفه نداشتم اینکارو میکنم

    اگه کتک نمی خوری بگو قبلا" شکست عشقی داشتی ؟

    نه خدا رو شکر شاید چون سنم زیاد نبود موقع ازدواج البته کلا سعی میکرد منطقی باشم


    اگه آره می تونی سربسته بگی علتش چی بوده؟

    چرا دکترا دست خطشون اونجوریه مثلا میخوان بگن ما جدا از دیگرانیم.

    نه چون زیاد مجبورن بنویسن دیگه حوصله ندارن رو دستخط تمرکز کنن

    شنیدم برای خواندن نصخه پزشک آموزشگاه داره .

    شاید

    دست خطتت چطوره . خرچنگ قورباغه مینویسی فقط خودت بتونی بخونی

    نسبتا خوبه ولی اگه تند بنویسم همون خرچنگی میشه

    با کسی که تو روابط احساسیتون دخالت می کنه چه رفتاری می کنید؟

    متوجه سوال نشدم اگه مثال بزنید ممنون میشم

    هوای بارونی را دوست داری؟

    خیلی زیاد

    چرا تو هوای بارونی آدم احساساتی می شه؟

    نمیدونم شاید به خاطر لطافت هوا و لطافت باران باشه

    چرا اگه دلتنگ باشی تو بارون گریه می کنی؟

    بارون رو نگاه میکنم ولی گریه نمیکنم

    چرا اگه عاشق باشی تو بارون عاشقانه باهاش قدم میزنی؟

    چون هوا لطیف و جذابه

    پس یعنی بازون هم شادی آوره هم رفیق دلتنگی ها؟

    فکر کنم اینطوره

    تاحالا شده تو بارون گریه کنی؟

    یادم نمیاد

    چرا همه می گن پاییز فصل جدایی است؟

    شاید چون یه جورایی طبیعت (به طور موقت) میمیره برگها از شاخه جدا میشن

    تو چی می گی؟

    میگم پاییز رو هم دوست دارم زیباییهای خاص خودشو داره

    دوست داری تو بارون قدم بزنی یا برف؟

    بارون


    اگه زیر بارون کسی (منظور عشقت)بهت بگه دوستت دارم چه عکس العمل نشون می دی؟

    بهش نگاه میکنم و لبخند میزنم

    اگه یک کفش نو خریده باشی تو بارون یک ماشین رد بشه و کثیفت کنه چی می گی؟

    تو دلم یه فحش کوچولو میدم تا یه کم خنک شم

    تو بارون کسی که شلوار لی می پوشه بنظرت آخر شب شلوارش چطوری می شه؟

    خیلی کثیف

    وقتی بارون می باره خداچه حالی داره؟
    نمیدونم

    بارون بباره دلتنگی یا وقتی دلتنگی بارون می باره؟

    هر دو تاش


    آسمان چشمات با آسمان خدا چه فرقی داره؟

    آسمان خدا بارشش دست من نیست آسمان چشمام کنترلش دست خودمه

    بهانه چشمات برای گریه کردن چیه؟

    شکست و گاهی هم نا جوانمردی که در حقم بشه

    بهانه آسمان برای گریه کردن چیه؟

    بی بهونه است فقط در اثر عوامل فیزیکی هست

    یعنی انقدر مغروری که به زمین نگاه نیمکنی خودت گفتی

    اتفاقا زمین رو زیاد نگاه میکنم

    یه انتقاد از پدربزرگ بکن +و- فرق نمیکنه .

    البته انتقاد که تا جایی که میدونم باید منفی باشه چیز منفی به ذهنم نمیاد البته فعلا

    من فکر میکردم فکور اسم یه آقا هست . اصلا فکر نمیکردم یه خانم باشه .
    آخه تو محلمون یه آقای بود اسمش فکور بودش یاد اون افتادم.

    من اصلا نمیدونستم اسم هست همینجوری به عنوان صفت انتخابش کردم چون میخواستم نظر بقیه رو راجع به چشم زخم بدونم و دقیقا همون موقع عضو سایت شدم گفتم حالا همه میگن این فرد به چه چیزایی فکر میکنه برا همین اسمم رو فکور گذاشتم

    الان داری چیکار میکنی . خونه ای یا جایی دیگه .

    تو خونه دارم تایپ میکنم جلل خالق یعنی بعد خوندن این سوال به جز با تایپ میشه جواب داد


    بجزء همدردی چند صفحه دیگه تو مانیتورت باز هست . چیا هستند .

    یک صفحه باز هست که توش نوسانات قیمت دلار و طلا رو نشون میده و دو سه تا هم مربوط به درسم هست

    نظری برای تغییرات در همدردی داری بگو از صاعه انجام بدیم.

    طراحی سایتش خوبه و فکر میکنم همه چیز خوبه فقط مشاورها کم وقت میکنن بیان و پست بذارن

    پسرت تو خیابون گریه کنه بگه مامان من این ماشین رو میخوام براش میخری .

    اگه مدتی باشه براش اسباب بازی نخریده باشم بله ولی اگه زمانش نباشه نمیخرم و با همون گریه میارمش خونه

    دیدی بچه ها تو خیابون زیاد گریه میکنند هی میگن من اینو میخوام من اونو میخوام . نظرت چیه چیکار باید کرد.

    پسرت از این اخلاقها داره یا نه .

    بچه من هم کم و بیش میگه وقتی چند روز پیش مادربزرگاش باشه پر توقع تر میشه من معمولا مقاومت میکنم چند بار که مقاومت کنم و وقتی به خونه برگردم دائم زشت بودن اون کار رو براش توضیح بدم معمولا حساب کار دستش میاد و دفعه بعد که بیرون میریم میگه مامان هر وقت تولدم شد برام از اینا بخر تا ببینه من انعطافم چقدر هست

    خودت چطور کوچیک بودی اینجوری نق میزدی پامیکوبیدی به زمین . شورشور اشک بریزی .

    آره فکر کنم بودم ولی مادر من هم زیاد لوسمون نمیکرد

    شما الان بزرگ شدی . چه موقه آدم بزرگ میشه .

    از نظر سنی که دارم بزرگ میشم ولی از نظر روحی خیلی تلاش لازمه برای بزرگ شدن

    میدونستی هنوز بچه هستی هرچقدر بزرگ هم بشی پیش پدر مادرت بچه شون هستی .
    خوب تا حدودی بله ولی پدر مادرم توی تصمیم گیریهاشون معمولا نقش مهمی رو برای من قائلن پس از نظرشون در بعی موارد دیگه بچه نیستم


    انشالله خدا بهت دختر بده که میده . اسمش رو چی میزاری .


    ممنون از دعاتون از اسامی صبا سارینا آنیتا و بیتا خوشم میاد


    نقل قول نوشته اصلی توسط bahar.shadi
    سلام فکور عزیز

    خیلی پست هات رو دوست دارم و واقعا اسم انتخابیت برازندته و معلومه اعتماد به نفس خوبی داره فکور

    سلام دوست خوبم

    برای همین همیشه پست هات قابل تقدیر و عاقلانه هستن و تحسینت می کنم دوست خوبم.

    خیلی از حسن نظرت ممنونم خوب نظرات من که در حد نظرات شما و بعضی از افراد دیگه سازنده نیست ولی اگه چیزی به نظرم برسه مینویسم


    (خوب دیگه پاچه خواری بسه بریم سراغ آتیش بازی :D )

    1- فکور چند سالشه و رشته تحصیلیش چیه؟
    من یه خانم هستم واقعا شما با این تجربه نباید از یه خانم سنش رو بپرسی در هرحال 30 سالمه رشته رو هم اگه اجازه بدی به خاطر مسایل امنیتی نگم ولی به طور کلی از رشته های مربوط به علوم تجربی هست

    2- اگر همسر شما مانند بچه ها حمایت مادرانه شما رو بخواد بهترین و درست ترین برخورد به نظر شما چیه؟

    چه سوال سختی واقعا.خوب فکر کنم بستگی داره در چه حدی باشه و من اصلا انجام اون کار رو منطقی بدونم یا نه اگه منطقی باشه انجام میدم اگه یه مثال بزنی شاید بهتر بتونم جواب این سوال رو بنویسم

    3- دلیل طولانی بودن پست هام به خاطر نحوه راهنمایی دسته بندی شدم برای مراجع هست. به نظرت بده که

    پست های من طولانیه؟ چطور باشه بهتره؟

    خوب شاید توضیح زیاد برای صاحب تاپیک آرامش دهنده و روشن کننده باشه ولی برای کسی که میخواد فقط پستها رو بخونه که به معلوماتش اضافه بشه یه کم سخت هست من از دید نفر دوم گفتم شما به روشت ادامه بده احتمالا به نفع نفر اول هست

    4- همدردی چی کم داره؟

    کمی حضور بیشتر مشاوران

    5- اگر قرار باشه به جایی تبعیدت کنن ترجیح میدی کجا باشه؟ کوهستان؟ جنگل؟ کویر؟ چرا؟

    جنگل اگه امن باشه طبیعتش رو دوست دارم

    6- وقتی دلت میگیره چکار می کنی؟

    قرآن میخونم و با خدا هم درد دل میکنم

    7- وقتی عصبانی میشی چه کار می کنی برای کنترل خشمت؟

    سعی میکنم مکان رو در اسرع وقت ترک کنم و با خودم خلوت کنم و اون حرف رو تجزیه تحلیل کنم گاهی هم اشکم درمیاد بعد از تجزیه تحلیل تصمیمی در رابطه با برخوردای آیندم با فرد خاطی میگیرم خوب گاهی هم خودم مقصر بودم که سعی میکنم در رفتارم پشیمانی رو نشون بدم

    8- کوچولوت دختره یا پسر؟ چند سالشه؟



    پسر 4 سال
    9- گفتی دوست داشتی رییس سازمان ملل باشی تا عدالت برپا بشه. چقدر خودت رو یک منتظر میدونی و چه

    کارهایی در راستای حضور امام عدالت گسترمون کردی تا حالا؟ به این اعتقاد داری که هر کدوم ما باید سهم خودمون

    رو در این راستا ادا کنیم؟

    کلا به نظر من اگه هر آدمی توی جایگاهی که هست سعی میکرد به بهترین شکل کارش رو انجام بده در راستای عدالت و انتظار قدم بر میداشت ولی بیشتر آدما فکر میکنن همین که دعا کنن کافی هست

    10- بین سفر به مکه و سفر به کربلا کدوم رو انتخاب می کنی؟

    مکه

    11- تا حالا حاجتی داشتی که امام رضا بهت به شیوه ای باور نکردنی داده باشه؟ چی حسی داشتی؟


    نه متاسفانه
    12- تا حالا زود قضاوت کردی؟ شده خیلی از قضاوتی پشیمان بشی؟

    معمولا اگه قضاوتم منفی باشه به زبان نمیارم ولی تا الان شده که از اون چیزی که حتی بهش فکر کردم پشیمان بشم ولی چون معمولا افکار منفی رو تو خودم میریزم و عنوان نمیکنم معمولا طرف مقابل نمیفهمه قضاوتم رو

    13- بهترین مطلبی که توی تالار خوندی چی بوده؟ لینک 3 تاشو رو برامون بذار.
    الگوهای رفتاری در حل مشکلات
    http://www.hamdardi.net/thread-8696.html

    نکاتی در مورد وابستگی همسر به خانواده در این لینک هست که جالبه
    http://www.hamdardi.net/thread-54.html

    همینطور کارگاه رفتار جراتمندانه

    http://www.hamdardi.net/thread-18343.html


    14- تا حالا با کسی دعوا کردی که بزنیش؟ :)

    توی بچگی با برادر کوچکم


    15- آشپزیت چطوره؟

    تقریبا میشه گفت خیلی خوبه با اینکه قبل ازدواج در حد نیمرو هم نبود ولی بعدش خوب شد


    16- بهترین تفریحاتت چیا هستن؟

    رفتن به طبیعت یا با ماشین توی شهر گشتن

    17- نظرت چیه سهم سوال پرسیدن پدربزرگ رو جیره بندی کنیم؟ :D

    بنده خدا خیلی وقت میذاره برا طرح سوالات دلش میشکنه

    18- آرزویی داری برای سالهای بعدی زندگیت؟ یک گوشش رو برامون به تصویر می کشی؟

    19- مسابقه هفته منوچهر نوذری (از کی بپرسم؟) رو می دیدی؟ دوستش داشتی؟ به نظرت سوالاش سخت نبود؟

    چند بار دیده بودم خدا بیامرزدش مسابقه خوبی بود حداقل در سطح اون زمان

    20- دوست داری نفر بعدی صندلی داغ کی باشه؟


    راستش نمیدونم کیا تا الان اومدن ولی خود شما، زهره، امید 65 و ...





    20 سوالی من دیگه تموم شد :)

    خوب پست صندلی داغم هم مثل پستای دیگم طولانی شد

    امیدوارم نسوزونده باشمت زیاد

    وای نه به اندازه پدربزرگ نبود

    ممنونم برای پاسخ هات پیشاپیش




  14. 5 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (سه شنبه 11 مهر 91)

  15. #78
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    تست هوش برات میزارم که کمی صندلیتو داغ کنه .

    نری سرچ کنی چون نمیتونی جوابهاشو پیدا کنی .ولی خودم خواستی جواب هاشو آخرسر بهت میدم.



    نه خودم جواب میم قول میدم
    1) فرض كنید راننده یك اتوبوس برقی هستید.در ایستگاه اول 6 نفر وارد اتوبوس می‌شوند،در ایستگاه دوم سه نفر بیرون می‌روند و پنج نفر وارد می‌شوند.راننده چند سال دارد؟

    واقعا عجب اطلاعات کاملی دادید احتمالا راننده نداشته

    2) یك مأمور پلیس مجرمی را از طبقه اول تا طبقه پنجم ساختمانی تعقیب می‌كند.او چند طبقه پیموده است؟مأمور پلیس نتوانست مجرم را دستگیر كند و مجبور است از طبقه پنجم تا دهم را نیز بالا برود.حالا چند طبقه باید بپیماید؟

    در حالت اول 4 تا دنبال مجرم و کلا 5 تا و در حالت دوم 5 طبقه دوباره پیموده که مجموعا ده طبقه رفته

    3) پنج كلاغ روی درختی نشسته‌اند.سه تا از آنها در شرف پروازند.حال چه تعداد كلاغ روی درخت باقی می‌ماند؟

    اگه هنوز اون سه تا پرواز نکردن 5 تا اگه پرواز کردن 0 تا


    4) چه تعداد از هر نوع حیوان به داخل كشتی موسی برده شدند؟
    یک جفت

    5) شیب یك طرف پشت بام یك شیروانی 60 درجه است.طرف دیگر 30 درجه است.خروس کجای این پشت بام تخم گذاشته است.

    ای بابا خروس که پرواز نمیکنه بعدشم مرغا تخم میذارن

    6) حلزونی دور یك استادیوم می‌خزد.وقتی در جهت عقربه‌های ساعت حركت می‌كند در یك ساعت و نیم دایره را تمام می‌كند.وقتی خلاف عقربه‌های ساعت حركت می‌كند در 90 دقیقه دایره را طی می‌كند.علت تفاوت چیست؟

    معلوم نیست حلزونه دور کدوم دایره چرخیده استادیوم که مستطیله

    7) این سوالی حقوقی است.هواپیمایی از دالاس به سمت مكزیك در حركت است و در مرز این دو سقوط می‌كند.بازمانده‌ها را كجا دفن می‌كنند؟

    بازمانده ها که زنده هستند

    8) شكل زیر از كنار هم گذاشتن تعدادی چوب كبریت ساخته شده است:

    الف: سه تا از كبریت‌ها را بردارید تا فقط چهار مربع باقی بماند. زمانی كه این كار را انجام دادید، دوباره چوب كبریت‌ها را سر جای‌شان قرار دهید.


    [img][/img]

    ب: حال چهار تا از چوب كبریت‌ها را بردارید تا فقط سه مربع باقی بماند.

    باشه برداشتم خیالتون راحت باشه الان دستم گرفتمشون

    9) من دو سكه به شما می‌دهم كه مجموعش 30 تومان می‌شود اما یكی از آنها نباید 25 تومانی باشد. چطور؟


    10) دو نفر با هم یك مسیر را پیاده طی می‌كنند.یكی از آنها این مسیر را یك ساعته طی می‌كند،اما نفر دیگر دو ساعته.چرا؟


    احتمالا ساعت یکیشون بعد از یک ساعت خواب میره و نمیفهمه که دو ساعت راه رفته دوستش هم ناجوانمردی میکنه بهش نمیگه بعدش از اولی که میپرسن میگه 1 ساعت راه رفتم از دومی که میپرسن میگه دو ساعت فقط برای من این سوال مطرحه که اولی خونه هم اومد ساعتو ندید یا حتی بعد نشستن پای کامپیوتر واقعا که چه آدمایی پیدا میشن گیج مادرزاد هستند.





    نقل قول نوشته اصلی توسط omid65
    خانم دکتر فکور ، ســــــــــــلام!

    سلام آقا داماد تالار همدردی
    .
    با این پیش فرض ها جواب بده ، من 25/سربازی رفته /شاغل پاره وقت و پس اندازه صفر/دانشجوی ارشد
    .
    .
    1-به نظرت برای فردی مثه من بهتر نیست دنبال ارائه مقاله و تحصیل در خارج از کشور باشم به جای ازدواج !؟

    آخه اونا که معلوم نیست کی انجام بشن اگه مورد مناسبی پیدا کردی که همراهیت کنه به نظرم ازدواج برات خوبه ولی خوب فکر کن هول نشی با فرد نامناسب ازدواج کنی


    2-به نظرت عاقلانه هست که پسری مثه من ازدواج کنه در حالی که الان پس اندازی نداره ؟

    همسر من هم هیچ پس اندازی نداشت حمایت مالی هم از خانوادش نداشت ولی الان خودمون رو جمع و جور کردیم بالاخره راهش پیدا میشه

    3-به نظرت در این بحران اقتصادی که در یک سال گذشته ایجاد شده ، بهتر نیست همه مون بریم بمیریم ؟ ؟؟ ؟ ؟؟ ؟



    من خودم هم خیلی نگرانم گاهی قیمتها رو در بازار میبینم واقعا احساس میکنم اصحاب کهف هستم ولی باید به سهم خودت تلاش کنی که حداقل گلیم خودت رو از آب بیرون بکشی بالاخره هر کار که بقیه کردن ما هم انجام میدیم

    4-به نظرت چرا مسئولین به فکر کنترل نرخ ارز نیستند ؟

    چون خودشون دوست دارن ارز بالا بره چون ذخیره ارزیشون کم هست و همون مقدار کم رو میخوان گرون بفروشن تا کسری بودجه رو جبران کنن حالا یه مقدار تحریمها موثر هستند و یه مقدار هدفمندی یارانه ها همه چیز رو به هم ریخته

    5-شما ماهواره دارین تو خونه ؟ اگه دارین کدوم کانال ها رو می بینین ؟ و اگه ندارین چرا ندارین آخه؟

    نه نداریم چون بچه کوچک دارم که هنوز شخصیتش شکل نگرفته و دوست ندارم شخصیتش با فرهنگ غربی شکل بگیره

    6-با فیلترینک فیسبوک و جیمیل موافقین ؟

    واقعا مسخره ترین کار ممکن هست گوگل هم فیلتر شده من برای یه موضوع درسی چند تا عکس برای پاورپوینتام میخواستم که همه فیلتر بودن نهایتا دیروز مجبور شدم فیلتر شکن تهیه کنم چون واقعا فلج کننده هست این فیلترها


    7-سرعت اینترنت رو به نظرت عمدتا کم نگه داشتن ؟

    سرعت اینترنت بدک نیست

    8-در اطرافیان شما دختری بوده که به پسری مشابه با شرایط من بــــــــــــــــــــــــ ـله بگه ؟

    چند موردی بوده البته یکیشون خانواده پسر حمایت مالی داشتن ولی به جاش سربازی نرفته بود اگه پاکی و صداقتت به دختر ایده الت ثابت بشه از این چیزا چشم پوشی میکنه و همراهت میشه فقط حواست رو جمع کن که یه خانم همراه پیدا کنی نه یه دختر بهانه گیر

    9-مهریه تون چقدر بوده؟

    250 سکه

    10-این روزها همش دارم به ازدواج و شرایط اقتصادی کنونی جامعه فکر می کنم ، آیا طبیعی هست ؟

    خوب همه مون به شرایط اقتصادی فکر میکنیم ولی به نظر من در حدی فکر کن که فلجت نکنه و ضمنا به این نکته توجه کن که در حد توانت باید تلاش کنی نذار زمان زیادی به فکر کردن بگذره



    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    انگاری خانم دکتر جیم زده خبری نیست ازش .

    بقول راحیل خانم. با لهن خانمهای که پیچ میکنند بخونید .



    خانم دکتر فکور به صندلی داغ

    خانم دکتر فکور به صندلی داغ




    نادیا کجای یه سطل آب بیار فکر کنم صندلی آتیش گرفته بدوووووووووووووو زود
    ای بابا پدربزرگ شما که الان باید در جوار همسرت باشی


    نقل قول نوشته اصلی توسط رایحه عشق
    پدر بزرگ ریش سفیدی درست ولی یه کار نکن بیان صندلی داغ رو هم تعطیل کنن.این پست آخرت خلاف قوانین بودزود باش عذر خواهی کن.می تونی با لحن فیلمهای کره ای بگی لطفا منو بکشین مدیر همدردی



    سلام فکور عزیز

    سلام رایحه جان

    1-چه طور به همدردی آشنا شدی؟

    اول رفتار جراتمندانه رو خوندم تالار رو دیدم که همه سوال میکنن میخواستم یه تاپیک باز کنم که عضو تالار شدم و خلاااااصه موندنی شدم

    2-همسرت هم از همدردی با خبره؟

    اون تاپیک جراتمندانه رو با هم خوندیم ولی من ادامه دادم اون نداد

    3-همدردی چه کمکی بهت کرده؟

    بعضی الگوهای رفتاری درست رو یاد گرفتم همینطور پیامهایی که در بعضی برخوردهای افراد وجود داره الان برام واضحتره اینجا آدم یه مقدار صبورتر و عاقل تر از قبل میشه

    4-من فکر می کنم تو غربت زندگی کردن باعث می شه رو پای خودت وایسی اینطور نیست؟
    کاملا درسته ایت یک حسن رو داره در ضمن اینکه زن و شوهر بیشتر توجهشون به همدیگه هست تا به خانواده هاشون و اینجوری با هم رابطه عمیقتری پیدا میکنند

    5-اول اسم واقعیت؟
    الف

    6-سوالای پدربزرگ سخته؟

    بله تا حدودی

    7-چرا اینقدر سوال می پرسه؟هدف خاصی داره؟

    خوب نمیدونم باید از خودش پرسید

    8-یه انتقاد ازهمدری؟

    کم سر زدن مشاورهای اصلی سایت به تاپیکها

    9-اهل ورزش هستی؟چه ورزشی؟

    اهل نرمش هستم گاهی هم پیاده روی میکنم

    10-چقدر منو می شناسی؟

    در حد همون تاپیکت که در مورد نگرانیت برای پدرت بود

    11-امید 65 چرا اینقدر نا امیده؟نکنه از تنهاییه؟

    به نظرم بیشتر نگرانه تا ناامید آدم ناامید ازدواج میخواد چه کار

    12-کدوم عادت بدتو دوست داری ترک کنی؟

    وقتی چند روز درس نمیخونم یا کار علمی نمیکنم حالا به علت مسافرت و تفریح هم که باشه به هم میریزم و احساس بیهودگی دارم دوست دارم بعضی وقتا راحت و بی خیال باشم و از تفریح لذت ببرم


    13-به نحسی عدد 13 اعتقاد داری؟کلا چقدر به این چیزا بها می دی؟

    نه

    14-دوران مدرسه چه درسی رو بیشتر دوست داشتی؟

    ریاضی

    15-به نظرت وضع اقتصادی کشور ما بدتره یا کشورهای اروپایی؟

    مسلما مال ما

    16-وقتی یه زن مادر می شه علاقش نسبت به همسرش کمتر می شه؟

    اون اول بعد زایمان یا حتی توی باداری به دلیل یه سری تغییرات هورمونی و همینطور به خاطر افزایش مشغله آدم بی حوصله میشه و نیاز مبرم به حمایت مرد پیدا میکنه ولی بعد از گذشت این بحرانها و برگشت به زندگی عادی به نظر من محبت ادم بیشر میشه چون یه مورد مشترک دیگه بینشون پیدا شده

    17-همسرت ازین که به بچت محبت کنی حسودیش نمی شه؟شما چه طور؟

    نه اصلا ما خوشخال هم میشیم


    18-تو سوالام سوال تکراری هم بود؟شماره سوالای تکراری؟


    بله 5 و8

    موفق باشی
    ممنون شما هم موفق باشی


  16. 7 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (چهارشنبه 12 مهر 91)

  17. #79
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    >>جنگ ۱۰۰ ساله چند سال طول کشید؟
    الف-۱۱۶ سال ب-۹۹ سال ج-۱۰۰ سال د- ۱۵۰ سال

    >>کلاه پانامایی در کدام کشور ساخته میشود؟
    الف-برزیل ب-شیلی ج-پاناما د-اکوادور

    >>مردم روسیه در کدام ماه انقلاب اکتبر را جشن میگیرند؟
    الف-ژانویه ب-سپتامبر ج-اکتبر د-نوامبر

    >>کدام یک از این اسامی اسم کوچک شاه جورج پنجم بود؟
    الف-ادر ب-البرت ج-جورج د-مانویل

    >>نام اصلی جزایر قناری واقع در اقیانوس ارام از چه منبعی گرفته شده است؟
    الف-قناری ب-کانگرو ج-توله سگ د-موش صحرایی


    پدر بزرگ چرا سوال زیاد میپرسه .

    جواب : چون آبی از شما گرم نمیشه من پیره مرد سوال طرح میکنم .
    خودمونیما این همه جوون تو تالار به گرد یه پدربزرگ نمیرسند .


    سوالها ادامه دارد ...............میام سرم شلوغه.

  18. 2 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 12 مهر 91)

  19. #80
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام

    من هم امروز تا فردا عصر مشغله ام زیاده ولی چون سوالها کم هست جواب میدم

    خودمونیم خیلی سخت هستند


    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    >>جنگ ۱۰۰ ساله چند سال طول کشید؟
    الف-۱۱۶ سال ب-۹۹ سال ج-۱۰۰ سال د- ۱۵۰ سال

    الف و ب و د

    >>کلاه پانامایی در کدام کشور ساخته میشود؟
    الف-برزیل ب-شیلی ج-پاناما د-اکوادور

    الف و ب و د

    >>مردم روسیه در کدام ماه انقلاب اکتبر را جشن میگیرند؟
    الف-ژانویه ب-سپتامبر ج-اکتبر د-نوامبر

    باز هم مثل دو سوال بالا

    >>کدام یک از این اسامی اسم کوچک شاه جورج پنجم بود؟
    الف-ادر ب-البرت ج-جورج د-مانویل

    مثل جواب سه سوال بالا

    >>نام اصلی جزایر قناری واقع در اقیانوس ارام از چه منبعی گرفته شده است؟
    الف-قناری ب-کانگرو ج-توله سگ د-موش صحرایی


    ب ج و د

    پدر بزرگ چرا سوال زیاد میپرسه .

    جواب : چون آبی از شما گرم نمیشه من پیره مرد سوال طرح میکنم .
    خودمونیما این همه جوون تو تالار به گرد یه پدربزرگ نمیرسند .


    واقعا

    سوالها ادامه دارد ...............میام سرم شلوغه.


    باشه من هم فردا عصر میام

  20. 4 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (چهارشنبه 12 مهر 91)


 
صفحه 8 از 40 نخستنخست 1234567891011121314151617182838 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.