سلام دوستان.
مدتی بود نبودم.نه تو این سایت بلکه کلا تو ایران نبودم.4 روزه که برگشتم.
از روزی که برگشتم و از خونه بیرون میام تحریک میشم.تمام سعیمو میکنم توجه نکنم ولی نمیشه.
آدمی نیستم که خود ارضایی هم بکنم.وقتی اربیل بودم اصلا متوجه نبودم.بیکار هم نیستم.
ورزش رو هم دوباره شروع کردم.
ولی واقعا وضع جامعه ما خیلی خرابه.دخترا و زنا جوری لباس میپوشن که... .








علاقه مندی ها (Bookmarks)