بله ان شالله که 5 درصد پسران نظر من را داشته باشند. می خواهید قبول کنید می خواهید نکنید. با بحث پسرانی که به رابطه با دوست دختر خود قناعت کرده اند هم کاری نداشته باشیم، ازدواج موقت راهیست که دسته وسیعی از پسران آن هم از نوع مذهبی برای برطرف ساختن امیال خود پیشه کرده اند. به خصوص وقتی حجم مسئولیتها باعث می شود سن ازدواج آنها افزایش یابد رغبت انها به ازدواج کاهش می یابد. البته می توانید شما آنها را فحش دهید و بگویید هرزه اند ولی واقعیت این است که آنان که شما هرزه می دانید کسر بزرگی از پسران را تشکیل می دهند که مانند من توجیهی برای ازدواج پیدا نکرده اندد. البته آنها مانند من خودشان را جر واجر نمی کنند بلکه ببینند مشکل از چیست و چرا دختران تا به این حد متوقع شده اند. اگر برای شخص من مهم نبود بی شک دنبال این خط را گرفته بودم. ولی این تاپیکی که ایجاد کرده ام نشان دهنده این است که می خواهم تا حد امکان توجیهی برای ازدواج پیدا کنم. ولی واقعا تاکنون نتوانسته ام.
در انتها این تاپیک بیش از همه به درد دختران می خورد.هیچ کسی بیش از خودآنها از عدم ازدواج در جامعه ضربه نخواهد خورد.






علاقه مندی ها (Bookmarks)