الهام جان
شما الان از خودت ناراضی هستی ( تزت ناتمومه، زندگی مشترکت اونطور که می خواستی نشده و ...)
از مادرشوهر و خانواده شوهر ناراضی هستی
از پدر و مادرت ناراضی هستی
این نارضایتی ها توی رفتارت منعکس می شه.
اولین قدم این هست که یه کم روی آرامش خودت کار کنی.
به نظر من یه مدت به همسرت فکر نکن
مداوم و پیوسته روی خودت کار کن.
ورزش برو ... حتما حتما حتما
تزت را تموم کن
روزی چند بار به مدت خیلی کوتاه تمرینهای تمرکز و آرامش داشته باش. چند تا 5 دقیقه.
برنامه حال خوب
روزهای فرد
شبکه سلامت
ساعت 21-22
این برنامه را ببین.
یه کم که آرومتر شدی، گامهای بعدی را برمی داری.
--------
با همسرت نمی خواد برخوردی کنی.
فکر کن همخونه ات هست.
مستقله برای خودش.
هر وقت دوست داشت اومد خونه، دوستته. باهاش برخورد خوب و عادی داشته باش
هر وقت هم نیومد زندگی خودشه، کاریش نداشته باش.
واقعا فکر کن هم خونه است و زندگیش به شما ربطی نداره. گیر بهش نده. حتی توی فکرت.
باج و امتیاز هم بهش نده.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : یکشنبه 11 بهمن 94 در ساعت 14:05
علاقه مندی ها (Bookmarks)