سلام دوستان،
در صورت تمایل در این تاپیک در هر پست یک آیه از قرآن که به نظرتان زیباست را بنویسید.
البته اشکال ندارد اگر آیه ها کوتاه هستند تعدادشان بیشتر باشد، ولی سعی کنید هر پست بیشتر از 2-3 خط نباشد تا طولانی نشود.
اگر نوشتن عربی آیه برایتان وقت گیر است، فقط معنی فارسی و نام سوره و شماره آیه را بنویسید.
ولی حتماً معنی فارسی آیه ها را بنویسید.
با تشکر از همکاری شما!
من شروع می کنم:
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
وَلَا تَمْشِ فِي الْأَرْضِ مَرَحًا ۖ إِنَّكَ لَن تَخْرِقَ الْأَرْضَ وَلَن تَبْلُغَ الْجِبَالَ طُولًا
و روی زمین، با تکبر راه مرو! تو نمیتوانی زمین را بشکافی، و طول قامتت هرگز به کوهها نمیرسد!
(اسراء 37)








علاقه مندی ها (Bookmarks)