سلام به همگی
بچه ها بیاین تو این تاپیک درخواست هائی که به نظرتون بی جاست و نباید از همسرمون درخواست کنیم رو بنویسیم.و مثال عینی بیاوریم.حتی درخواستهای به جائی که در شرایط نامناسب نباید از همسرمان درخواست کنیم.(در واقع اون شرایط نا مناسب رو بگیم)
اگه هم شک دارید نظرتون تا چه حد درسته می تونید به عنوان سوال بپرسین که بقیه مخصوصا کارشناسا بیان و راهنمائی کنن.
به عنوان اولین نفر:شب قبل با همسرم تا دیر وقت تو شهر می گشتیم البته با ماشین
اینو بگم همسرم با ذوق و شوق فراوان ازم خواست بریم و من که حسابی مشغول بودم با یه بازی کامپیوتری بر خلاف میل قبول کردم.
امشب که از مهمونی بر می گشتیم گفتم بریم گفت امشب اصلا.من که یاد دیشب افتادم بیشتر اصرار کردم ببینم آیا حاضره به خاطر من این کارو انجام بده ولی هرچی التماسو خواهش و قسم افاقه نکرد و خورد تو برجکم.
من می دونستم اون مخالفه ولی با اصرار بی جا خودمو کوچیک کردم









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)