مرسی دوستان
اما من رودر رو نمیتونم بگم اصلا نمیدونم چطوری بحث رو باز کنم و چی بگم
چه دلایلی براش بیارم من که قبلا بهش گفتم نمیام شهرتون میدونم وقتی نوشته میخوام ببینمت یه عالمه حرف داره واسم ای خدا نمیدونم تو لحظان چیکار کنم ...
به نظرتون چه دلایلی براش بیارم که قانع بشه؟؟
یعنی همونجا باید ازش خدافظی کنم؟؟؟؟؟![]()






اما بخونید یه تجربست دیگه
زنگ زد دختره زبون دراز گفت که اگه موافقی و همه چیز اوکی هست قراره جمعه رو فیکس کنیم گفتم من مشکلی ندارم باید ببینم مادرم وقت دارن یا نه من باهاشون مشورت میکنم بهتون خبر میدم گفت باشه منتظرم و قطع کرد ...
ایشاا... خوشبخت بشی.مراقب برخوردت باش، از همین الان با هر حرف و حرکتت داری یه آجر از پایه زندگیتو میذاری،به پا کج نری بالا.

علاقه مندی ها (Bookmarks)