سلام ،
دعای خوب از هر چیزی خوبتره ..
ممنونم عروس خوشبخت عزیز . امیدوارم خوشبختی از سر و کول زندگیتون بالا بره![]()
اما برای نفر بعد :
دعا می کنم
بفهمه زمان خیلی کوتاهه و عمر اونقدر سریع می گذره که گاهی حسرت انجام خیلی از کارها به دل آدم می مونه ..
دعا می کنم
مهربونی رو ملاک زندگیش قرار بده و بخشش رو و درک رو ..
دعا می کنم
زندگیش همیشه پیوسته با امید باشه و قدر کوچکترین داشته هاش رو بدونه که عملا همونا هستن که حس خوشبختی رو مضاعف می کنن ..
و در نهایت
ایامش به کام
![]()










پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)