به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 102
  1. #61
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    به شوهرم پیام دادم
    سلام عزیزم
    خوبی؟ بچه خوبه؟
    دیروز رفتم پیش مشاور, من حاضرم هرکاری رو که به ادامه زندگیمون کمک کنه انجام بدم ولی شرطی که گذاشتی مارو به طلاق نزدیک تر مکینه و من هنوز به جاییی نرسیدم که بخواهم مهرمو ببخشم و جونمو آزاد!
    اون چیزی که زندگیمون رو خراب کرد مهریه نبوود کدوم زن و شوهری رو دیدی کنار هم باشن و حرف مهریه بزنن؟؟؟
    خودمون وقتی باهم بودیم ح ف مهریه بینمون نبود وقتی بحث مهریه پیش اومد که ازهم دور شدیم
    رابطمون به خاطر اشتباه ها و خطاهایی بود که ندونسته و ناآگاهانه انجام دادیم, من سهم خودم رو از اشتباهاتم میپذیرم و حاضرم هر تلاشی بکنم تا جبرانش کنم
    ای کاش فرصت میدادی در کنار مشاور تخصصی و اساسی برای درست کردن زندگیمون تمام تلاشمون رو میکردیم با راهنماییاش پیش میرفتیم و اون وقت اگه دیدیم فایده نداره و نتونستیم زندگی آروم در کنار هم داشته باشیم اون وقت از هم جدا میشدیم برای طلاق همیشه وقت هست اینجوری حداقل میتونستیم به آیدا بگیم تمام تلاشمونو کردیم ولی نشد
    فکر میکنم زندگیمون قابلیت اصلاح رو داره و اگه برای اصلاحش تلاش نکنیم حسرتش همیشه به دلمون میمونه و چوبش رو میخوریم

    - - - Updated - - -

    الانم چون خیلی خیلی دوست دارم نمیخواهم خودم رو بهت تحمیل کنم نمیخواهم به زور مجبورت کنم با من زندگی کنی
    دوست دارم و دلم نمیخواد بدون علاقه با من سرکنی این هم برام برام رنج آوره


    بلافاصله جواب داد
    بچرخ تا بچرخیم بشین و ببین چی میشه

    - - - Updated - - -

    منم پیام داد
    حالا که رفتیم پیش مشاور بذار با نظر او پیش بریم و سرخود دارو مصرف نکنینیم بالاخره اون مشاوره و میدونه زن و شوهری که همو دوست دارن چطور میتونن به هم تضمین بدن نه حرف,من باشه نه حرف تو بذار مشاور بگه چطوری به هم تضمین بدیم تا زندگیمونو از نو و درست و آروم بسازیم
    ج داد
    تو اگه انسان بودی بچتو نصف شب ول نمیکردی از حیوونم کمتری
    من دیگه با هیچ چی کار ندارم گور پدر مشاور
    بشین و ببین چ چیزایی پیش میاد تو نه شوهر داری نه بچه تموم شد دیگه


    - - - Updated - - -

    من: قربونت برم درکت میکنم برای ساختن و چبران اشتباهاتم هرکاری رو حاضرم انجام بدم هرکاری که به حفظ و ساختن زندگی کمک کن بخشیدنمهریه راه طلاق رو آسون میکنه
    او: من و دخترم تصمیممونو گرفتیم به شما هم احتیاجی نداریم خواهشا سکه هاتونو بگیرید و مزاحم زندگی ما نشید
    من: گفتم عزیزم نمیخواهم خودمو بهت تحمیل کنم
    او: پس مزاحم ما نشو شیش ماه یک سکتو برید برو بگیر دیگه از منو دخترم دور باش
    من: برای حفظ زندگیمون هر تلاشی رو میکنم قصد اذیت کردن ندارم
    او:تلاشت اینه دیگه طرف ما نیا
    من: خانوما وقتی از شوهراشون متنفر میشن مهریه رو میبخشن تا طلاق بگیرنولی من دوست دارم
    بخشیدن مهریه از نظر من یعنی ازت متنفرم
    او:حالا از هرلحاظ واسم مهم نیست میخواستیم بهت یه فرصت بدیم نخواستس حالا خودتی و خودت تنهای تنها منو آیدا همو داریمو به وجودتم نیازی نیست همونطور که تو این دوماه نبود مزاحم ما نشو پاتو بکش بیرون از زندگی ما

    - - - Updated - - -

    من: یادت، خاطراتت، خوبیات، مهربونیات همیشه باهام میمونه و تنهام نمیذاره

    - - - Updated - - -

    حرفهای شوهرم ناراحتم ککرد و بالهای صداقت عزیز بهم گفت واکنش وارونه رو سرچ کن و بخون
    یعنی خواسته با این حرفهاش حالت درونیش رو پنهان کنه یعنی دلش تنگ شده و زندگی رو میخواهد ولی به ظاهر نشون میده که هیچ علاقه ای بهم نداره و من براش نقش یه مزاحمم؟؟؟

    حالا دربرخورد با اینجور واکنشها باید چیکار کرد؟
    الان من سر موضع خودم بمونم و عشقولانه باشم یا اینکه فعلا کاری به کارش نداشته باشم و لاوتروکونی رو به زمان دیگه ای موکول کنم؟ یعنی به قول خودش مزاحمش نشم؟؟؟؟؟

    البته بعد پیام آخر دیگه چیزی نداده منم ندادم

  2. 10 کاربر از پست مفید بهار_68 تشکرکرده اند .

    del (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), paiize (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), salehe92 (پنجشنبه 01 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 01 خرداد 93), بی نهایت (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), بالهای صداقت (سه شنبه 30 اردیبهشت 93), ذمانح (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), رویاا (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93)

  3. #62
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array
    بهارجان شما در نهایت می خواهید به آرامش در زندگی تون برسید و آنچه که مسلم هست ،شما دو راه پیش رو دارید

    الف) اصلاح زندگی تون و برگشتن در کنار همسرتون

    ب) طلاق گرفتن

    آیا به نظرت راه دیگری هم هست؟( اگر هست حتما بنویس ، تا اون رو هم بررسی کنیم)

    در خصوص (راه الف) حتی اگر شما آشتی کنید و هردوتاتون برید کنار هم و در یک خانه زندگی کنید ، اگر شما شیوه درست زندگی کردن و چگونگی رفتار با یک مرد را نیاموزی ، بار دیگری که دعواتون بشه ، وضعیتتون از این هم بدتر می شود ، چیزی در حد فاجعه غیرقابل اصلاح

    در خصوص (راه ب) ، نیز اگر خودت را آماده نکنی ، آسیب های طلاق شما را بسیار می آزارد

    طلاق ، چیز خوبی نیست ، اما اون هم راهی است ، که در مواردی ، بهترین راه می شود .. لیکن برای اینکه از این راه نیز به سلامت عبور کنیم می بایست این مطلب مدیر را با دقت زیاد یاد بگیریم

    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی نمایش پست ها

    (همین جا این نکته بسیار بسیار بسیار مهم را به آن دسته از اعضایی بگویم که مستقیما یا با طعنه می گویند که چرا ما به زوجین توصیه طلاق نمی کنیم: علت همین بند هست. طلاق همیشه قدرت و توانی بیش از قدرت برای حل مشکلات نیاز دارد. غالبا زوجین مشکل دار، طلاق را نه به صورت یک انتخاب قدرتمندانه، بلکه به عنوان یک فرار ذلیلانه از مهلکه انتخاب می کنند. یعنی موقتی می خواهند از یک مخمصه خلاص شوند، غافل از آنکه به خاطر ضعفشان، پس از طلاق متوجه می شوند که مشکلاتی شدیدتر وجود دارد و آنها ناتوان از مقابله با آن هستند. خلاصه اینکه زوجین باید در آگاهی، مهارت و خودکنترلی قوی باشند و با سعه صدر و تحمل بالا باشند، آنگاه یا مشکلات زندگی را به زانو در می آورند یا جدایی را با قدرت انتخاب می کنند و پیروزمندانه زندگی خود را در جهتی جدید هدایت می کنند بدون اینکه احساس شکست کنند. همه کسانی که طلاق را احساس شکست می دانند. به خاطر اینکه ضعیف بوده اند. وگرنه کسی که قوی هست چه در ادامه دادن به زندگی چه در جدا شدن پرتوان خواهد بود ، مشروط بر اینکه همه جانبه و با آگاهی تصمیم گرفته باشد.)

    یکبار گذشته ات را مرورو کن ، تاپیک هایت را مرور کن، رفتارها و تصمیماتت را مرور کن
    هرجا که شما ، می خواستی زود به نتیجه برسی ، واکنش نادرستی انجام دادی ، لذا صبور بودن شما ، اولین گام برای رسیدن به آرامش هست ( لطفا از همین الان صبوری کردن و به تاخیر انداختن ، واکنش را تمرین کن -- مثلا تاخیر انداختن در جواب دادن به مشاور ، در دادن اس ام اس ، در صحبت با پدرومادر ، در برخورد با رئیس اداره و ....)

    در حال حاضر اجازه بده ، زمان بگذرد ، اصرار نداشته باش همین الان ظرف مدت یک ماه همه چی تموم بشه ، یا آشتی یا طلاق

    شما بیا یکسال برای خودت زمان بگذار و پایان این یکسال نتیجه گیری کن که آیا باید به زندگی با همسرتون ادامه بدهید یا که باید از همسرتون جدا شوید

    برای زندگی زناشویی شما که چندین سال ازش می گذرد و با داشتن یک فرزند، یک سال مدت زمان زیادی نیست

    راهکاری که به نظر من می رسد این هست

    برای این یکسال برنامه ریزی کن
    1) از نظر آموختن راه و روش زندگی زناشویی ، خودت را قوی کن
    2) مهارت های ارتباطی و نحوه سختن گفتن با شوهر را بیانوز(از طریق پست های مدیر و کارشناسان و مقاله های تالار)
    3)صبر کردن و با فکر و آینده نگری عمل کردن ، را بیاموزی و عملا بکار بگیری
    4)مهریه ات را نبخش ، اما روی مهریه ات هم مانور نده و از مهریه ات ، به عنوان اهرمی جهت انتقام و مقابله به مثل استفاده نکن
    5) اس ام اس های حاوی بار عاطفی برای همسرت بفرست و چون تو همسرت را دوست داری و خواهان زندگی ات هستی ، شما از طلاق سخنی به میان نیاور، همچنان اصراری بر بازگشت سریع هم نداشته باش
    6)خودت را برای طلاق نیز آماده کن ( با خواندن مقاله های طلاق و زندگی کاربرانی که طلاق گرفتند)


    مرتب و پشت سرهم به همسرت اس ام اس نده ، بگذار او نیز فضایی برای فکر کردن داشته باشد ... به خودت نیز فرصت بده و همش نگو ، آخرش چی میشه ، اصلا هم نگو کاش زودتر همه چیز تموم بشه ..

    بگذار چه طلاق بگیری و چه دوباره زندگی ات را از سر بگیری شما رفتار درست را انجام داده باشی ...

    اگر همسرت در طی یک ماه آینده همچنان بر موضع طلاق بود
    در فرصتی مناسب به همسرت اس ام اس بده و یا اینکه نامه ای بنویس( البته نوشتن نامه را با فرشته هماهنگ کن) و بهش بگو

    حالا که تو جدایی را انتخاب کرده ای ، من به تصمیمت احترام می گذارم
    با اینکه جدا شدن از تو برای من مثل مردن می ماند ، اما چون تو را عاشقانه می پرستم ، مانع این خواست تو نمی شوم ،
    تنها یک خواهش ازت دارم ، که در رد و یا قبولش هم مختار هستی ، ولی خواهشا فورا جواب نده ، خوب فکر کن و بعد جواب بده
    خواسته من این هست که شش ماه به من فرصت بدهی تا خودم را برای جدایی از تو آماده کنم و بتونم دل کندن تو را از خودم باور کنم ..
    من هیچ وقت نمی توانم از تو و آیدا دل بکنم
    اما وقتی تودیگه من رو نمی خواهی ، من چاره ای ندارم جز قبول کردن این درد جانکاه
    به من این فرصت رو بده تا باورم بشه که دیگه خوبی های تو رو نخواهم دید ، باورم بشه که دیگه در آغوش تو نخواهم بود و تو و آیدا رو برای همیشه از دست خواهم داد

    خیلی دوستت دارم ، ولی حیف که دیر به خودم آمدم و نفهیمدم چه گنج مهربانی برایم بودی ، که اکنون دارم از دستت می دهم


    بهار جملات بالا، سرشار از بار عاطفی هست ، چنانچه شوهرت بخواهد نرمش نشان دهد ، موقعیت بسیار حساسی هست ، که می بایست با نظر مشاور حتما پیش بروی ، پس بی گدار به آب نزن

    تاپیک های سبکتکین رو بخون، اونجا خیلی راهکار های خوب نوشته شده اس، اونها رو بخون و ازش یادبگیر، رفتارهای سبکتکین رو هم بخون و سعی کن شما آنها را انجام ندهی

    اشتباهی که سبکتکین کرد این بود که توی دادگاه احساسی شد و گفت "مهریه ام رو می بخشم" و همین باعث شد ، زمان را از دست بدهد

    شما با خریدن زمان می تونی در راه اصلاح قرار بگیری ، و هر واکنش احساسی تند ، باعث میشه که ضرر کنی

  4. 13 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    del (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), deljoo_deltang (سه شنبه 30 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), paiize (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), salehe92 (پنجشنبه 01 خرداد 93), فرشته مهربان (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93), مدیرهمدردی (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 01 خرداد 93), الهه خوشبختی (سه شنبه 30 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), رویاا (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), شایسته89 (سه شنبه 30 اردیبهشت 93)

  5. #63
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار_68 نمایش پست ها
    به شوهرم پیام دادم
    سلام عزیزم
    خوبی؟ بچه خوبه؟
    دیروز رفتم پیش مشاور, من حاضرم هرکاری رو که به ادامه زندگیمون کمک کنه انجام بدم ولی شرطی که گذاشتی مارو به طلاق نزدیک تر مکینه و من هنوز به جاییی نرسیدم که بخواهم مهرمو ببخشم و جونمو آزاد!
    اون چیزی که زندگیمون رو خراب کرد مهریه نبوود کدوم زن و شوهری رو دیدی کنار هم باشن و حرف مهریه بزنن؟؟؟
    خودمون وقتی باهم بودیم ح ف مهریه بینمون نبود وقتی بحث مهریه پیش اومد که ازهم دور شدیم
    رابطمون به خاطر اشتباه ها و خطاهایی بود که ندونسته و ناآگاهانه انجام دادیم, من سهم خودم رو از اشتباهاتم میپذیرم و حاضرم هر تلاشی بکنم تا جبرانش کنم
    ای کاش فرصت میدادی در کنار مشاور تخصصی و اساسی برای درست کردن زندگیمون تمام تلاشمون رو میکردیم با راهنماییاش پیش میرفتیم و اون وقت اگه دیدیم فایده نداره و نتونستیم زندگی آروم در کنار هم داشته باشیم اون وقت از هم جدا میشدیم برای طلاق همیشه وقت هست اینجوری حداقل میتونستیم به آیدا بگیم تمام تلاشمونو کردیم ولی نشد
    فکر میکنم زندگیمون قابلیت اصلاح رو داره و اگه برای اصلاحش تلاش نکنیم حسرتش همیشه به دلمون میمونه و چوبش رو میخوریم

    - - - Updated - - -

    الانم چون خیلی خیلی دوست دارم نمیخواهم خودم رو بهت تحمیل کنم نمیخواهم به زور مجبورت کنم با من زندگی کنی
    دوست دارم و دلم نمیخواد بدون علاقه با من سرکنی این هم برام برام رنج آوره


    بلافاصله جواب داد
    بچرخ تا بچرخیم بشین و ببین چی میشه

    - - - Updated - - -

    منم پیام داد
    حالا که رفتیم پیش مشاور بذار با نظر او پیش بریم و سرخود دارو مصرف نکنینیم بالاخره اون مشاوره و میدونه زن و شوهری که همو دوست دارن چطور میتونن به هم تضمین بدن نه حرف,من باشه نه حرف تو بذار مشاور بگه چطوری به هم تضمین بدیم تا زندگیمونو از نو و درست و آروم بسازیم
    ج داد
    تو اگه انسان بودی بچتو نصف شب ول نمیکردی از حیوونم کمتری
    من دیگه با هیچ چی کار ندارم گور پدر مشاور
    بشین و ببین چ چیزایی پیش میاد تو نه شوهر داری نه بچه تموم شد دیگه


    - - - Updated - - -

    من: قربونت برم درکت میکنم برای ساختن و چبران اشتباهاتم هرکاری رو حاضرم انجام بدم هرکاری که به حفظ و ساختن زندگی کمک کن بخشیدنمهریه راه طلاق رو آسون میکنه
    او: من و دخترم تصمیممونو گرفتیم به شما هم احتیاجی نداریم خواهشا سکه هاتونو بگیرید و مزاحم زندگی ما نشید
    من: گفتم عزیزم نمیخواهم خودمو بهت تحمیل کنم
    او: پس مزاحم ما نشو شیش ماه یک سکتو برید برو بگیر دیگه از منو دخترم دور باش
    من: برای حفظ زندگیمون هر تلاشی رو میکنم قصد اذیت کردن ندارم
    او:تلاشت اینه دیگه طرف ما نیا
    من: خانوما وقتی از شوهراشون متنفر میشن مهریه رو میبخشن تا طلاق بگیرنولی من دوست دارم
    بخشیدن مهریه از نظر من یعنی ازت متنفرم
    او:حالا از هرلحاظ واسم مهم نیست میخواستیم بهت یه فرصت بدیم نخواستس حالا خودتی و خودت تنهای تنها منو آیدا همو داریمو به وجودتم نیازی نیست همونطور که تو این دوماه نبود مزاحم ما نشو پاتو بکش بیرون از زندگی ما

    - - - Updated - - -

    من: یادت، خاطراتت، خوبیات، مهربونیات همیشه باهام میمونه و تنهام نمیذاره

    - - - Updated - - -

    حرفهای شوهرم ناراحتم ککرد و بالهای صداقت عزیز بهم گفت واکنش وارونه رو سرچ کن و بخون
    یعنی خواسته با این حرفهاش حالت درونیش رو پنهان کنه یعنی دلش تنگ شده و زندگی رو میخواهد ولی به ظاهر نشون میده که هیچ علاقه ای بهم نداره و من براش نقش یه مزاحمم؟؟؟

    حالا دربرخورد با اینجور واکنشها باید چیکار کرد؟
    الان من سر موضع خودم بمونم و عشقولانه باشم یا اینکه فعلا کاری به کارش نداشته باشم و لاوتروکونی رو به زمان دیگه ای موکول کنم؟ یعنی به قول خودش مزاحمش نشم؟؟؟؟؟

    البته بعد پیام آخر دیگه چیزی نداده منم ندادم

    با سپاس از بانو بالهای صداقت گرامی

    در مورد این موضوع راهکار خاصی ندارم یعنی در جایی که مشاورین سایت حضور دارن ما کی باشیم بخوایم نظر بدیم

    ولی خداوکیلی چشای من یکی که 4 شد بقول فردوسی پور با کله رفتم تو دیوار

    خیلی عالی جواب دادی یعنی خداوکیلی فوق العاده بود اصلا باورم نمیشه اینقدر پیشرفت کردید که توانستید به این خوبی خودتان را کنترل کنید و جواب هایی به این زیبایی و کارشناسانه ای به شوهرت بدی

    ما مردا یکم لجبازیم کافیه بیوفتیم توی دنده لج قبلا هم گفتم ایشون هنوز بهار جدید را باور نکرده و واقعا هم سخته چنین تغییری باور کردنش واسه همین چون از قالبت اومدی بیرون همه ذهنیاتش تغییر کرده فعلا یکم گیج میزنه بقول معروف مخش هنگ کرده نمی دونسته چجوری باید جواب بده شما همین مسیر عالی را روبه جلو با کمک مشاورین طی کن در تایید فرمایشات بانو بالهای صداقت گرامی من یکی هم فکر میکنم زمان خودش خیلی چیزها را تغییر میده فقط باید صبور باشید بانو

    بازم میگم خیلی عالی جواب دادید
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  6. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93), مهربونی... (شنبه 03 خرداد 93)

  7. #64
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    سلام من سبکتکین رو سرچ میکنم نمیتونم اولین تاپیکشو پیدا کنم تا بخونم میشه راهنماییم کنید
    تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!

  8. #65

  9. 6 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 01 خرداد 93), khaleghezey (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), salehe92 (پنجشنبه 01 خرداد 93), فرشته مهربان (جمعه 02 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93), بهار_68 (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93)

  10. #66
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    راستی یه چیزی که یادم رفت بگم لین بود که مشاور بهم گفت من از شوهرت خواستم بیاد اینجا تا تنها باهش حرف بزنم و ببینم اگه دوست نداره و علاقه ای بهت نداره آب پاکی رو بریزم رو دستت تا بیخود دلتو خوش نکنی ولی دیدم نه هنوزم بهت علاقه داره ولی تضمین میخواهد
    خیلی با این حرفش امیدوار شدم

    به نظرم اگه مهریه رو سنگین ببره شوهرم از خر شیطون میاد پایین از شرطش صرف نظر میکنه یا در قبالش یکم کوتاه میاد تا به یه چیز معقول برسیم

    برام دعا کنید
    تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!

  11. 2 کاربر از پست مفید بهار_68 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 01 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  12. #67
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط alireza35 نمایش پست ها
    , شوهر ایشون جواب های بی ادبانه میده اما حداقل اینجا صداقت دارد .

    با سلام
    اینکه شوهر من جوابهای بی ادبانه میده بخاطر اینه که کلی با این بی ادب بودنش حال میکنه به قول خودش فوق لیسانس فحش داره اوایل ازدواج معنی فحشهارو بهم یاد میداد الان که اینو نوشتم خندم گرفت چه مسخره بودیم

    اونا تو خانواده ای بزرگ شدن که فحش و فحشکاری نشانه مردونگیشون و قدرتشونه و از الان داره به دخترمون فحش یاد میده (متاسفانه ) که من همون موقع که باهاش بودم مخالف بودم ولی او میگفت باید بلد باشه ولی نباید استفاده کنه
    کلا تو خانواده شون بی ادبی نشانه شخصیته حتی خانوماشون هم با هم شوخی های رکیک ج ن س ی میکردن و نگاه نمیکردن که من تازه وارد خانواده شون شدم که البته جلوشو گرفتم چون بدم میومد

    کلا این طرز صحبت کردنه شوهرمه و بیشتر از این ازش انتظاری ندارم تا مدتها اسم من "ببین" بود تو جمع اسم داداشمو صدا میزد
    نمیتونست اسممو بگه عزیزم و جونم و خانومم اصلن تو دهنش نبود دیگه پیشرفت کرده بود اسم خودمو میگفت

    توی زدن این حرفها اصلن هم صداقت نداره مخصوصا داره میگه که بهت نیاز ندارم و برام مهم نیستی همون واکنش وارونه پوشوندن احساسات واقعی با بیان یه چیز درمقابلش والا کدوم مردیه که زن نخواهد یا بچه ای که مادر نخواهد

    و اگه منظورتون به منه که این حرفهایی که بیان کردم توش صداقت نبوده که باید بگم من همه رو از ته دلم گفتم و حتی حاضر بودم که مهریه رو ببخشم و همون روزی که پیشنهادش رو به من داد توی خونه مون یک دعوایی شد درحد المپیک ولی من گفتم شوهرمو دوست دارم و میخواهم مهریه رو ببخشم بهم گفتن که همه خانوما مهریه رو میبخشن طلاق میگیرن تو میخواهی مهریه رو ببخشی باج بدی کلا جواب همه رو دادم که درست یا غلط میخواهم اینکارو بکنم
    ولی بعد صحبت با فرشته مهربون و بالهای صداقت دیدم که یکجا بخشیدن مهریه اشتباهه و نه تنها بخشیدن مهریه تو این شرایط نشوندهنده علاقه نیست بلکه ممکنه نتیجه برعکس بده و کار طلاق رو راحت تر کنه

    من به هیچ وجه شوهرمو بچه فرض نکردم میتونستم مثل قبل جوابشو بدم 4برابر اونی که به من گفته بهش برگردونم ولی اونوقت از کجا میفهمید که من دارم تغییر میکنم
    دارم بهش میگم من تو زندگیم اشتباه کردم به سهم خودم حاضرم جبرانش کنم ولی باز مثل قبل وقتی بهم توهین کرد جوابشو بدم
    اون چه فکری میکنه؟ میگه این بهار آدم بشو نیست تغییر نمیکنه ولی اینجوری خونسردی و آرامش من حفظ شده و او هم بعدا که سرد شد میشینه رو اس ام اسهام فکر میکنه
    قبلا هم گفتم اس ام اس هام خیلی روش تاثیر گذار هست مخصوصا اونایی که اینجوری با نظر کارشناسای محترم بهش میدم



    به نظرم اتفاقی که الان بینمون افتاده اینه که او مطمئن هست که من دوستش دارم برای همین خودش تلاشی نمیکنه تا زندگی رو حفظ کنه و همه تلاش رو گذاشته رو دوش من باید کاری کنم که این تفکرش عوض بشه اگه اشتباه میگم بهم تذکر بدید
    تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!

  13. 7 کاربر از پست مفید بهار_68 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 02 خرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 01 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93), مهربونی... (شنبه 03 خرداد 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 01 خرداد 93), veis (پنجشنبه 01 خرداد 93), بالهای صداقت (جمعه 02 خرداد 93)

  14. #68
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    آخرین جمله ای که مدیر برام نوشته یعنی چی؟

    درحال حاضر بجز صبر کردن تا مشخص شدن نتیجه دادگاه و کارکردن روی خودم برای آموختن مهارتها کار خاص دیگه ای هم باید بکنم؟

    چندوقت به چند وقت زنگ بزنم حال بچه رو بپرسم؟

    - - - Updated - - -

    مدیرهمدردی:

    با سلام و احترام
    بالا و پایین نشو
    منش و رفتار و احساس صحیح را بیاب
    و مداومت بر انجامش داشته باش.
    با حرفهای خوب شوهرت ذوق زده نشو، و با اشتباهاتش به هم نریز.
    هر چه ثبات بیشتری داشته باشی ، همسرت بیشتر متوجه تغییراتت می شود.

    خونسرد و آرام باش
    مطمئن باش.
    هر اتفاقی بیفتد به نفع شماست.
    وقتی قوی و پایدار و امیدوار هستی همه چیز دنیا به نفع شماست.

    همسرت اگر مشکل مهریه داشته روز اول عقد می گفت باید ببخشی.
    اکنون تحت فشار هست.
    تصمیم هایش احساسی هست.
    حالا نوبت توست که با منطق سکان زندگی ات را به دست بگیری.
    و از موجها نترسی و کشتی را از این طوفان رهایی دهی
    ویرایش توسط بهار_68 : پنجشنبه 01 خرداد 93 در ساعت 22:45

  15. 5 کاربر از پست مفید بهار_68 تشکرکرده اند .

    del (چهارشنبه 07 خرداد 93), khaleghezey (جمعه 02 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93), مهربونی... (شنبه 03 خرداد 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 01 خرداد 93)

  16. #69
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 خرداد 96 [ 05:06]
    تاریخ عضویت
    1391-10-23
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    3,558
    سطح
    37
    Points: 3,558, Level: 37
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    142

    تشکرشده 45 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام بهار جان اين دعا خيلي مجربه هميشه تكرار كن با خودت واميدت به خدا باشه ان شالله كه اون روز نمياد

    اسالك يا الله يا الله يا الله يا حي ويا قيوم يا ذالجلاله والاكراملا إله إلا أنت, سبحانك إنا كنا من الظالمين


  17. 3 کاربر از پست مفید دريا88 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 02 خرداد 93), کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 01 خرداد 93)

  18. #70
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    ممنون دریا جان

    درپاسخ به آقای علیرضا باید بگم ما نمیخواهیم به کمک مهریه ایشون رو مجبور به ادامه زندگی کنیم فقط میخواهیم به طلاق کمک نکرده باشیم
    به فرض اینکه هر شش ماه یک سکه بریده شود بحث مادیش اصلن اهمیتی ندارد چیزی که مهمه اینه که یکم روند طلاق طولانی تر میشه تصمیم عجولانه گرفته نمیشه

    عینا نظر مدیر رو گذاشتم بخونید لطفا

    - - - Updated - - -

    اما درمورد اینکه میگید ایشون داره صادقانه حرفش رو میزنه دقیقا کدوم قسمت حرفش رو میگید که صادقانه اس؟

    و چه دلیلی دال بر صداقتش دارید؟

  19. کاربر روبرو از پست مفید بهار_68 تشکرکرده است .

    کاغذ بی خط (چهارشنبه 07 خرداد 93)


 
صفحه 7 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.