رنگ فنوت منو با رنگ فنوت خودتت یکی کردی نمیگی من پیره مرد چشم درد میگیرم.
خودت گفتی دکتری
دوست داری دوست داشته باشی یا دوستت داشته باشن؟
معمولا کسایی که علاقه زیادی به کامپیوترشون و دنیای مجازیشون دارن از خانواده یکم دور میشن ، شما چی ؟
اهل ریسکی یا ترسویی ؟ کدومش بهتره ؟
دید شخصیت را در مورد این واژه ها در یک خط کوتاه بگو :
پیشرفت
سرنوشت
موفقیت
شکست
آینده
ایمان
طلاق
خدا
زندگی مشترک
نیاز
تنهایی
معجزه
شما دارای کدام هویت هستید؟ الف)ایرانی ب)اسلامی ج)انسانی ج) ظالم و مزدور
کدام را ترجیح میدی؟ الف) پول ب) اعتقادات ج) روابط د) انسانیت
کدام شخصیت را میپسندی؟ الف)با پرستیژ ب) با جنبه ج) یک جانب گرایانه د) دیکتاتور
.چه نوع موزیکی گوش میدید؟
نام نام خانوادگی خوانندهاشون رو دونه به دونه بگو .
پسرت چند سالشه . الهی
کسی را دارید که وقتی که از همه جا می برید برید طرفش برای آرامش؟
فکر می کنی برای کسی که دوستش داری تا کجا حاضری براش بری؟
چقدر براش حاضری گذشت کنی؟
اگه کتک نمی خوری بگو قبلا" شکست عشقی داشتی ؟
اگه آره می تونی سربسته بگی علتش چی بوده؟
چرا دکترا دست خطشون اونجوریه مثلا میخوان بگن ما جدا از دیگرانیم.
شنیدم برای خواندن نصخه پزشک آموزشگاه داره .
دست خطتت چطوره . خرچنگ قورباغه مینویسی فقط خودت بتونی بخونی
با کسی که تو روابط احساسیتون دخالت می کنه چه رفتاری می کنید؟
هوای بارونی را دوست داری؟
چرا تو هوای بارونی آدم احساساتی می شه؟
چرا اگه دلتنگ باشی تو بارون گریه می کنی؟
چرا اگه عاشق باشی تو بارون عاشقانه باهاش قدم میزنی؟
پس یعنی بازون هم شادی آوره هم رفیق دلتنگی ها؟
تاحالا شده تو بارون گریه کنی؟
چرا همه می گن پاییز فصل جدایی است؟
تو چی می گی؟
دوست داری تو بارون قدم بزنی یا برف؟
اگه زیر بارون کسی (منظور عشقت)بهت بگه دوستت دارم چه عکس العمل نشون می دی؟
اگه یک کفش نو خریده باشی تو بارون یک ماشین رد بشه و کثیفت کنه چی می گی؟
تو بارون کسی که شلوار لی می پوشه بنظرت آخر شب شلوارش چطوری می شه؟
وقتی بارون می باره خداچه حالی داره؟
بارون بباره دلتنگی یا وقتی دلتنگی بارون می باره؟
آسمان چشمات با آسمان خدا چه فرقی داره؟
بهانه چشمات برای گریه کردن چیه؟
بهانه آسمان برای گریه کردن چیه؟
یعنی انقدر مغروری که به زمین نگاه نیمکنیخودت گفتی
![]()
یه انتقاد از پدربزرگ بکن +و- فرق نمیکنه .
من فکر میکردم فکور اسم یه آقا هست . اصلا فکر نمیکردم یه خانم باشه .
آخه تو محلمون یه آقای بود اسمش فکور بودش یاد اون افتادم.
الان داری چیکار میکنی . خونه ای یا جایی دیگه .
بجزء همدردی چند صفحه دیگه تو مانیتورت باز هست . چیا هستند .
نظری برای تغییرات در همدردی داری بگو از صاعه انجام بدیم.
پسرت تو خیابون گریه کنه بگه مامان من این ماشین رو میخوام براش میخری .
دیدی بچه ها تو خیابون زیاد گریه میکنند هی میگن من اینو میخوام من اونو میخوام . نظرت چیه چیکار باید کرد.
پسرت از این اخلاقها داره یا نه .
خودت چطور کوچیک بودی اینجوری نق میزدی پامیکوبیدی به زمین . شورشور اشک بریزی .
شما الان بزرگ شدی . چه موقه آدم بزرگ میشه .
میدونستی هنوز بچه هستیهرچقدر بزرگ هم بشی پیش پدر مادرت بچه شون هستی .
انشالله خدا بهت دختر بده که میده . اسمش رو چی میزاری .







خودت گفتی
پاسخ با نقل قول


[/img]
زود باش عذر خواهی کن.می تونی با لحن فیلمهای کره ای بگی لطفا منو بکشین مدیر همدردی






علاقه مندی ها (Bookmarks)