دوستان سلام اميدوارم هميگي خوب باشيد اميدوارم با كم شدن هر برگ از درخت تو پاييز 1 دونه از مشكلات شما هم كم بشه.يه خبر جديد دارم كه نميدونم چه طور باهاش برخورد كنم ازتون ميخوام كمكم كنيد.ديشب پدر همسرم با پدرم تماش گرفت و با هم تلفني صحبت كردن البته بيشتر احوال پرسي كردن.پدر شوهرم ميخواد قلبشو عمل كنه يه جورايي زنگ زده بود حلاليت بطلبه.تو حرفاش فقط اشاره اي به ما كرد و گفت بعد عملم يعني 2:3 هفته ديگه ميبياد خونه ما تا حرف بزنيم و تاكيد كرده بود كه ميخواد بيشتر نقش داوري داشته باشه و گفته بود من فكر نميكنم اينا كه تو اين 4 ماه به طرف هم برنگشتن با هم تماسي نداشتن زندگيشون بتونه ديگه برگرده.پدرمم تو جواب گفت مشكلي نداره نهايتش ميخوان جدا بشن.خيلي كلافه ام به نظرتون چه كار ميخوان بكنن تصميمشون اينه بيان دنبال من و راضيم كنن برگردم يا اينكه نه ميخوان تكليفشون برا طلاق مشخص بشه و برا جدايي ميخان بيان.به نظرتون من چه برخوردي كنم و چه شرايطي بذارم اصلا با وجود مشكلاتي كه داشتيم صلاح برگردم اون قضيه ترياكو چه طور مطرح كنم و چه طور مطمئن بشم ازش؟و اگه حرفشون فقط جدايي بود و فقط برا طلاق امدن يا اينكه خواستن اونا برا من شرط تعيين كنن چه طور برخورد كنم؟لطفا راهنماييم كنيد از مدير همدردي و مشاور سايتم ميخوام كمكم كنن ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)