من به شخصه وقتی گوشیم رو خاموش نمی کنم در این موقعیت ، که اصلا بود و نبود طرف برام مهم نباشه . انقد از خودش مطمئن هست که تحت تاثیر قرار نمی گیره. من که با خودم میگم به درک ، بذار بده . انقد لذت داره نخونده پاک کردنش![]()
تشکرشده 60 در 23 پست
من به شخصه وقتی گوشیم رو خاموش نمی کنم در این موقعیت ، که اصلا بود و نبود طرف برام مهم نباشه . انقد از خودش مطمئن هست که تحت تاثیر قرار نمی گیره. من که با خودم میگم به درک ، بذار بده . انقد لذت داره نخونده پاک کردنش![]()
adelm (سه شنبه 02 مهر 92), khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93)
تشکرشده 6,499 در 1,515 پست
سلام آقا سجاد
من خودم به عنوان یک دختر از آقایانی که رفتار منطقی دارند خوشم میاد. یعنی اصلا این برای من معیار هست!
به نظر شما برخورد شما با موضوع خواستگاری منطقی هست؟
به نظرتان الان شما به جای اینکه یک همسر همراه برایتان هدف باشد به طور ناخوداگاه این دختر خانم هدفتان نشده.
چرا این قدر به این موضوع در ذهنتان گیر می دهید!
گاهی چاره در رها کردن است.
مطلب زیر را بخوانید:
شكار ميمون زنده و رابطه آن با ذهن انسان
شكار ميمون زنده بخاطر چابكي و سرعت عمل جانور بسيار مشكل است. يكي از روشهاي شكار ميمون در آفريقا اين است كه شكارچي به محل اقامت ميمونها مي رود و بدون توجه به آنها در سوراخ كوچكي در يك سنگ بزرگ مقداري خوراكي مي ريزد و دور مي شود ميمونهاي گرسنه و كنجكاو دستشان را به درون سوراخ مي برند و خوراكيها را در مشت خود مي ريزند اما دهانه سوراخ كوچكتر از آن است كه مشت ميمون از آن خارج شود. ميمون وحشت زده مي شود و تقلا مي كند تا خسته شود اما هرگز مشت بسته خود را باز نمي كند تا رها شود.
ذهن انسان هم گاه مانند مشت بسته ميمون است، تقلا مي كند و بي تاب مي شود و روي يك مسئله قفل مي شود در حالي كه چاره در رها كردن و آزادي از قيد و بندهاي ذهن است
با این حال در حال حاضر تاپیکی با عنوان زیر در جریان است که مشکل آقای اعتدال بسیار شبیه مشکل شماست.اما برخورد ایشان با این مساله و راه حل های عنوان شده منطقی تر از شماست.
پیشنهاد می کنم این تاپیک را دنبال بفرمایید.شاید راه حل های ارائه شده برایتان مفید باشد.
معیارها کامل است اما باز هم جواب منفـی می شنوم !
adelm (چهارشنبه 03 مهر 92), sajad2020 (سه شنبه 02 مهر 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 02 مهر 92), سنجاب بازیگوش (سه شنبه 02 مهر 92)
تشکرشده 18 در 15 پست
adelm (چهارشنبه 03 مهر 92)
تشکرشده 36 در 28 پست
آدم ها باهم متفاوتن
دختره آدم خنده روی هست؟
جدیه؟
دوستانش چه جور اخلاقی دارن ؟بیشتر با چه افرادی میگرده؟
مذهبی؟
از چه چیزهای خوشش میاد؟
موسقی.. فیلم ... سریال ابکی... فوتبال....
سجاد اعتماد به نفس داشته باش
sajad2020 (چهارشنبه 03 مهر 92)
تشکرشده 18 در 15 پست
سلام رفیق -ادم جدی هستش -نمیدونم از چه چیزهایی خوشش میاد.میخوام برم دوباره ببینمش چکار کنم برای اینکه علاقه مند بشه طرف ممنون
تشکرشده 36 در 28 پست
دائی سجاد اینکه چیکار کنی تا عاشقت بشه فکر نکنم من بتونم کمکت کنم ولی میدونم هرچه برخوردتون بیشتر باشه تاثیر بیشتری داره,با ارتباط و...
تو حالا برو باهاش حرف بزن
بهش بگو نمیتونی فراموشش کنه و... ببین حالا چه برخوردی داره ,شاید نتیجه این سری مثبت بود
ببین راستی اگه استرس داشتی آب بخور ,خیلی تاثیر داره,آرومت میکنه
تو میگی آدم جدیه,به نظر من آدم های جدی مغرور تر هستن ,دیرتر خودشونو لو میدن,این نظر منه
sajad2020 (پنجشنبه 04 مهر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)