به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 28 نخستنخست 123456789101112131415161727 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 286

Hybrid View

  1. #1
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    این سوال هم از خانم بهاری دارم هم از خانوم 7
    اگر ذهن شما خوانده می‌شد آیا تمرکز بر ذهنتون داشتید که چه حرفایی بزنید در ذهن و چه حرفایی نزنید در ذهن؟
    چطور جلوی فکر نامربوط رو می‌گرفتید؟ یا اصلا اجازه می‌دادید به هر چی فکر کنید؟

  2. 2 کاربر از پست مفید خادم رضا تشکرکرده اند .

    miss seven (سه شنبه 27 خرداد 99), Pooh (دوشنبه 02 تیر 99)

  3. #2
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خادم رضا نمایش پست ها
    این سوال هم از خانم بهاری دارم هم از خانوم 7
    اگر ذهن شما خوانده می‌شد آیا تمرکز بر ذهنتون داشتید که چه حرفایی بزنید در ذهن و چه حرفایی نزنید در ذهن؟
    چطور جلوی فکر نامربوط رو می‌گرفتید؟ یا اصلا اجازه می‌دادید به هر چی فکر کنید؟
    سلام خادم رضا عزیز

    ببینید خادم رضا هیچ وقت نمیشه جلوی ذهن رو گرفت ...ذهن درست مثل جریا یه رود میمونه که ممکنه یه سری آشغالایی هم در مسیر خودش بیاره ....ما آدما میتونیم اون آشغالا (که میشه افکار منفی و ...) رو کنار بزاریم و به بخش زلال ذهنمون فکر کنیم ...در اصلا ذهن با فکر کردن متفاوته .
    بنظر من بدترین اتفاق ممکنی که درباره ی یه انسان میتونه بیفته این هست که تفکراتش خونده بشه ... من به شخصه خودم خیلی نگران میشدم ...واقعا بعد این سؤال دارم فکر میکنم خدا چقدر خوبه که این ویژگی فکر خوانی رو به آدما نداد .
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  4. کاربر روبرو از پست مفید miss seven تشکرکرده است .

    Pooh (دوشنبه 02 تیر 99)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    خدا قوت 7عزیز

    ۱- به نظرت چرا دخترا بابایی هستن و پسرا مامانی؟

    ۲-ریشه کلمه ی الگوریتم؟

    ۳- کشف ماری کوری؟

    ۴-چرا نباید با لیوان مسی آب خورد؟

    ۵-سرعت صوت در اب بیشتره یا در هوا؟


    ۶- همدردی جزو مواد مخدر محسوب میشه؟

    ۷- اولین خاطره خوبی که توی عمرت داشتی؟

    ۸-جالب ترین اختراع بشر به نظرت چیه؟

    ۹-بهترین خصوصیت اخلاقی که در اطرافیان و کسانی که میشناسی دیدی و دوست داری اونجوری بشی چیه؟

    ۱۰-بدترین و نفرت انگیزترین خصوصیتی که در کسی دیده ای چیه؟

    ۱۱- نظرت در مورد تقلب در امتحان؟

    ۱۲- نظرت در مورد جمله قیامت توی همین دنیاست چیه؟

    ۱۳-بزرگترین قهرمان زندگیت؟

    ۱۴- نظرت در مورد فروید؟

    ۱۵- نظریه ی اریک برن در مورد چیه؟

    ۱۶- تعریف زیبایی ازنظر تو؟

    ۱۷-اگه بچه هامونو نفرستیم مدرسه چی میشه؟

    ۱۸- happy molecule چیه؟

    ۱۹- نویسنده کتاب مائده های زمینی؟

  6. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    ایا تیک عصبی دارین؟ چی هست؟

    در طول شبانه روز چه وقتایی و چندبار مسواک میزنین و مارک خمیردندون چیه؟

    واکنشتون به انسان بیشعور چیه؟؟

    واکنشتون به انسانهایی که خودشیفته هستند چیه؟

    لامپ کم مصرف ، مصرفش کمتره یا لامپ معمولی؟

    مشعوف کننده ترین خبری که توی عمرتون شنیدین؟

  7. 2 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    miss seven (سه شنبه 27 خرداد 99), Pooh (سه شنبه 27 خرداد 99)

  8. #5
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها

    ایا تیک عصبی دارین؟ چی هست؟

    تیک عصبی ندارم ولی نمیدونم حدود یه سالی هست که هنگامی که خوابم دست و پام یهو تکون میخورن ... به مامانمم که گفتم میگه بخاطر اعصابه ... بماند ...


    در طول شبانه روز چه وقتایی و چندبار مسواک میزنین و مارک خمیردندون چیه؟

    شب ها مسواک میزنم و وقتایی که میرم بیرون ....مارک خمیردندونمم پونه و نسیم و ایناس .

    واکنشتون به انسان بیشعور چیه؟؟

    شاید اوایل واکنش نشون میدادم ولی یاد گرفتم با آدم بیشعورر نباید کلنجار رفت و دهن به دهن شد چون فایده ای نداره و بیشتر خود آدم ناراحت میشه .... وقتی با چنین آدمایی برخورد میکنید فکر کنید اون آدم بیماره ...و ما نباید از آدم بیمار توقع رفتار خوب داشته باشیم .

    واکنشتون به انسانهایی که خودشیفته هستند چیه؟

    بیشتر بی محلی ...چون اون آدما پیش خودشون فکر میکنند از همه بهترن و وقتی بقیه ی آدما با این افراد معمولی و ساده رفتار کنند و یه جورایی بی محلی کنند خودشون متوجه میشن همچین خبری هم بهشون نیست .

    لامپ کم مصرف ، مصرفش کمتره یا لامپ معمولی؟ لامپ کم مصرف

    مشعوف کننده ترین خبری که توی عمرتون شنیدین؟

    خیلی چیزا منو خوشحال کردن ...حتی کوچکترین چیز ها هم منو خوشحال میکنند ولی چیزی که عمیقا دوستش دارم لحظاتی هست که آرامش خاطر دارم و به چیزی فکر نمیکنم ...استرس و نگرانی ندارم و روح و جسمم سالمه .... همین خوشحال ترین حالتی هست که میتونم داشته باشم ...

    .......
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  9. 3 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    Eram (چهارشنبه 28 خرداد 99), gholam1234 (سه شنبه 27 خرداد 99), Pooh (دوشنبه 02 تیر 99)

  10. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    علت اینکه اینقدر بیش از حد با خودتون صادقین چیه؟؟؟

  11. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    miss seven (چهارشنبه 28 خرداد 99)

  12. #7
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    علت اینکه اینقدر بیش از حد با خودتون صادقین چیه؟؟؟
    آیا این هم جزء سؤالات صندلی داغه ؟
    خب طبیعتا آقا غلام یه آدم هیچ وقت نمیتونه خودشو گول بزنه ... من هم خودمو با تمام ضعف ها و قوت هایی که دارم پذیرفتم ...
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  13. کاربر روبرو از پست مفید miss seven تشکرکرده است .

    gholam1234 (چهارشنبه 28 خرداد 99)

  14. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام
    خانم هفت امضای مدیر همدردی چه مفهومی رو دنبال میکنه؟

    امروز شهادت امام صادق ع بود، چی خصوصیات و مکارمی از ایشان میدانید؟

    چرا رشته روانشناسی رو انتخاب کردین؟

    دختری بر ترک یک موتور سیکلت در حال کشیدن سیگار هست چی کار میکنید؟ چه کاری برای اون دختر انجام میدین؟ چه توصیه برای خانواده اون دختر دارین؟ چه توصیه برای خانواده ها دارین تا فرزندشان چنین نشوند؟

    - - - Updated - - -

    سلام
    خانم هفت امضای مدیر همدردی چه مفهومی رو دنبال میکنه؟

    امروز شهادت امام صادق ع بود، چی خصوصیات و مکارمی از ایشان میدانید؟

    چرا رشته روانشناسی رو انتخاب کردین؟

    دختری بر ترک یک موتور سیکلت در حال کشیدن سیگار هست چی کار میکنید؟ چه کاری برای اون دختر انجام میدین؟ چه توصیه برای خانواده اون دختر دارین؟ چه توصیه برای خانواده ها دارین تا فرزندشان چنین نشوند؟

  15. 2 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 28 خرداد 99), Pooh (شنبه 31 خرداد 99)

  16. #9
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mvaz نمایش پست ها

    سلام خانم هفت

    سلام آقای mvaz گرامی

    امضای مدیر همدردی چه مفهومی رو دنبال میکنه؟

    عدم تعلق و وابستگی به دنیا

    امروز شهادت امام صادق ع بود، چی خصوصیات و مکارمی از ایشان میدانید؟

    واقعیتش امام صادق (ع) به عبادت و ذکر گفتن مشغول بودن ...از حال فقرا و مستمندان و نیازمندان غافل نبودن....در رفع گرفتاری سائلین زبانزد عام و خاص بودن ..در علم و دانش

    یه حدیث هم از ایشون میگم :

    عبادت خداوند را با وجود خستگی و بی میلی بر خود تحمیل ننمایید .

    نا گفته نماند سال ها پیش ( یعنی حدود 12 سال پیش حالا کمتر یا بیشتر ) یه بار با بچه های مدرسه ما را بردند کتابفروشی و من بین همه ی کتاب ها دو کتاب خریدم ...یکی زندگی نامه چهارده معصوم و دیگری عنایات امام زمان (ع) درباره ی شفای بیماران و اینا ....
    الآن هم اون مطالبی که برا امام صادق نوشتم از همون کتاب 14 معصوم (ع) بود


    چرا رشته روانشناسی رو انتخاب کردین؟

    از کودکی که نمیشه گفت ولی از دوران مقطع راهنمایی و اینا به من گفته میشد ویژگی های اخلاقیت به درد رشته ی روانشناسی میخوره ... من جدی نمیگرفتم و اصلا برام مهم نبود ... من روانشناسی رو بیشتر بخاطر شناخت آدما انتخاب کردم ولی اینو بدونین که توی دانشگاه هر چی یاد میدن همه نظریه هستش ..اگر واقعا میخواهید چیزی یاد بگیرید و مفید به حال جامعه باشید باید برید تو دل جامعه و با مشکلاتشون آشنا بشید .
    من هیچ وقت نمیخوام روانشناس بشم ...یعنی دوست دارم رشته ی روانشناسی رو ولی به عنوان یه حرفه و شغل نه ...چون همه کسی نمیتونه از پس این کار برمیاد چون همه جور مراجعی ممکنه پیشتون بیاد با رفتار های گوناگون ...یعنی ممکنه آدم داغون هم بیاد .. خب چون من ظرفیتش رو توی خودم نمیبینم نمیرم .


    دختری بر ترک یک موتور سیکلت در حال کشیدن سیگار هست چی کار میکنید؟ چه کاری برای اون دختر انجام میدین؟ چه توصیه برای خانواده اون دختر دارین؟ چه توصیه برای خانواده ها دارین تا فرزندشان چنین نشوند؟

    واقعیتش بلد نیستم چکار کنم ...تربیت اون دختر دست من نیست و هر کسی هم مسئول تربیت دیگران نیست ...
    .....
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  17. 3 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    gholam1234 (پنجشنبه 29 خرداد 99), Mvaz (پنجشنبه 29 خرداد 99), Pooh (شنبه 31 خرداد 99)

  18. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.

    سون جان به نظرت مدیر همدردی چه شکلیه؟

    اگر بهت میگفتن میتونی انتخاب کنی که در چه زمانی و در چه کشوری زندگی کنی، چه زمانی و چه کشوری رو انتخاب میکردی؟

    ملاک تشخیص حق و باطل به نظرت چیه؟

    بزرگترین هدفت توی زندگی چیه؟

  19. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    miss seven (چهارشنبه 28 خرداد 99)


 
صفحه 7 از 28 نخستنخست 123456789101112131415161727 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.