عزیز و مهربون
تولدتون کلی مبارک و دنیاتون غرق شادی, سلامتی و آرامش.
تشکرشده 1,120 در 173 پست
عزیز و مهربون
تولدتون کلی مبارک و دنیاتون غرق شادی, سلامتی و آرامش.
hadieh (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
وااااااااااااي
به واقع شوك شدم . مرررررررررررررررررررررررس ي
چه متن هاي قشنگي .چه عكسهاي خوشگلي . چه احساسات نابي . چه دلهاي مهرباني داريد شما دوستان ؟!
از تك تك شما تشكر مي كنم . بغلم پرشده از عطر مهرباني و بزرگواري شما عزيزانم . مرررررررررررررررسي .
زندگي يعني همين لحظات ناب و قشنگ .
خدا را شكر مي كنم كه تك تك شما را دارم و دلم گرم به دوست داشتن شما عزيزانم است . تك تك شما را با تمام ويژگي هاي خاص خودتان دوست دارم . يك عالمه . يك عالمه ؟! هوار هوار هوار هوارتا .
من هم براي تك تك شما ها بهترين هاي هستي را آرزو مي كنم و اميدوارم هر لحظه زندگي تان سرشار از فراواني و بركت و عشق و ايثار و .........باشه .
ani (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام
امشب شب تولد داملای عزیزه
داملای مهربون، تولدت مبارک
ایشالا سالهای زیادی اینجا باشی و هر سال برات تولد بگیریم
ایشالا همیشه توی زندگیت موفق باشی.
شاد و سرزنده باشی![]()
دختر مهربون (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 2,204 در 465 پست
داملا جان، نازنینم تولدت مبارک. برات آرزوی موفقیت میکنم.
![]()
![]()
shabe barooni (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
تولده تولده تولد داملاست.داملا خوش به حالت.بیا شمعا رو فوت کن.
تولدت مبارک.
فرهنگ 27 (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
تولد تولد تولدت مبااااااااااااااااااااااا رررررررررررررررررررررک
:R:R
مبااااااااااااااااررررررر رک مبااااااااااااااااررررررر رک تولدت مبااااااااااااااااررررررر رک
![]()
![]()
![]()
بیا شمعارو فوت کن ...تا 100 سال زنده باشی
نه 100 سال کمه ، پس 120 ساله شی
120 سال هم کمه ، همیشه زنده باشی
با آرزوی بهترینها برای داملا و آنی عزیزم
همیشه شاد ، موفق ، خوشبخت و سلامت باشید
همیشه هم خوشبختی و سعادت تو وجودتون باشه
خیلییییییییییییییی دوستتون دارم
این گلها هم هدیه من
bahar.shadi (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
داملا جون تولدت مبارک عزیزم
ما کیک می خوایم ما شیرینی می خوایم
کلاه بوقی یادت نره بیا شمعا رو فوت
بی نهایت (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 4,006 در 737 پست
داملا جان تولدت مبارک
![]()
فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی
یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.
پاییزان (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
آنی عزیز و داملای مهربون
تولد لحظه هاتون مبارک،
برا تون روزهائی پر از موفقیت و سلامتی آرزو دارم و امیدوارم برگهای تقویم زندگی هر دو عزیز بهاری و شاد باشه.
baby (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 3,519 در 509 پست
از تک تک دوستانی که لطف کردند وتولدم
رو تبریک گفتند تشکر می کنم چه اونایی که از 2 هفته قبل شروع کردند،وچه اونایی که
ازدیشب وهمچنین اونایی که قراره فردا وپس فردا تبریک بگند.
ممنونم وبرای همتون آرزوی سلامتی وشادکامی دارم.
داملا (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)