به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 61 تا 65 , از مجموع 65

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 خرداد 02 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1391-7-14
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    9,149
    سطح
    64
    Points: 9,149, Level: 64
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 201
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 59 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    8 سال تفاوت سنی، اما قد و هیکل تقریبا یکسان

    نمیدونم عنوان رو درست انتخاب کردم یا نه؟ اگه درست ننوشتم معذرت میخوام.
    -------------------------------------------------------------------------------------
    قبلا چند تا فرصت ازدواج داشتم و اما هربار بنا به دلایلی منصرف شدم. ی مدت بیکاری رو به خوشگذرونی و علافی گذروندم. اما دیگه احساس میکنم داره خیلی دیر میشه و هر کی با شرایط من بود تا حالا ازدواج کرده بود. حالا هم برگشتم سرکارم هم پس انداز کافی و شرایط روحی روانی ازدواج رو به نظر خودم دارم.

    ایندفه ی دختر رو پسند کردم که به نظرم اگه دیر بجنبم از دستم رفته چون خیلی تعریف خودش و خونوتدش رو شنیدم.البته اینم بگم که سفارش یکی از بزرگهای فامیل هم بوده که بهم معرفیش کرده و گفته تحقیق کن. تا جایی که تحقیق کردم خونواده فقیر و خیلی با شعور و کمالاتی هستن. از دختره خوشم اومده.دلایلم هم اینه که تقریبا همقدیم.(خودم قدم 185). خوشکل و باوقاره اما مغرور. سادگییش در لباس پوشیدن. طرز برخورد بسیار مهربونش و چیزای دیگه ای که الان به ذهنم نمیرسه.

    از اونجا که تکنسین کامپیوتر هستم یکی دوبار راهم افتاده خونشون اما جرات نکردم چیزی بهش بگم چون ترسیدم بد فکر کنه و جواب منفی بده. چون میخوام قبل از هرچیز نظر خودشو بدونم.
    شاید حس دوست داشتنم نسبت به ایشون زیاد نباشه اما احساس میکنم کسی باشه که بتونم ی زندگی آروم و بی دغدغه رو کنارشون داشته باشم.

    اما دو تا چیز هستش که ی کم دلسردم میکنه و حالا از شما همیاران و کارشناسان عزیز راهنمایی میخوام.

    1-یکی اینکه خونوادش از نظر مالی خیلی از ما پایینترن؟ (البته این برام ملاک نیست چون دوس دارم دختری که طعم فقیر بودن رو چشیده رو بتونم از هر نظر تامینش کنم. چون به نظرم اینجور آدما بهتر قدر زندگی رو میدونن)

    2-یکی هم اینکه 8 سال از من کوچیکتره؟ که به نظر من چون از نظر قد و هیکل تقریبا مساوی هستیم(من ی کم بلندتر و تپل تر هستم) این مورد مشکلی ایجاد نمیکنه.

    -در ضمن دوتا خواهر بزرگتر از خودش داره که یکیشون ازدواج کرده اما اون یکی هنوز مونده.از این لحاظ هم مشکلی ندارم چون اگه خودش قبولم کنه تا هر وقت بخواد منتظرش میمونم. البته برای من هم بهتر میشه تا وقتی خونه ای رو که دارم میسازم تموم کنم.


    به نظرتون این مسایل مشکلی ایجاد میکنه یا نه؟

    مشاورین عزیز قبلا هم به حرفاتون گوش کردم بازم گوش میکنم. هر چند چند بار از دستتون عصبانی شدم اما همیشه حق رو به شما دادم. امیدوارم همیشه سربلند باشید.
    منتظر کمکتون هستم.
    ویرایش توسط parvizb : چهارشنبه 31 اردیبهشت 93 در ساعت 15:08

  2. 2 کاربر از پست مفید parvizb تشکرکرده اند .

    کاغذ بی خط (جمعه 23 خرداد 93), ترانه ی عشق (دوشنبه 13 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 61
    آخرين نوشته: جمعه 17 اردیبهشت 95, 22:06
  2. افسردگی، عدم اعتماد به نفس،مشکل در هدف گذاری، ترس و افکار منفی
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 20:47
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. عدم انتقاد و تلافی، فقط سکوت وگرنه دعوا
    توسط آفتاب همدرد در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: جمعه 16 اردیبهشت 90, 18:57
  5. مشکل من با همسرم ( افسردگی، بی توجهی، جنسی ) بعد از رفتن به مشاور
    توسط نیلا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اردیبهشت 90, 13:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.